בואו לפגוש אותנו בזום ב-23.6 סטודנטיות וסטודנטים יקרים, בתאריך 23.6.26 בין השעות 17:00 - 18:00, נקיים פגישת חשיפה לתואר השני בניהול ופיתוח המשאב האנושי. השיח פתוח לשאלות ולמידע על התוכנית. המפגש יתקיים בזום בקישור >> נשמח לראותכם, צוות המחלקה לניהול ופיתוח המשאב האנושי