משרדי עורכי הדין מהבכירים במשק הישראלי במפגש עם 100 סטודנטים ביריד ההתמחות של ביה"ס למשפטים במכללה האקדמית ספיר.

"היום הזה, גם בתקופה הקשה הזו, מלמד על המוניטין המצוין של בוגרי בית הספר למשפטים בספיר בקרב המעסיקים הציבוריים והפרטיים כאחד".

אתמול (א') נערך יריד ההתמחויות השנתי של בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר, אשר כלל היכרות וחיבורים בין סטודנטים שנה ג' לבין משרדי ממשלה וגופים במגזר הציבורי ומשרדי עורכי דין מהמובילים במשק.

במסגרת היריד שנערך במוזיאון "אנו" בתל אביב, כ-100 סטודנטים שנמצאים כעת במירוץ ההתמחות נפגשו עם 30 גופים מהמגזר הציבורי שכוללים את המחלקות המשפטיות של גופים ציבוריים שונים. זאת נוסף למעל 20 משרדי עורכי דין מהמובילים במשק.
בין הנציגים נמצאו מספר רב של בוגרי בית הספר מהשנים האחרונות, אשר הגיעו להתרשם בעצמם מהסטודנטים/ות. 

לסטודנטים/ות ניתנה ההזדמנות לקיים מעגלי שיח משותפים על אפיקי ההתמחות וקריירה במשפטים, להיפגש פנים אל פנים עם המשרדים השונים ולהכיר את האופי שלהם, המחלקות השונות ואופי ההתמחויות. מזה מספר שנים שבית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר רושם הישגים מרשימים ונמצא בין המוסדות המובילים באחוז העוברים את בחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין.

ד"ר עידו עשת, ראש בית הספר למשפטים: "היום הזה, גם בתקופה הקשה הזו, מלמד על המוניטין המצוין של בוגרי בית הספר למשפטים בספיר בקרב המעסיקים הציבוריים והפרטיים כאחד. בזכות הרצינות ובזכות ההשקעה - כבר כמעט כולם יודעים שבספיר צומחים אחרת".

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס