סרט הגמר של שחר ארפוב עלה לחצי הגמר האוסקר האמריקאי לסרטי סטודנטים.

"שלח לי מלאך" סרט אנימציה קצר עוסק בתום, ילדה דתייה, שרוצה למות. הוריה המיואשים קונים לה את באדי, כלב שבמהרה מתגלה אצלו מחלת עור תורשתית. כך נוצר קשר מיוחד בינו לבין תום בו הם חולקים סבל משותף; הסבל מן הגוף. מה שמוביל את תום לגלות את האני האמיתי שלה.

את הסרט הפיקה עדי גרינברג, בוגרת מסלול אנימציה, את הפסקול עיצבו גיתאי אביב ועומרי כהן, והלחינה אותו יובל קדוש, שלושתם בוגרי מסלול פסקול.
 הסרט הופק בסיוע קרן יהושע רבינוביץ לאמנויות – פרויקט קולנוע בתמיכת משרד התרבות והספורט – מנהל התרבות המועצה הישראלית לקולנוע

יעל ענבר, ראש מסלול אנימציה: "ליוויתי את שחר בעבודתו על התסריט האישי והחכם הזה עוד בהיותו סטודנט בשנה ג' - נדרשו לו עוד שלוש שנים של התעקשות וחיפוש, כדי לעצב את  השילוב הייחודי  שבין סיפור, שמתחיל בגוף שלישי על ילדה וכלב, לבין הסיפור האישי שמרחף ברקע וברגע הנכון תופס את הבמה. אני כל כך שמחה שהסרט מקבל את ההכרה לה הוא ראוי - בעולם האנימציה פעמים רבות הפוקוס הוא על הארט, על התחביר האנימטיבי, על הצורה, ולעיתים קרובות מדי הסיפור נדחק לעמדה שולית. אבל מהסיפור ששחר מספר קשה להתעלם - הוא מתאר מהלך של מהפך מייסר, ומתעכב על הפרטים שבונים את ההכרה של הזהות האישית באופן אמיץ, ומקורי. בהצלחה!"

רני בלייר, ראש התוכנית לתואר ראשון באמנויות הקול והמסך הוסיף: "אנו בספיר מקדישים זמן רב להיכרות ולמידה של הסטודנטים שלנו כדי לתת להם את הכלים הטובים ביותר לעצב את חייהם, העדפותיהם וטעמם האמנותי".

שיהיה בהצלחה!

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי ה-22 ננעל אתמול בערב (יום ד') במכון הצרפתי בתל אביב.
באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.