בניין בית הסטודנט במכללה האקדמית ספיר הואר היום בסגול, זאת במסגרת מיזם "לילה סגול" בהובלת מפעל הפיס, השלטון המקומי, השלטון האזורי ואתר "שווים".  הפרויקט מתקיים זו השנה השלישית למען שילובם של 1.5 מיליון אנשים עם מוגבלויות בקהילה, בתעסוקה ובחברה הישראלית.
 
כבכל שנה, האירוע נערך בסמיכות ליום המודעות הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, המצוין ב-3 בדצמבר. השנה הוארו במסגרת המיזם למעלה מ-150 מבנים ברחבי הארץ, ובהם: בנייני העיריות, המועצות המקומיות והאזוריות, גשר המיתרים בירושלים, משרדי ממשלה, משרדי ההנהלה של החברות הגדולות במשק, מתנ"סים, מבני חינוך, מטוסים, שגרירויות ישראל בעולם ועוד.
השנה אנו מצטרפים ליוזמה ומאירים את הבניין בו פועל מרכז הנגישות בספיר.
 
אריאלה דניאל-הלווינג, מנהלת מרכז נגישות בספיר: "לילה סגול יש פעם בשנה, יום שיוון זכויות לאנשים עם מוגבלות, מציינים פעם בשנה במרכז נגישות שבמכללת ספיר, כל השנה שואפים לקיים אורחות חיים ושגרות קבועות של נגישות מטרתנו להאיר סוגיות ולהתמודד עם אתגרים- כל השנה".

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס