בואו לפגוש אותנו בזום ב-23.6

בואו לפגוש אותנו בזום ב-23.6

סטודנטיות וסטודנטים יקרים,
בתאריך 23.6.26 בין השעות 17:00 - 18:00, נקיים פגישת חשיפה לתואר השני בניהול ופיתוח המשאב האנושי.
השיח פתוח לשאלות ולמידע על התוכנית.

המפגש יתקיים בזום בקישור >>

נשמח לראותכם,
צוות המחלקה לניהול ופיתוח המשאב האנושי