לאחרונה נערך במכללה האקדמית ספיר כנס "אקדמיה בשטח לעסקים קטנים" של הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר

בכנס הוצגו לכ-30 בעלי עסקים קטנים, אשר מקבלים שירות מהקליניקה השנה, הממצאים הראשונים של הפרויקטים אותם מקדמים הסטודנטים עבורם. כ-30 צוותים הציגו תוצרים מהקורסים בהם לקחו הסטודנטים חלק במהלך הסמסטר במסגרת הקליניקה - אסטרטגיה שיווקית, Talking Business, שיווק דיגיטלי, והתנהגות צרכנים.

הקליניקה השיווקית במכללה האקדמית ספיר, הנה מסגרת לימוד ייחודית בארץ. במסגרתה, מוענקים שירותי שיווק לעסקים קטנים הממוקמים במערב הנגב וכפועל יוצא הסטודנטים מקבלים את ההזדמנות ליישום מעשי בשטח של הלימוד. הקליניקה פועלת זו השנה השלישית בחסות המחלקה לשיווק טכנולוגי.

ראש הקליניקה השיווקית ד"ר וילי אברהם: "אנו נמצאים במהלך שיאה של השנה השלישית לפעילות הקליניקה אשר פועלת כאשר עוד 30 עסקים קטנים, כולל נשים מעומתת ״יוזמות עתיד״, מקבלים מאתנו שירותי שיווק. כ-60 סטודנטים משנה ב' לוקחים חלק בקליניקה במהלך שנת הלימודים הנוכחית והציגו לבעלי העסקים את תוצרי המחקרים והפרויקטים שהם עשו למען העסקים הללו. אנו מאוד גאים בסטודנטים שעשו עבודה יוצאת דופן למען העסקים הקטנים בפריפריה ואנו מודים לבעלי העסקים אשר החליטו לקחת חלק בקליניקה השנה."

המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר, בראשותו של ד"ר רונן ארבל, היא תוכנית ייחודית מסוגה בישראל, המעניקה לבוגריה מפתח להבנת תהליכים מסחריים בינלאומיים המניעים את זירת הטכנולוגיה העילית. מטרת התואר להכשיר מומחי ניהול ושיווק היי-טק בעלי יכולת הבנה רחבה במוצרים ובפתרונות טכנולוגיים חדשניים המיועדים לשווקים הבינלאומיים. למחלקה שלושה מסלולי התמחות: ITC  טכנולוגית מידע, HTC  שיווק טכנולוגיות של מוצרים בתחום הרפואה וחדשנות ויזמות. הבוגרים יוכלו להשתלב בחברות היי-טק כמנהלי מוצרים, שווקים, תקשורת שיווקית, שיווק דיגיטלי ובתפקידים נוספים.

More News

באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.
חדש על המדף, משהו להאמין בו
משהו להאמין בו: תיאולוגיה חילונית "משהו להאמין בו" הוא ספר עיון מקורי, העוסק במושג סתירתי לכאורה: "תיאולוגיה חילונית". הוא מבקש לפתוח פתח לתיאולוגיה בתוך העמדה החילונית ומתעקש על נחיצותה של חילוניות לתיאולוגיה יהודית בת זמננו. מהי חילוניות? האם היא עמדה אמונית? באיזה אלוהים יכול ואף צריך, היהודי החילוני להאמין? שאלות כאלו מערערות על הבחנות מקובלות בחברה הישראלית בין חילוניות, דתיות, אתאיזם ואמונה. הספר משיב עליהן בעזרת עיון מדרשי במקורות יהודים קדומים, ובעזרת הגותם של פילוסופים מודרניים גדולים: עמנואל לוינס, מרטין בובר, הנס יונס ואחרים.