בוטקאמפ לסטודנטים מהחברה הבדואית.

לאחרונה התקיים בוטקאמפ ייחודי בן יומיים לסטודנטים ולסטודנטיות מהחברה הבדואית, כחלק ממיזם "גשר אקדמיה - תעסוקה", בשיתוף עם מרכז אדמונד דה רוטשילד לחיבור השכלה גבוהה ותעסוקה.

הבוטקאמפ נפתח בסשן של חקר עצמי וגילוי חוזקות וחלומות בהנחיית אלהאם אלכמאלת  וניצה נקן, רכזות האגף לקשרי אקדמיה - תעסוקה במכללת ספיר. המשתתפים והמשתתפות זכו להעמיק את ההיכרות עם עצמם ולגלות את הפוטנציאל האמיתי שלהם.

נופר קוקבנקר, בוגרת ומרצה במחלקה לשיווק טכנולוגי בספיר, הובילה סדנה מרתקת לעמידה מול קהל, בה כל אחת ואחד קיבלו כלים להצגה עצמית מרשימה ולשיפור הביטחון העצמי.

בהמשך, אילן פופקו הנחה סדנת סטוריטלינג, בה השתמשו הסטודנטים והסטודנטיות בתרגילי אימפרוביזציה, כדי לפתח את כישורי התקשורת והביטוי האישי.

ביום השני, אילנה גיזבורג וקנין הדריכה כיצד להשתמש בלינקדאין ככלי למיתוג את עצמי בצורה מיטבית, וכן קיימה הכנה לראיונות עבודה עם טיפים וכלים מעשיים להצלחה.

הבוטקאמפ נחתם בסדנת ניהול זמן בהנחיית סבחה אלנבארי, שבה למדו איך לנהל את הזמן בצורה יעילה ולהשיג את המטרות האישיות והמקצועיות.

הבוטקאמפ סיפק לסטודנטים ולסטודנטיות חוויה מעשירה ומעצימה, עם כלים אמיתיים שיסייעו להשתלב ולהצטיין בשוק העבודה. כל המשתתפים הגיעו עם רצינות והרבה יצירתיות ומוטיבציה, במטרה לצאת לעולם העבודה בצורה מיטבית. הבוגרים והבוגרות סיימו את הבוטקאמפ עם הבנה עמוקה יותר של הכישורים האישיים, יכולות התקשורת, ודרכים חדשות להתמודד עם אתגרים מקצועיים.

גאים בכם ומאחלים לכולם הצלחה בהמשך הדרך! זהו הצעד הראשון במסע הקריירה שלכם.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

בוגר קורס ממונה הגנת פרטיות
לאחרונה הסתיים המחזור הראשון של קורס ממוני הגנת הפרטיות (DPO) במרכז ללימודי חוץ והמשך בריכוז פדגוגי של ד"ר שרון בר-זיו ועו"ד רביד פטל.
סדנת דיון באנגלית
בשיתוף פעולה של המחלקה ואנגלית והנציבות להוגנות מגדרית, התקיימה לאחרונה סדנת דיון באנגלית, לליטוש הכישורים של חברות הסגל להתחיל שיח בכנס וליצור עניין. מטרת המפגש, בהנחיית ד"ר עמית מרנץ מהמחלקה לאנגלית, הייתה לסייע חוקרות להתכונן לקראת כנסים בינלאומיים ושיפור היכולת להציג תכנים ולהרגיש בטוחות יותר לפתוח בשיח סביב נושא המחקר. הסדנה עסקה בכלים לבניית פיץ' שיעזור ללכוד עניין. הסדנה כמובן התנהלה באנגלית בלבד ונתנה הזדמנות לחוקרות להתנסות בפועל בדיון, הצגה, יצירת שיח סביב נושא המחקר שלהן ושל המשתתפות האחרות.