אתמול (ב') ציינו במחלקה לניהול המשאב האנושי את סוף שנת הלימודים המתקרבת ואת יום משאבי האנוש הבינלאומי, שחל ממש השבוע, ביום שיא לשנה ג'.

היום התחיל בהרצאה של הילה זגורי, שעסקה בכלים פרקטים לבניית תהליך של מיתוג מעסיק. משם המשיך להרצאה של אינה שפרינגר - סמנכ"ל שיווק LSPORTS ומלי בנטאטה - סמנכ"ל משאבי אנוש LSPORTS, מבית היוצר של ברקוני האגדי. למדנו איך אפשר למתג סטרטאפ מאשקלון ולגרום לכל המדינה להתאהב בך. גילינו ששלוש המוכשרות הללו הן בוגרות ספיר ותיקות, וזה היה רגע של נחת וגאווה.

המשכנו את יום השיא עם סיפורי קריירה של בוגרות המחלקה: מירב בלום - talent Acquisition partner בחברת Fullpath, סווטה וורונובסקי- רכזת גיוס, רווחה ומיתוג מעסיק בישובי חבל מעון, עמית סער - חברה בצוות מחלקת HR במורפיסק, אנאל חנדלי - מקדמת תעסוקה וקריירה במסגרת תכנית סטרייב, מרכז הזדמנות אשדוד,  עתליה סבח - מתאמת השמה בשירות התעסוקה בבאר שבע, טל כהן - מנהלת סניף מעוף גיוס והשמה בבאר שבע, נרי שמילוב - מגייסת בחברת עלבד ופאטמה אבו קוידר - רכזת קהילה מרכז ריאן שגב שלום.

תודה לכל המשתתפות ביום השיא של המחלקה. נתתן לסטודנטים ולסטודנטיות טעימה מעולם התעסוקה המגוון ומהאפשרויות העתידיות הצפויות להם בקרוב.

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס