השבוע חנכנו רשמית את בניין בית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש פיטר באריס.

הטקס, שכלל קביעת מזוזה, גזירת סרט וסיור בבניין החדש, התקיים במעמד משפחת לבנת, ידידי המכללה, עו"ד גלעד שר, יו"ר הוועד המנהל בספיר, פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה, מר אלון גייר, דיקן הסטודנטים, פרופ' עמרי ידלין, נשיא המכללה לשעבר ויוזם בניית בניין בית הספר, ד"ר לאה שלף, ראשת ביה"ס לעבודה סוציאלית בספיר ופרופ׳ אורית נוטמן שורץ, ראשת בית הספר היוצאת.

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה: "בנין בית הספר לעבודה סוציאלית לא היה נבנה ללא תרומתה הנדיבה של משפחת לבנת וללא הסיוע והדחיפה של דורון ומריאן. תרומה זו היא ביטוי משמעותי לשותפות ולמחויבות העמוקות של המשפחה למכללת ספיר, לרוח ספיר ולאקדמיה מעולה, המחוברת לחברה הישראלית ולאתגריה."

אלון גייר, דיקן הסטודנטים: "מדובר בתרומה ייחודית ומשמעותית למכללה האקדמית ספיר. לבית הספר לעבודה סוציאלית השפעה נרחבת על סביבתינו, והוא מוציא מדי שנה עובדות ועובדים סוציאלית מקצועיים ובעלי ערכים לטובת כל מדינת ישראל."

חנוכת בניין 14 ע"ש פיטר האריס

More News

טלי ריאבוי_המלחמה בשינה_2024_03.46 דק_סטילס מוידיאו_01_מתוך התערוכה אומת הזרים
בתערוכה יוצגו עבודתן של שבע סטודנטיות, אשר משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שאפשרה קירבה גופנית וקרבה רגשית בעשייתן. בשל המצב הביטחוני, תערוכת הבוגרות מתארחת השנה בגלריית המדרשה. הסטודנטיות המציגות: שרה אבו כף, מרים אלכמלאת, אפרת גל-נור, אנואר ז'ור, נירית קינן כהן, ורה פבלוב, טלי ריאבוי מנחה ואוצרת התערוכה: סמדר לוי עבודות האמנות בתערוכת בוגרות 2024 משקפות התמודדות אישית ומלאכת אמנות, שדרשה ואף אפשרה קירבה גופנית, כמו-גם קרבה רגשית בעשיית האמניות. וככאלה, הן גם ויתרו על גימור מהוקצע ושומרות על גולמיות עשייתן.
חלוקת מלגת שוקן למצטיינת בית ספר למשפטים בספיר
קרן שוקן העניקה ל-8 סטודנטיות וסטודנטים בבית הספר למשפטים בספיר מלגת הצטיינות על סך 5,000 דולר. המלגה נועדה לאפשר למצטיינות ולמצטיינים להשקיע את זמנם ומרצם בלימודים האקדמיים. בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר פתח את שעריו בשנת 2009; הוא נשען על יסודות רעננים בעלי מעוף ותעוזה, על השכלה משפטית עדכנית ויישומית, ידע רחב בחקיקה ופסיקה והכרות מעמיקה עם יסודות המשפט וההליכים המעצבים את השיטה המשפטית. בד בבד מאופיין בית הספר במחויבות עמוקה לנושאים חברתיים עקרוניים, לזכויות האדם ולאזרחות מעורבת.