קול קורא לקידום מטרה שיווקית בארגונים
בימים אלה המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר נערכת למחזור חדש של הפקת קמפיינים עבור ארגונים חברתיים, עמותות ועסקים קטנים מהנגב (להלן: "ארגונים") לצורך קידום מטרה שיווקית ממוקדת. הקמפיינים מיועדים להפצה הן ברשתות חברתיות והן במדיה קלאסית, כולל מרכיבי יחסי ציבור. הקמפיינים יופקו כפרויקט גמר של תלמידי שנה ג' ממסלול תקשורת שיווקית, עם ליווי מקצועי של צוות המסלול.
בשנים האחרונות הפיקו הסטודנטים קמפיינים לקידום מטרותיהם של החצר- הנשית ,נציב פניות הציבור של הרשות השנייה, שמרו נפשם, מלאכי יום הולדת, ישראליז, אגף צעירים בסוכנות היהודית, מברוק, מרכז חוסן, יד מרדכי, ידיד לחינוך, בת המדבר, קפיצת קריאה, דרך חדשה ועוד. אם ברצונכם להיות חלק מהארגונים המובילים בנגב, לקבל חשיפה מקצועית למטרותיכם ולייצר הזדמנות לסטודנטים להתפתח ולתרום לסביבתם החברתית אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לארגונים ועסקים שכבר זכו ליהנות משיתוף פעולה פורה ומקצועי.
ביום חמישי, 08.06.23, בין השעות 09:30 עד 14:00 נקיים במכללה האקדמית ספיר אירוע שבמסגרתו ארגונים המעוניינים בקמפיין יוכלו לפגוש את הסטודנטים ולהציג בפניהם את הארגון ואת הצורך שלהם בקמפיין ממוקד.
להלן שלבי האירוע:
- כל ארגון יקבל כ-5 דקות לצורך הצגת הארגון ומטרת הקמפיין השיווקי.
- בתום הפרזנטציות, הסטודנטים יוכלו להיפגש עם הארגונים להיכרות בלתי פורמלית.
- בסיום האירוע, הסטודנטים יתבקשו לסמן את הארגונים שעבורם ירצו להפיק קמפיין.
שימו לב: אין באפשרות המכללה להבטיח שכל אחד מהארגונים יזכה בקבוצת סטודנטים לצורך הפקת קמפיין.
4. ההחלטה הסופית לגבי ציוות קבוצת סטודנטים לארגון תתקבל על ידי צוות המחלקה לתקשורת ועל פי שיקול דעתו הבלעדי.
ארגונים המעוניינים בהפקת קמפיין צריכים להבטיח מראש שביכולתם לעמוד בכל התנאים הבאים ולאשר זאת בכתב על גבי הטופס הדיגיטלי המצורף, כדי שנוכל להזמינם לאירוע:
- לטובת הצלחת הקמפיין, על הארגון להבטיח שהוא יפעל בשיתוף פעולה מלא עם הסטודנטים, כולל זמינות רציפה לאישור מרכיבי הקמפיין ושיתוף בנתונים רלבנטיים. העבודה של הסטודנטים על הקמפיין נמשכת כשנה, מיוני 2023 ועד יוני 2024, וכוללת כתיבת בריף לקוח, ביצוע עבודת מחקר, כתיבת אסטרטגיה, גיבוש תכנית קריאייטיב, הפקת קמפיין והפצתו בפלטפורמות הרלבנטיות אונליין ואופליין.
- הארגון יעמיד איש/אשת קשר לליווי הפקת הקמפיין למשך כל תקופת העבודה על הקמפיין.
- הארגון לא יפעיל גורמים נוספים )פנימיים או חיצוניים) לטובת הקמפיין שיופק על ידי הסטודנטים.
- הארגון יאפשר לסטודנטים גישה ישירה לניהול הפלטפורמות הדיגיטליות הרלבנטיות לקמפיין.
- הארגון יעמיד תקציב של כ-3,000 ש"ח לצורך מימון חלק ממרכיבי הפקת הקמפיין והפצתו.
- לאור תהליך העבודה המפורט לעיל, הקמפיין יופץ בין החודשים מרץ-למאי 2024 (ולא מחוץ לתקופה זו).
- המכללה האקדמית ספיר וצוות הסטודנטים יוכלו להציג את הקמפיין ומרכיביו לצרכיהם.
כדי להשתלב באירוע החשיפה ולהציג את ארגונכם בפני הסטודנטים יש למלא את הפרטים בטופס הדיגיטלי עד לתאריך 15/5/2023.
בברכה,
יצחק משיח, ראש מסלול תקשורת שיווקית
המחלקה לתקשורת - מכללת ספיר
דוא"ל: itzhak@mail.sapir.ac.il