מרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר יחד עם משרד הרווחה והביטחון החברתי, השיקו במכללה האקדמית ספיר את קהילת החדשנות של המשרד

בכנס ראשון מסוגו השיקו מרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר יחד עם משרד הרווחה והביטחון החברתי את קהילת החדשנות של המשרד. בכנס השתתפו אנשי אגף בכיר חדשנות וטכנולוגיה במשרד הרווחה ומובילי החדשנות במכללה האקדמית ספיר.

לדברי שגית פלטין יפרח, מנהלת החדשנות במרכז ח"י בספיר: "השקת קהילת החדשנות של משרד הרווחה היא דוגמה מצוינת לשיח על השתנות והתחדשות במגזר הציבורי. הסיכויים להצלחה והטמעה של מהלכי חדשנות גוברים כאשר ישנם שותפים מגוונים, הן מארגונים שונים והן בתפקידים שונים. שילוב מרכז חדשנות ויזמות ח"י בספיר כבר בתחילת המהלך מבטיח שיתופי פעולה פוריים במגוון המסלולים והתכניות המתקיימות במרכז, ואת הנגשת הנכסים שצברנו – לתוך הפעילות השוטפת של הקהילה החדשה".

לדברי ד"ר דיצה מורלי-שגיב, ראש אגף בכיר חדשנות וטכנולוגיות במשרד הרווחה והביטחון החברתי: "המשרד יקדם חדשנות ב-3 מוקדים: לקוחות ושירותים, תרבות ארגונית, תהליכים וכלים. קהילת החדשנות בשירותי הרווחה תסייע בקידום ובהטמעת חדשנות במשרד ובשירותי הרווחה. החזון הוא לייצר "מסה קריטית" של אנשים בעלי הכשרה וכלים בתחום החדשנות שיזרימו 'דם חדש' ויקדמו חשיבה ועשייה רעננה החיונית למשרד ולשירותי הרווחה".

בצילום מימין לשמאל:

  • ד״ר דן קאופמן, מנהל התכנית האקדמית ח"י בספיר וראש התכנית לתואר השני ביזמות וחדשנות בארגונים, המכללה האקדמית ספיר
  • שגית פלטין יפרח, מנהלת החדשנות במרכז ח"י בספיר, המכללה האקדמית ספיר
  • ד"ר דיצה מורלי-שגיב, ר' אגף בכיר חדשנות וטכנולוגיות, משרד הרווחה והביטחון החברתי
  • ד״ר ליהיא להט, המחלקה למינהל ומדיניות ציבורית והתכנית לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר
  • ד״ר לאה שלף, ראש בית הספר לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר

More News

באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.
חדש על המדף, משהו להאמין בו
משהו להאמין בו: תיאולוגיה חילונית "משהו להאמין בו" הוא ספר עיון מקורי, העוסק במושג סתירתי לכאורה: "תיאולוגיה חילונית". הוא מבקש לפתוח פתח לתיאולוגיה בתוך העמדה החילונית ומתעקש על נחיצותה של חילוניות לתיאולוגיה יהודית בת זמננו. מהי חילוניות? האם היא עמדה אמונית? באיזה אלוהים יכול ואף צריך, היהודי החילוני להאמין? שאלות כאלו מערערות על הבחנות מקובלות בחברה הישראלית בין חילוניות, דתיות, אתאיזם ואמונה. הספר משיב עליהן בעזרת עיון מדרשי במקורות יהודים קדומים, ובעזרת הגותם של פילוסופים מודרניים גדולים: עמנואל לוינס, מרטין בובר, הנס יונס ואחרים.