ד"ר נוזהה אלאסד אלהוזייל מרצה בכירה בבית הספר לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר נבחרה למרצה מעוררת השראה לשנת 2020 מטעם התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות

ד"ר נוזהה אלהוזייל אלאסד
ד"ר נוזהה אלאסד אלהוזייל

ד"ר נוזהה אלאסד אלהוזייל, עובדת סוציאלית ומרצה בכירה בבית הספר לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר קיבלה את אות "מרצה מעוררת השראה"  לשנת 2020 מטעם התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות.

לאחרונה יצא לאור בהוצאת רסלינג ספרה “כשהצל גדול סימן שהשמש שוקעת”, העוסק בחייהן של שלושה דורות של נשים בדואיות על רקע השינויים בחברה. נוזהה זכתה גם בפרס השלטון המקומי כאישה פורצת דרך.

האות “מרצה מעורר השראה” מוענק זו השנה הרביעית ברציפות מטעם התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית, במטרה להביע את הערכתם והוקרתם של סטודנטים וסטודנטיות כלפי אנשי ונשות הסגל מכלל המוסדות להשכלה גבוהה, אשר הותירו את חותמם על מסלול חייהם.

מנימוקי הסטודנטים: “מרצה מדהימה, נתנה לי כוח שלמרות שאני אישה וגם ערבייה אני יכולה להגיע לחלומות שלי ולכל מה שאני רוצה." "נותנת לי השראה שכל אחד שרוצה יצליח.", "נוגעת בכל האספקטים של החיים, מלמדת אותנו את המציאות האמתית”.

פרופ' ניר קידר, משנה לנשיא המכללה: "גאים ומברכים על זכייתה של נוזהה למרצה מעוררת השראה. אין ראויה ממנה. היא חלק מהפסיפס האנושי יוצא הדופן שמאפיין את המכללה האקדמית ספיר ומייחד אותה".

ד"ר רועי טל, ראש בית הספר לעבודה סוציאלית: "גאווה גדולה לביה"ס לעבודה סוציאלית שהתברך במרצה מעוררת השראה, אמיצה ופורצת דרך".

לעמוד בית הספר לעבודה סוציאלית

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.