אירוע הסיום החגיגי של הקליניקה הכלכלית כלל הצגת שמונה מיזמים אותם ליוו הסטודנטים במהלך השנה

באירוע שהתקיים במעמד נשיא המכללה, פרופ' שי פלדמן, הציגו בוגרי הקליניקה את התמונה הכלכלית של שמונה מיזמים שונים אותם הם ליוו במהלך השנה.

עבודת הקליניקה הכלכלית משכה השנה מתעניינים רבים מהמכללה ומהסביבה העסקית. הסטודנטים זכו לתשבחות רבות על עבודתם המקצועית והצגתם הרהוטה, הן מהקהל החי שהגיע והן מיושבי הזום שהיו חלק פעיל מהאירוע.

הקליניקה מתפקדת כמשרד כלכלי לומד ומספקת ייעוץ וליווי כלכלי לצוותי הפיתוח ולסטרטאפים.

סטודנטים מצטיינים מהמחלקה לכלכלה יישומית וניהול במכללה, לב ליבה של הקליניקה, מצוותים כרפרנטים כלכליים למיזמים ולפרויקטים חדשניים, צוברים ניסיון מעשי בניהול השיח הכלכלי של המיזמים, בגיבוש התמונה הכלכלית ולבסוף בהגשת מסקנות והמלצות להמשך דרכם של המיזמים.

הקליניקה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם המחלקה לכלכלה והעומד בראשה, ד"ר שרון חדד, שמוביל את המחלקה לכלכלה על הידע האקדמי הצבור בה לחיבורים יישומיים עם עולם המעשה. 

עמיעד גורביץ', מקים ומנהל הקליניקה: "הקליניקה הכלכלית היא מרכיב פעיל ומרכזי באקו-סיסטם שנבנה במרכז ח"י בספיר. הליווי והתמיכה ניתנים לאורך השנה למיזמים הצומחים במרכז ח"י בספיר, למיזמים הצומחים באזור הסמוך למכללה ולארגונים הפועלים בקמפוס ובסביבתו".

עוד על הקליניקה הכלכלית ח"י בספיר

4 תמונות מרצה וסטודנטים מציגים פרויקטים של הקליניקה הכלכלית ח"י ספיר

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס