אתמול התקיימה בסינמטק אופקים הקרנה מרגשת של "זוכרים את מרקש" - פרויקט ראשון מסוגו של שיתוף פעולה בין סטודנטים וסטודנטיות מביה"ס לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר וממכללת מוחמד השישי ממרוקו.

ההקרנה הייתה מלאה עד אפס מקום בתושבי אופקים והסביבה, ואחריה עלו לדבר ולענות על שאלות מוביל הפרויקט: פרופ' סמי שלום שטרית ושתיים מבמאיות הסרטים: רותם אלקיים וכינר דר.

את האירוע הפיק והנחה נדב משעלי, מנהל סינמטק אופקים ובוגר ביה"ס, שדאג לכך שכולם גם יאכלו מאפים מרוקאיים מבית סבתא.

More News

טלי ריאבוי_המלחמה בשינה_2024_03.46 דק_סטילס מוידיאו_01_מתוך התערוכה אומת הזרים
בתערוכה יוצגו עבודתן של שבע סטודנטיות, אשר משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שאפשרה קירבה גופנית וקרבה רגשית בעשייתן. בשל המצב הביטחוני, תערוכת הבוגרות מתארחת השנה בגלריית המדרשה. הסטודנטיות המציגות: שרה אבו כף, מרים אלכמלאת, אפרת גל-נור, אנואר ז'ור, נירית קינן כהן, ורה פבלוב, טלי ריאבוי מנחה ואוצרת התערוכה: סמדר לוי עבודות האמנות בתערוכת בוגרות 2024 משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שדרשה ואף אפשרה קירבה גופנית, כמו-גם קרבה רגשית בעשיית האמניות. וככאלה, הן גם ויתרו על גימור מהוקצע ושומרות על גולמיות עשייתן.
חלוקת מלגת שוקן למצטיינת בית ספר למשפטים בספיר
קרן שוקן העניקה ל-8 סטודנטיות וסטודנטים בבית הספר למשפטים בספיר מלגת הצטיינות על סך 5,000 דולר. המלגה נועדה לאפשר למצטיינות ולמצטיינים להשקיע את זמנם ומרצם בלימודים האקדמיים. בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר פתח את שעריו בשנת 2009; הוא נשען על יסודות רעננים בעלי מעוף ותעוזה, על השכלה משפטית עדכנית ויישומית, ידע רחב בחקיקה ופסיקה והכרות מעמיקה עם יסודות המשפט וההליכים המעצבים את השיטה המשפטית. בד בבד מאופיין בית הספר במחויבות עמוקה לנושאים חברתיים עקרוניים, לזכויות האדם ולאזרחות מעורבת.