יצחק משיח נבחר לתפקיד ראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת. במסגרת תפקידו משיח יהיה ממונה על תכני הלימוד העיוניים והמעשיים במסלול האקדמי, פיתוח מנגנוני חדשנות וניהול קשר עם קהילת התקשורת השיווקית בארץ ובחו"ל.

משיח הוא חוקר ומרצה לתקשורת. מחקרו עוסק בהיבטים תקשורתיים ושיווקיים של תעשיית הטכנולוגיה. את עבודת הדוקטורט הוא מקדיש לחקר ההייטק והחדשנות בישראל. מחקרו החלוצי בוחן את הסיקור התקשורתי והקידום השיווקי של תעשיות הטכנולוגיה מאז שנות החמישים ועד היום. משיח בעל ניסיון עשיר בענף התקשורת - הוא החל את דרכו כעיתונאי ולאחר מכן עבר לצד השני במתרס התקשורתי כיועץ תקשורת ודובר של גופים וארגונים במגזר הציבורי והעסקי. בתפקידו החדש משיח יחליף את ד"ר רגב נתנזון שהוביל את המסלול בארבע השנים האחרונות.

ד"ר מוטי גיגי, ראש המחלקה לתקשורת מוסר כי: "אני גאה ביצחק שהחל את דרכו האקדמית במחלקה לתקשורת כסטודנט לתואר ראשון. יצחק לאחר סיבוב ארוך בתפקידי שיווק וקידום בעיקר בתחום ההייטק, תואר שני בתקשורת אסטרטגית ובשלבי סיום של דוקטורט. אני שמח וגאה על הדרך של יצחק ובטוח שהוא יעשה דברים נהדרים במסלול. יצחק מלמד במסלול בארבע השנים האחרונות. הבולטות, המקצועיות וההתמדה של יצחק הפכה את זה כמעט טבעי להיות ראש מסלול".

ראש המסלול היוצא, ד"ר רגב נתנזון: "ההכשרה של הסטודנטים במסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית נמצאת בתהליך פיתוח מתמיד כדי להוציא לתעשייה בוגרים מוכשרים, מעודכנים ומקצועיים, שחלקם אף ממשיכים לתואר שני במחלקה. יצחק משיח מגיע מהתעשייה ומהמחקר עליה, הוא היה שותף לפיתוח המסלול ב-4 השנים האחרונות, ואין מתאים ממנו לנהל את המסלול בשנים הבאות".

משיח ייסד תכנית הפרקטיקום SPICE במחלקה לתקשורת בספיר, שמטרתה לאפשר לסטודנטים בראשית דרכם המקצועית לצבור ניסיון פרקטי בתחומי התקשורת כבר במהלך הלימודים; בוגרי התוכנית משתלבים בארגונים וחברות בתחום התקשורת השיווקית לתפקידי דוברות, יחסי ציבור והסברה. כמו כן, הוא משמש כיום כיו"ר בהתנדבות של קהילת המחקר באגודה הישראלית לתקשורת (ISCA). הוא עמית בתוכנית הדוקטורנטים המצטיינים של ISEF קרן החינוך הבינלאומית וזוכה מלגת המכון לחקר העיתונות והתקשורת היהודית ע"ש שלום רוזנפלד.

יצחק משיח, ראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית המיועד מוסר כי: "אני מבקש להודות מקרב לב לקודמי בתפקיד, רגב נתנזון על העבודה המסורה והמקצועית. כמו כן, תודתי נתונה לראש המחלקה על הבחירה בי לתפקיד. אני נרגש ושמח להתחיל אתגר מקצועי חדש במחלקה לתקשורת בספיר שהייתה לביתי האקדמי הראשון כסטודנט בתואר הראשון".

המחלקה לתקשורת בספיר מציעה לימודי תואר ראשון ושני בתקשורת וניו מדיה. מלבד השקעה בפן האקדמי, המחלקה דוגלת בלימודים יישומיים ומתן כלים לעבודה פרקטית בעולם התקשורת.

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס