למה לי התמחות?

המחלקה לתקשורת מעודדת את הסטודנטים להשתלב כמתמחים במקומות עבודה בתחום התקשורת כבר במהלך הלימודים, מתוך הבנה כי נוכחותם בתעשייה תעמיק את הידע המקצועי שהם רוכשים בלימודיהם. השילוב בין לימודים עיונים-אקדמיים ברמה גבוהה וניסיון פרקטי-מעשי, מהווים עבור בוגרי המסלול יתרון משמעותי עם יציאתם לשוק העבודה.

מה אופי ההתמחות?

התכנית מושתתת על התמחות קיץ בחודשים יולי-אוגוסט בארגונים מהתעשייה, שלצידה הנחיה אקדמית מהמחלקה לתקשורת, שתכלול הגשת דוחות, נוכחות בהרצאות מקצועיות במכללה ופגישות תקופתיות עם המנחה האקדמי. ההתמחות הנה בהתנדבות ואינה מלווה בנקודות זכות אקדמיות.

מי רשאי להשתתף?

לתכנית רשאים להגיש מועמדות בוגרי שנה ב' במסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במכללה האקדמית ספיר שעומדים בהצלחה בסדנאות המסלול. כל המועמדים יוזמנו לראיון אישי.

איך נרשמים?

המועמדים ימלאו פרטים אישיים בטופס ההרשמה המצורף, וינמקו (עד 100 מילים) מדוע הם מתאימים לתכנית וכיצד לדעתם השתתפות בהתמחות תתרום להמשך הקריירה המקצועית שלהם בשוק העבודה. הגשת המועמדות תיעשה על ידי מילוי הפרטים לכל המאוחר עד לתאריך 07.06.20.
בטופס על המועמדים לציין באיזה אזור גיאוגרפי ירצו להתמחות, באיזה סוג חברה והעדפות לתחומי התמחות הארגון. המחלקה לתקשורת אינה מתחייבת לשבץ את המועמדים לפי העדפותיהם הראשונות. כמו כן, יציאה להתמחות מותנית בחתימה על הסכם שיישלח בנפרד.

מתי כל זה קורה?

המחזור השני של התכנית ייערך בקיץ 2020
24.05.20 - פתיחת ההרשמה לתכנית
07.06.20 – סגירת ההרשמה
15.06.20 - פרסום שיבוצי המתמחים
21-25.06.20 – סיור היכרות של התלמיד/ים במקום ההתמחות מיועד
01.07.20 - תחילת ההתמחות
30.08.20 - סיום ההתמחות