סוג ההסמכה
.B.A בשיווק טכנולוגי
משך המסלול
3 שנים
לו"ז שבועי
5 ימים בשבוע
נקודות זכות
120 נק"ז
שכר לימוד אוניברסיטאי
שנה ראשונה חינם ע"פ חוק לחיילים משוחריים
Shadow Man
ד"ר אוהד שקד,
מוביל ההתמחות

ההתמחות שתכשיר אותכם להיכנס לעולם השיווק של מוצרי טכנולגיית המידע והתקשורת. התמחות זו תכוון אתכם לתעשייה צומחת הדורשת רבות מהמשווק בה, אך מעניקה הרבה בחזרה.

למרות צמיחתו הרבה של ענף טכנולוגיות המידע והתקשורת, ישנו חוסר רב בהשכלה האקדמית והמקצועית של העוסקים בו בתחום השיווק. בנוסף, תחום זה אינו מפותח דיו בנגב

ומרבית העשייה בו מתרכזת במרכז הארץ. המחלקה לשיווק טכנולוגי גאה להיות מובילת הפתרון לשתי בעיות אילו באמצעות תוכנית ההתמחות למשווקים המתמחים בשיווק ICT.

התמחות בשיווק ה-ICT  מתקיימת כולה בשנה ג' של הסטודנט, לאחר שלמד את הבסיס עולם השיווק הטכנולוגי במהלך שנותיו הראשונות. המטרה הראשית של ההתמחות היא לקדם את סיכוייו של הסטודנט להתברג בעולם שיווק ה-ICT  במתחילת דרכו, להצליח בשנותיו הראשונות בתחום ולהמשיך להתקדם בו לתפקידי הניהול.

משווק הרוצה להתמחות בעולם זה חייב לשלב יכולות טכניות והיכרות בסיסית עם עולם הטכנולוגיה והתוכנה. עליו לשלב יכולות אנאליטיות וסטיסטיות בסיסיות עם יצירתיות והובלת צוותי עבודה. משווק בתחום זה הבקיא בעולם הטכנולוגי ו/או שולט בצורה עמוקה יותר בשפות התוכנה השונות, יזכה ליתרון בהתקדמות וכניסה מוצלחת לעבודה בתחום. לכן, לרוב אנו מפנים לתחום זה את הסטודטים שלנו, המגלים תכונות טכניות, למדו בתוכניות משולבות מתאימות (כמו למשל התוכנית הדו חוגית שלנו עם מדעי המחשב) ובעלי רצון להתעמק ולהכיר את עולם טכנולוגית עתירות הידע שנתח השוק שלו גדול כבר עכשיו, אך ילך ויגדל עוד יותר בעתיד.

מוביל ההתמחות

ד"ר אוהד שקד

ראש המחלקה

ד"ר רונן ארבל

רכזת המחלקה

גב' עידית כרמי-מדינה

רכזת סטודנטים

גב' ויקה אוסדצ'י - 077-9802868

  שעות קבלה במזכירות המחלקה

ימים א', ה' בין השעות
10:00 - 12:30
14:00 - 15:00
ימי ג' בין השעות
08:30 - 10:00

  שעות מענה טלפוני

ימים א', ג', ה' בין השעות
08:30 - 10:00

  בכל שאלה ניתן לפנות אלינו

תינתן עדיפות לפניות במייל
tmd@sapir.ac.il

לפרטים נוספים וייעוץ

מרכז מידע ורישום - 6606* - 077-9802802
info@sapir.ac.il

לקבלת שיחת ייעוץ

השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם

webform