ביקור מנכ"לית הלל ישראל ומנהלת הלל סן דייגו במכללה האקדמית ספיר

ביום ה' האחרון התקיים ביקור של קארן פרי, מנכ"לית הלל סן דייגו במכללה האקדמית ספיר, בהובלת נציגות הלל בספיר, בהנחיית מאי בראון מנהלת הלל במכללה ובהשתתפות נגה ברנר סמיה, מנכ"לית הלל ישראל ואלון גייר, דיקן המכללה האקדמית ספיר.

הביקור מתקיים כחלק משותפות שער הנגב-סן דייגו, שבמסגרתה נוצרה תכנית "גשר", אשר מטרתה לחבר בין הקהילה היהודית בסן דייגו לבין הקהילה היהודית בשער הנגב שבה ממוקמת המכללה האקדמית ספיר.

במסגרת הביקור נערך סיור בקמפוס המכללה, פינות חמד של סטודנטים, צוות המכללה, מעבר על תוכניות הלל השונות המוצעות לסטודנטים במכללה וכמובן מפגש עם סטודנטים פעילים בהלל עם מנכ"לית הלל סן דייגו.
 
הלל במכללה האקדמית ספיר הוא מקום מפגש המזמין את הסטודנטים בקמפוס להיות מעורבים חברתית וערכית על ידי שילוב של לימוד ועשייה. הלל ספיר התחיל את דרכו בשנת 2007 במטרה לעודד סטודנטים לקחת אחריות על זהותם האישית דרך עשייה משמעותית למען קהילת האזור, מפגש עם צעירים יהודים מהתפוצות, שיח עם קבוצות שונות אודות החיים בישראל ועוד. מרכז הלל במכללה האקדמית ספיר מציע לסטודנטים מנעד רחב של פעילויות הכוללות עשייה חברתית במגוון תחומים לצד חקר, העשרה ופיתוח אישי.

אלון גייר, דיקן הסטודנטים: "הקשר בין הלל למכללת ספיר הפך לשם דבר. זו ברית של שותפות שמאפשרת חיבור בין העולם היהודי, במיוחד ביחס לציבור הענק של יהודי ארצות הברית לבין תושבי שער הנגב והסטודנטים במכללה וכן מאפשר לסטודנטים לצאת למשלחות לתפקידי ניהול קהילה בקרב יהודי ארצות הברית".

בתמונה, מימין לשמאל: אלון גייר, נגה ברנר סמיה, מאי ברטון, קארן פרי

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס