לאחר יותר משנה של קורונה, לימודים מקוונים, שביתת מרצים סבב לחימה ואתגרים רבים,
זכינו לראות שוב על המדשאות הירוקות בספיר, במהלך שני ערבים חגיגיים במיוחד, 1,115 בוגרות ובוגרים מ-14 מחלקות לתואר ראשון ומוסמכות ומוסמכים מארבע תכניות לתואר שני, ובני משפחותיהם.

בתחילתו של כל ערב קיבלו כל הבוגרות והבוגרים, לראשונה, גלימות וכובעים, אחרי שלב החיבוקים והצילומים, המשיכו לטקס המרכזי להסמכת הבוגרים והענקת תעודות למצטייני יתרה מידי כל ראשות וראשי המחלקות, בראשות נשיא המכללה פרופ' שי פלדמן וסגן הנשיא פרופ' ניר קידר.

בטקסים ברכו את הבוגרים: פרופ שי פלדמן נשיא המכללה, יו"ר הועד המנהל עו"ד גלעד שר, יו"ר האגודה יורי לוין וכן נציגי הבוגרים יפעת משאלה, מצטיינת יתרה בתואר שני במנהל ומדיניות ציבורית ואפרת גואטה, מצטיינת יתרה במחלקה לתקשורת. שני סטודנטים במחלקה לאמנויות הקול והמסך לינוי ששון ושגיא אריכא, הציגו מכשרונם בשני שירים להנאת הקהל. לאחר הטקס המרכזי קיבלו הבוגרות והבוגרים את התארים בטקסיים מחלקתיים אינטימים.

נשיא המכללה, פרופ' שי פלדמן, ציין בנאומו כי האתגרים הרבים שעמדו בפני הבוגרות והבוגרים, המבוגרים הצעירים, במהלך שנות הלימודים לתואר, חישלו אותם, והם מצוידים בארגז כלים לחיים האמיתיים, ובפרט לעולם התעסוקה.

גאים בבוגרים ומאחלים להם הצלחה בהמשך.

לאלבום תמונות טקס 7.6.21

לאלבום תמונות טקס 8.6.21

More News

ליאת שטייר לבני
עבור התלמידים ביפן, הצעירים היהודים בעולם, ואפילו המפגינים באוניברסיטת קולומביה - אנה פרנק היא הרבה מעבר לנערה יהודייה שכתבה יומן במהלך השואה. מה הסוד של היומן של אנה פרנק? למה הפכה לסמל של החיים שנגדעו באחת בעקבות השואה? עד כמה הסיפור שלה רלוונטי לדור ה-Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות פרו-פלסטיניות?. איך היומן האישי הפך לרב מכר? עד כמה הוא רלוונטי לדור Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות של פרו-פלסטינים באוניברסיטאות נגד ישראל? האזינו לפרופ' ליאת שטייר-לבני, חוקרת שואה, קולנוע ותרבות במכללה האקדמית ספיר והאוניברסיטה הפתוחה בפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
‏קרן "פועלים לתקומה" של בנק הפועלים חוברת למכללה האקדמית ספיר להקמת תכנית למנהיגות ציבורית בעוטף. הקרן, שהוקמה עם פרוץ המלחמה, אישרה תמיכה בסך 10 מיליון ₪ לפיתוח ויישום תכנית לימודים ראשונית מסוגה, שתתמקד בחקר האתגרים האזוריים ובפיתוח פתרונות יזמיים לפתרונם. מטרת התוכנית היא לעודד סטודנטים מרחבי הארץ להגיע ללמוד במכללה האקדמית ספיר, ולשמש כמנוע  צמיחה כלכלי, חברתי וקהילתי בעוטף. כחלק ממחויבות ארוכת שנים של בנק הפועלים לחברה ולקהילה, בנק הפועלים הכריז בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" על הקמת קרן בסך של עד 100 מיליון ₪ לתמיכה ביישובי העוטף ופצועי חרבות ברזל.