פיתוח של משחקי מחשב היא חוויה מאתגרת ומהנה שסוחפת אחריה יוצרים ממגוון רחב של תחומים. תהליך הפיתוח מבוסס על צוות רב תחומי הכולל אמנים ומעצבים לצד אנשי מדע וטכנולוגיה. החיבור נשמע טבעי ופשוט, אך דורש תשומת לב מיוחדת להצלחתו באקדמיה ובתעשייה. במכללת הדסה יצרנו חוויה כזו באמצעות קורס בסיסי בפיתוח משחקים במסגרת אקדמית ולמדנו רבות על המפגש בין העולמות. ההרצאה מסכמת את התהליך כולו: המטרות, הקשיים והאתגרים, ההצלחות וההישגים, המסקנות ושיטות העבודה שהתאמנו למצב הייחודי הזה. הסטודנטים שהשתתפו בקורס סכמו את החוויה כיוצאת דופן, מלהיבה והכנה חשובה לאתגרי הפיתוח בעולם המודרני, בתחומי התמחותם במסגרת רב תחומית.

ד"ר מיכל אלחנתי בעלת תואר ראשון ושני במתמטיקה, ותואר שלישי במדעי המחשב בתחום CAD/CAM, כולם מן האוניברסיטה העברית. מרצה בכירה בחוג למדעי המחשב במכללת הדסה. מלמדת קורסים בתחומים הויזואליים ובתחומי התכנות, כולל: תכנות מונחה עצמים, גיימינג, גרפיקה ממוחשבת ועיבוד תמונה, ומנחה פרויקטי גמר בתחומים אלו. בשנים האחרונות מפתחת, מלמדת וחוקרת בתחום הגיימינג.

הוספה ליומן 2021-10-17 12:00:00 2021-10-17 13:00:00 פיתוח משחקי מחשב בסביבה אקדמית - מפגש בין חייזרים לשדונים סמינר מדעי המחשב | ד"ר מיכל אלחנתי אודיטוריו ם5001 המכללה האקדמית ספיר info@sapir.ac.il Asia/Jerusalem public