לאחרונה התקיים אירוע השקה של מעבדת השיווק החדשה במחלקה לתקשורת. מעבדת השיווק, MC Lab (Marketing Communication), שנחנכה זה עתה תשמש כבית של הסטודנטים והסטודנטיות במסלול תקשורת שיווקית ותאפשר להם מרחב עבודה להפקה, תכנון ויישום של פרויקטים בתחום השיווק. כמו גם, כמרחב למפגש רב-דורי של עמיתי המסלול במהלך הלימודים ואחריהם.

מעבדת השיווק תשמש כנקודת מפגש של הסטודנטים עם התעשייה ותארח מעת-לעת הרצאות אורח של מומחים מתעשיית השיווק, הפרסום, היח"צ והדיגיטל, ואף תאפשר לבוגרי ובוגרות המסלול לשתף מהניסיון המעשי שלהם, לחנוך את הדור הבא ולקחת חלק פעיל ביצירת גשר בין האקדמיה לתעשיית התקשורת.    

אירוע ההשקה, שכלל גזירת סרט, נערך בהשתתפות מנכ"לית המכללה, גב' אורנה גיגי, ראש המחלקה לתקשורת ד"ר יובל גוז'נסקי, ראש מסלול תקשורת שיווקית יצחק משיח, מרצים ועשרות סטודנטים מכלל השנתונים במסלול. כמו כן, במהלך האירוע נערכו הרצאות-אורח של אנשי שיווק וביניהם יוצר התוכן גל זהבי ואיש הפרסום אבי ענבר.

מנכ"לית מכללת ספיר, אורנה גיגי: זוהי נקודת ציון חשובה בהתפתחות של המחלקה לתקשורת. אני בטוחה שהמרחב החדש שאנחנו משיקים היום יתרום לחוויה הלימודית של הסטודנטים והסטודנטיות במסלול תקשורת שיווקית.

ראש המחלקה לתקשורת, ד"ר יובל גוזנסקי: אנחנו שמחים להשיק היום את הספייס החדש של מסלול תקשורת שיווקית. זהו צורך שעלה מהשטח, ואנו שמחים שיש לנו את ההזדמנות לחנוך היום את המעבדה החדשה. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומאחל לסטודנטים שימוש יעיל במשאב החדש.

ראש מסלול תקשורת שיווקית, יצחק משיח: הבית החדש שלנו בקמפוס נועד לקידום הרמה המקצועית מצד אחד, ונקודת מפגש לנטוורקינג. אנו שואפים שהפעילות במעבדת השיווק תאפשר לסטודנטים והסטודנטיות להישאר עם יד על הדופק ולהכיר טרנדים. זה מקום לחשיבה, תכנון ועבודה עצמאית מצד אחד, ומרחב לעבודת צוות מצד שני.

צילום: רוני גבריאל שדה

More News

פסטיבל קולנוע דרום 2025
פסטיבל קולנוע דרום, מיסודו של בית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר, ננעל בשדרות, לאחר שמונה ימי הקרנות, מפגשים ואירועי תרבות שהתקיימו ברחבי העיר ובקיבוץ דורות. הפסטיבל פועל זו השנה ה-24, ונחשב לאחד האירועים התרבותיים הבולטים בדרום.
דני קושמרו
תלמידי שנה ג' במסלול עיתונות בעידן דיגיטלי של המחלקה לתקשורת, השתתפו לאחרונה בכנס העיתונות השנתי של אגודת העיתונאים שהתקיים באילת, ועוררו עניין רב. הסטודנטים בלטו בנוכחותם במושבים השונים, שאלו שאלות מן הקהל, וראיינו עיתונאים בכירים רבים לטובת כתבות ואייטמים, שיכינו מתוך הכנס לאתר האקטואליה של המסלול - המגזין ספירלה. כוכבי המהדורות ועורכים בכירים הגיבו לסטודנטים בחום רב, סיפרו על תחילת דרכם, שיתפו במחשבותיהם על תפקידם, והציעו טיפים נדיבים להשתלבות מהירה בענף.