מעבדת חדשנות בעידן המידע

תקציר

מעבדת חדשנות בעידן המידע מכשירה את החברים בה ליזמות בעולם המידע ומכינה אותם לעסוק במגוון תפקידים, כגון: מנהלי חדשנות, מנהלי מוצר, ומנהלי שיווק של חברות סטרט אפ.
הלימודים במעבדה מבוססים על תהליך למידה פרויקטלי. הסטודנטים נהנים מחניכה וליווי צמוד בקבוצות קטנות. תהליך זה מביא לידי ביטוי את הלימודים בתואר בכלל ובהתמחות ICT בפרט. הסטודנטים במעבדה מתנסים בגיבוש תוכנית למיזם משלב הרעיון וזיהוי צרכי השוק והלקוחות, דרך גיבוש מודל כלכלי ושיווקי, בחינת הערך והוכחת יכולת (POC), גיבוש תוכנית פיתוח, יצירת אב טיפוס   (Prototype) ועד מצגת משקיעים. 
במהלך העבודה מתנסים המשתתפים עם הקשיים בגיבוש מיזם מרעיון, עבודת צוות וחלוקת תפקידים, המחשה של רעיונות טכנולוגיים ועסקיים, מציאת פתרונות פיתוח ושיווק במשאבים חסרים וגיבוש תוכנית צמיחה מהירה (Growth impact), היכרות עם מונחי יסוד בעולם היזמות והסטארט אפים וחיזוק יכולות ההצגה וה Storytelling-.
 
*לתלמידי ה-ICT הבוחרים במעבדה, תוצרי המעבדה הינם תחליף לפרוייקט הגמר (סה"כ 8 נקז שנתי). 

ניהול

מחלקה מנהלת: המחלקה לשיווק טכנולוגי
מנהל המעבדה: ד"ר שלומי כהן
מנהל  אקדמי: ד"ר אוהד שקד

קהל יעד

המעבדה מיועדת לסטודנטים שנה ג' מכל המחלקות, חוקרים, עובדים ותושבי הסביבה המעוניינים לפתח מיזמים בתחומי המידע והתקשורות.

דרישות קדם לכניסה למעבדה

ראיון אישי.