התמחות בשיווק ביו-רפואי במחלקה לשיווק טכנולוגי

בואו ללמוד שלב בין עבודה מרתקת ומתגמלת בשיווק ויזמות מוצרים ושירותים ביו רפואיים יחד עם תחושת שליחות. ההתמחות מבוססת על תכנית ה-BIODESIGN של אוניברסיטת סטנפורד.

מוביל המגמה: דר' שי פיטלזון | חוקר, מרצה ויזם בתחום המכשור הרפואי והבריאות הדיגיטלית.

על התוכנית ההתמחות בשיווק ביו-רפואי

הבוגרים של התמחות זו יכולים לעבוד בסיום התוכנית במגוון עבודות בחברות גדולות בתפקידי ג'וניור ועד להובלת את תחום השיווק בחברות הזנק (סטרט אפ). לעבודת השיווק בתחום זה מאפיינים ייחודיים הן בשלב הפיתוח (Inbound Marketing) והן בשלב לאחר שחרור המוצר (Outbound Marketing). חלק מהתפקידים הפתוחים לבוגרינו בתחום כוללים נציגי מכירות מכשור רפואי, תועמלנים, מנהלי מוצר, מנהלי שיווק, אחראי מדיה דיגיטלית, מומחה מוצר (Clinical Product Specialist). בהתמחות ניתן דגש רב על חדשנות ויזמות אשר מכין היטב את הסטודנט לקראת קריירה יזמית.

העוסקים בתחום הביו רפואי באמת מצילים חיים. מוצר או שירות אשר תהיו חלק מהבאתו לשוק יכול להשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. אנו גם נמצאים בתקופה מרתקת בה חלים שינויים אדירים בשוק עם התפתחות הרפואה הדיגיטלית וה'בריאות המחוברת'. באמצעות תוכניות דיגיטליות ואפליקציות ניתן היום להגיע לאנשים רבים שלא ניתן היה להגיע אלהם קודם לכן, ולשנות אורחות חיים ולסייע לקדם מניעה ואבחון מוקדם של מחלות.

התמחות בשיווק ביו רפואי מתקיימת כולה בשנה ג' של הלימודים, לאחר שלמד את הבסיס לעולם השיווק הטכנולוגי במהלך שנותיו הראשונות. המטרה הראשית של ההתמחות היא לקדם את סיכויו של הסטודנט להשתלב בעולם שיווק הביו רפואי בתחילת דרכו המקצועית, להצליח בשנותיו הראשונות בתחום ולהמשיך להתקדם בו לתפקידי הניהול הבכיר.

תלמידי ההתמחות לשיווק ביו-רפואי 2018-2019 בסיום כנס MEDinISRAEL‏
תלמידי ההתמחות לשיווק ביו-רפואי 2018-2019 בסיום כנס MEDinISRAEL‏

מטרה זו מוגשמת על ידי

  • הכרת עולם הרפואה ועולם הטכנולוגיות הרפואיות, פיתוח ההבנה מהו צורך רפואי, כיצד מפתחים מוצרים ושירותים רפואיים, מהי רגולציה, מהו שיפוי, מהם ניסויים קליניים, כיצד פועלת מערכת הבריאות, מהן הדרישות השונות הכרוכות בשיווק מוצרים ביו רפואיים ברחבי העולם, איך מקימים סטרטאפ ביו רפואי ועוד.
  • התנסות בפועל של הכנת תוכנית שיווקית, תכנים של שיווק דיגיטלי, ואין ספור הצגות בפני קהל באנגלית.
  • מפגש בלתי אמצעי של הסטודנט עם מערכת הבריאות והתעשייה הביו רפואית בישראל על בסיס הרצאות אורח, סיורים והשתתפות בכנסים.

לאיזה סטודנט מיועדת ההתמחות לשיווק ביו-רפואי?

העוסקים בשיווק ביו רפואי נדרשים להיות בעלי יכולת למידה עצמאית ומהירה, יכולת להתמודד עם תחומי ידע רפואיים, יכולת עבודה מצויינת עם אנשים (בינהם רופאים), בעלי מוטיבציה גבוהה, אתיקה גבוהה, יכולת יזמית, עצמאות, שפה רהוטה, שליטה באנגלית, וחוש טכני מפותח.

לכן, אנו מקבלים להתמחות רק סטודנטים בהם אנו מזהים את הרצון והנחישות לעמוד בקשיים הכרוכים בהתמודדות עם עולמות תוכן מעולם הרפואה, יכולת להעמיק ולהתבטא היטב בשפה מקצועית חדשה לגמרי עבורם.

קורסים ייחודיים להתמחות שיווק ביו רפואי

  • מבוא לביוטכנולוגיה
  • מודלים בשיווק ביו-טק
  • יזמות והקמת סטארטאפ ביו-רפואי
  • תועמלנות רפואית
  • שיווק רפואי בינלאומי
  • Introduction to Medicine
  • Needs Finding 
  • Concept Development Needs Finding

אולי יעניין אותך גם?

CAPTCHA
כהוכחה שמדבור במילוי אנושי של הטופס, ענה על השאלה המתמטית הפשוטה.
1 + 3 =