שנה ג' בביה"ס לאמנות בקיר גרפיטי ענק!

פרויקט הגמר של הסטודנטים בתכנית 'אמן מנחה בקהילה' במסגרת הקורס 'פלייסמייקינג' בהנחיית האמן והמרצה אייל אסולין.

הקיר מבטא דרך אמנות את תגובתם של הסטודנטים לקורונה ולהשפעותיה.

הפרויקט תוכנן במקור להיעשות באופקים וברהט, אך עקב הגבלות הקורונה הוחלט להעבירו לשטח המכללה, על גג ביה"ס לאמנות.

אייל אסולין, מנהל הקורס: "הקיר מייצג תגובה של הסטודנטים כאמנים צעירים בראשית דרכם לקורונה ולמה שהיא יצרה סביבה. תחושת התסכול של אי יציאה מהבית, של עבודה מרחוק, של אי היכולת לנוע בחופשיות, המשבר הכלכלי, המשבר הנפשי, המשבר האמנותי. בקיר ניתן לראות את כל המיצגים, כמו הצעקה של מונק שמבטאת תסכול מאוד גדול ואת הרצון שלנו לזעוק לשינוי ולחוויה אחרת, הכלבים של ג'ף קונס, אחד האמנים החשובים בעולם, שנסגרה במוזיאון תל אביב, אחת החשובות שנעשו פה בעשר שנים האחרונות ועקב הקורונה לא ניתן היה לבקר בה. קופת החזיר שמתייחסת למצב הפיננסי, העטלפים של באטמן, החיה שמייצגת על פי ההשערות את המקור לווירוס. כל האימג'ים מופיעים על הקיר בתוך בקבוק אלכוג'ל, אחד הסמלים הגדולים של התקופה הזאת."

 

סרטון קירקורונה

 

בית הספר לאמנות בראשות האמנית מיכל שמיר, משלב לימודי אמנות עם תואר אקדמי בתרבות- יצירה והפקה. הלימודים מעניקים ידע רב וכלים בתחום התרבות והאמנות כמו: הפקה, יצירה, הפצת תרבות והנגשת אמנות. כמו כן, מעניקים הלימודים בביה"ס לאמנות תכניות לימוד נוספות: אמן מנחה לימודי תעודה, מדריך מוסמך באמנות, מכינה באמנות, פוטותרפיה, פיסול וקדרות, ציור ורישום, אוצרות ופלייסמקינג.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כלכלה מצטיינת

הסטודנטים במחלקה לכלכלה וחשבונאות במכללה האקדמית ספיר בראש טבלת שיעור מסיימי הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת. מנתוני מועצת רואי החשבון שפורסמו באחרונה, עולה כי 87% מהסטודנטים מהמחלקה לכלכלה במכללה האקדמית ספיר עברו את הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת במועד סתיו 2020, שיעור המעבר של המכללה האקדמית ספיר הוא הגבוה מבין כל מוסדות הלימוד בישראל. נתון זה מציב את המכללה האקדמית ספיר בראש טבלת עוברי הבחינה האימתנית מבין כלל המוסדות האקדמיים בארץ. מתוך 15 סטודנטים, 14 מהם ניגשו לבחינה בפעם הראשונה ועברו את הבחינה 13 סטודנטים.

חדש על המדף: שמש בכיסים

שמש בכיסים, ספר חדש לד"ר מיכל גטניו־קאלוש, מרצה בביה"ס לעבודה סוציאלית הספר הוא שילוב של סיפור אישי וסיפור הדרכה להתמודדות מיטבית עם משברים. ד"ר מיכל גטניו־קאלוש מתארת כיצד התמודדה עם נפילתו של חבר בפעילות מבצעית בלבנון ב־28.2.1999. באמצעות קטעי יומן שכתבה במשך 20 השנים שעברו מאז, היא מנסה להתחקות אחר התנהלותה, ולהבין כיצד התגברה על המשבר; בכנות וברגישות היא חושפת את תהליך הגילוי, הטיפול וההחלמה. הכותבת משלבת בין כתיבת פרוזה לכתיבה מדעית, בין רגשות ומחשבות לממצאי מחקרים.