אבי מזרחי, מרצה במסלול פסקול בבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר זכה בפרס עיצוב הפסקול לעונה השניה של הסדרה "המפקדת".

מסלול פסקול - מוסיקה וסאונד לקולנוע בבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר, שעל סגל המרצים שלו נמנה מזרחי, הוא המסלול היחידי בארץ ואחד היחידים בעולם המכשירים אנשי ונשות סאונד לתמונה בתוך בית ספר לקולנוע. לצד מזרחי מלמדים במסלול היוקרתי עוד זוכי פרסים רבים.

הזכייה בפרס הנוכחי מתווספת לשורה של זכיות אחרות של מזרחי. מזרחי זכה בפרס אופיר לשנת 2022 על עיצוב פסקול הסרט המצליח "קריוקי". בנוסף, זכה בפרס אופיר על עיצוב הפסקול הטוב ביותר לסרט "האופה מברלין" (2015) ועל הסרט "המחשמלים" (2020). כמו כן, מזרחי אחראי על עיצוב הפסקול של כמה מהסדרות והסרטים המצליחים - זרים מושלמים, מלכת היופי של ירושלים, המוסד, כבודו, מראות שבורות ועוד.

More News

טלי ריאבוי_המלחמה בשינה_2024_03.46 דק_סטילס מוידיאו_01_מתוך התערוכה אומת הזרים
בתערוכה יוצגו עבודתן של שבע סטודנטיות, אשר משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שאפשרה קירבה גופנית וקרבה רגשית בעשייתן. בשל המצב הביטחוני, תערוכת הבוגרות מתארחת השנה בגלריית המדרשה. הסטודנטיות המציגות: שרה אבו כף, מרים אלכמלאת, אפרת גל-נור, אנואר ז'ור, נירית קינן כהן, ורה פבלוב, טלי ריאבוי מנחה ואוצרת התערוכה: סמדר לוי עבודות האמנות בתערוכת בוגרות 2024 משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שדרשה ואף אפשרה קירבה גופנית, כמו-גם קרבה רגשית בעשיית האמניות. וככאלה, הן גם ויתרו על גימור מהוקצע ושומרות על גולמיות עשייתן.
חלוקת מלגת שוקן למצטיינת בית ספר למשפטים בספיר
קרן שוקן העניקה ל-8 סטודנטיות וסטודנטים בבית הספר למשפטים בספיר מלגת הצטיינות על סך 5,000 דולר. המלגה נועדה לאפשר למצטיינות ולמצטיינים להשקיע את זמנם ומרצם בלימודים האקדמיים. בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר פתח את שעריו בשנת 2009; הוא נשען על יסודות רעננים בעלי מעוף ותעוזה, על השכלה משפטית עדכנית ויישומית, ידע רחב בחקיקה ופסיקה והכרות מעמיקה עם יסודות המשפט וההליכים המעצבים את השיטה המשפטית. בד בבד מאופיין בית הספר במחויבות עמוקה לנושאים חברתיים עקרוניים, לזכויות האדם ולאזרחות מעורבת.