שני מיזמים יוצאי מרכז החדשנות והיזמות במכללה האקדמית ספיר - ח"י בספיר, זכו לאחרונה בפרס התכנית ליזמות חברתית על שם משפחת קראון.

הוועדה, בראשות ד"ר דן קאופמן, הייתה נרחבת וכללה נציגים רלוונטיים מהקמפוס, מנטורים מהתעשייה ומומחים חיצוניים בתחום.

הזוכים בפרסים:

לונה פלזנס ותמיר זהבי

משחק הגיימינג Out of mind של אלה לונה פלזנס (24) ותמיר זהבי (29) - בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב במכללה
זכה במקום הראשון ובמענק של 25 אלף ש"ח להמשך פיתוח הסאונד והגרסה הרחבה של המשחק.
Out of mind הוא משחק RPG עלילתי שמספר את סיפורה של ילדה שקטה המתעוררת בעולם מסתורי. היא יוצאת למסע למצוא את דרכה הביתה בעזרת תושבי המקום ומפענחת את התעלומה שמאחורי עברה. המשחק פותח כחלק ממעבדת הגיימינג בח"י בספיר.

תומר לוי

המיזם Multieye של תומר לוי (42) בוגר תואר ראשון בניהול תעשייתי, זכה בפרס עידוד על סך של 5,000 ₪ והמשך ליווי של ח"י בספיר.
Multieye היא אפליקציה מבוססת AI שיודעת לקבל דיווחים על כל אירועים בשטח (מפגעים תברואתיים, בטיחותיים, חיות פצועות וכו') מכל מקום ובכל זמן ולנתב את הדיווח לגורם הרלוונטי. מתוכן שיתוף פעולה עם חברת נתיבי ישראל והמכללה האקדמית ספיר לשלב בדיקת היתכנות.
לוי פיתח את המיזם במעבדת אתגרים לתעשייה בסיוע יניב עבדי, מנהל המעבדה ובסיוע גל אלוש עומר זנו, אבירם דיין מקליניקת בית תוכנה ועמיעד גורביץ ואיתמר דמארי מהקליניקה הכלכלית.

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס