לאחרונה נערך במכללה האקדמית ספיר כנס "אקדמיה בשטח לעסקים קטנים" של הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר

בכנס הוצגו לכ-30 בעלי עסקים קטנים, אשר מקבלים שירות מהקליניקה השנה, הממצאים הראשונים של הפרויקטים אותם מקדמים הסטודנטים עבורם. כ-30 צוותים הציגו תוצרים מהקורסים בהם לקחו הסטודנטים חלק במהלך הסמסטר במסגרת הקליניקה - אסטרטגיה שיווקית, Talking Business, שיווק דיגיטלי, והתנהגות צרכנים.

הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר, הנה מסגרת לימוד ייחודית בארץ. במסגרתה, מוענקים שירותי שיווק לעסקים קטנים הממוקמים במערב הנגב וכפועל יוצא הסטודנטים מקבלים את ההזדמנות ליישום מעשי בשטח של הלימוד. הקליניקה פועלת זו השנה השלישית בחסות המחלקה לשיווק טכנולוגי.

ראש הקליניקה השיווקית ד"ר וילי אברהם: "אנו נמצאים במהלך שיאה של השנה השלישית לפעילות הקליניקה אשר פועלת כאשר עוד 30 עסקים קטנים, כולל נשים מעומתת ״יוזמות עתיד״, מקבלים מאתנו שירותי שיווק. כ-60 סטודנטים משנה ב' לוקחים חלק בקליניקה במהלך שנת הלימודים הנוכחית והציגו לבעלי העסקים את תוצרי המחקרים והפרויקטים שהם עשו למען העסקים הללו. אנו מאוד גאים בסטודנטים שעשו עבודה יוצאת דופן למען העסקים הקטנים בפריפריה ואנו מודים לבעלי העסקים אשר החליטו לקחת חלק בקליניקה השנה."

המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר, בראשותו של ד"ר רונן ארבל, היא תוכנית ייחודית מסוגה בישראל, המעניקה לבוגריה מפתח להבנת תהליכים מסחריים בינלאומיים המניעים את זירת הטכנולוגיה העילית. מטרת התואר להכשיר מומחי ניהול ושיווק היי-טק בעלי יכולת הבנה רחבה במוצרים ובפתרונות טכנולוגיים חדשניים המיועדים לשווקים הבינלאומיים. למחלקה שלושה מסלולי התמחות: ITC  טכנולוגית מידע, HTC  שיווק טכנולוגיות של מוצרים בתחום הרפואה וחדשנות ויזמות. הבוגרים יוכלו להשתלב בחברות היי-טק כמנהלי מוצרים, שווקים, תקשורת שיווקית, שיווק דיגיטלי ובתפקידים נוספים.

More News

סיכום פעילות במרכז ח"י בספיר סמסט' א' תש"ף

פרופ' ניר קידר, המשנה לנשיא המכללה לעניינים אקדמיים, מסכם את סמסטר א' לפעילות המרכז ח"י בספיר לשנה"ל תש"ף מרכז ח"י בספיר פתח את שעריו בתחילת שנת הלימודים תש"פ באירוע מרגש שנערך במתחם האקסלאב שבלב המכללה. יותר מ-200 סטודנטים, אנשי סגל, עובדים ותושבים החלו להפעיל 11 מעבדות וארבע קליניקות במרכז החדשנות והיזמות הייחודי של מכללת ספיר. הפילוסופיה המנחה את מרכז ח"י ספיר היא שחדשנות ויזמות אינם נחלתם רק של יחידי סגולה המתמחים בטכנולוגיה, אלא דרך חשיבה ופעולה שניתן להקנות לכל אחד ואחת.

האם אפשר ללמד יזמות? מרכז ח"י בספיר מוכיח שכן!

ניסים בר-אל, יו"ר מרכז ח"י בספיר האם ניתן ללמד יזמות? האם האקדמיה יכולה ליצור יזמים? כיצד חדשנות ויזמות משתלבים במקצועות הנרכשים במסלולים האקדמיים? הוראת יזמות במוסדות אקדמיים היא אתגר מורכב לפיצוח. ובכן, אין חולק שהצלחנו לפצח את האתגר הזה. יצרנו במרכז ח"י בספיר מודל מנצח, המשלב את הוראת היזמות בתוך מכלול האתגרים עמם מתמודדים הסטודנטים, המרצים והחוקרים בכל אחת מהמחלקות.