הקליניקה השיווקית מציגה ללקוח הראשון
הסטודנטיות והסטודנטים של הקליניקה השיווקית הציגו ללקוח הראשון שלהם ״חדר כושר מנטלי״ את תצאות וניתוח סקר השוק והצרכנים שביצעו. בנוסף נהנו צוות הקליניקה מהרצאת אורח על הנושא הכי רותח בתעשייה Social Impact Marketing.

המעבדה לחדשנות במשפט בהאקתון 2021 JustLaw
JustLaw 2021 הוא האקאתון ראשון מסוגו, אשר נועד להוביל לגיבוש רעיונות למיזמים טכנולוגיים חדשניים לשיפור הנגישות לצדק בישראל וליצירת קואליציה בין אנשי טכנולוגיה, משפט, חברה והשקעות האימפקט, שבהמשך תתמרץ ותתמוך ביצירת פתרונות מסוג זה באופן שוטף. באירוע השתתפו נציגים מהמגזר ציבורי, הפרטי, והשלישי, לטובת הבאת המיזם הזוכה לכדי מימוש.
ד"ר עמוס ישראל, מרצה ומנהל המעבדה לחדשנות במשפט, היה חלק מצוות ההיגוי אשר הוביל את ההאקתון. הסטודנטיות והסטודנטים במעבדה התכנסו יחד עם קבוצת אנשים מולטי-דיסציפלינרית בעלת תשוקה לשינוי חברתי-משפטי, לטובת כתיבה ופיתוח של פתרונות טכנולוגיים מתחום הליגלטק, שיתגברו על מחסומים נפוצים.

הקליניקה הכלכלית במפעל אלסאנאבל
אלסאנאבל הוא מהעסקים החברתיים הראשונים בחברה הבדואית, המאוגד כחברה לשירות הציבור. מטרותיו העיקריות הן הכנסת נשים בדואיות, בעיקר חד הוריות, למעגל העבודה והכנת אלפי מנות חמות ביום לילדי חורה והסביבה.
במסגרת קורס השקעות אימפקט עם המרצה עמיעד גורביץ, יצאו הסטודנטיות והסטודנטים של הקליניקה הכלכלית לסיור לימודי במפעל אלסאנאבל, שבישוב חורה. הם למדו על המודל העסקי יוצא הדופן של המפעל ועל השפעותיו על הסביבה, כפיתוח חברתי וכלכלי.

More News

חדש על המדף מוטי גיגי
ספר חדש באנגלית לד"ר מוטי גיגי, מרצה בכיר במחלקה לתקשורת: Relations between Development Towns and Kibbutzim אם רוצים להבין את זרמי העומק של הקונפליקט הפנים-יהודי בישראל, שלאורך השנים כונה בשמות שונים - ישראל הראשונה והשנייה, יחסי מרכז-פריפריה, יחסי מזרחים-אשכנזים, ובשנים האחרונות שוב דובר בשיח הציבורי על ישראל הראשונה והשנייה, צריך להבין לעומק את טיב היחסים בין עיירות הפיתוח לקיבוצים השכנים להן. ספר זה מתעמק ביחסים בין שדרות וקיבוצי המועצה האזורית שער-הנגב, החל משנות החמישים, יחסים שראו עליות ומורדות במהלך השנים.
יריד משפטים 2025
אתמול התקיים יריד ההתמחויות השנתי במכללה האקדמית ספיר, במסגרתו נערכה היכרות בין סטודנטים משנה ג' בבית הספר למשפטים לבין 30 משרדים פרטיים מובילים וגופים מהמגזר הציבורי, במטרה לאפשר השתלבות בהתמחויות כבר במהלך השנה האקדמית. באירוע נכחו כ־100 סטודנטים, המחפשים את מסלול ההתמחות המתאים להם, אותו הם נדרשים לבצע כחלק מתוכנית הלימודים. הסטודנטים נפגשו עם נציגי המשרדים והגופים השונים, שמעו על אפשרויות ההשתלבות, והתרשמו מקרוב מאופי העבודה והצרכים בשוק התעסוקה. לסטודנטיות ולסטודנטים ניתנה האפשרות לקיים שיחות אישיות עם נציגי הארגונים, לבחון מסלולי קליטה עתידיים וליצור קשרים מקצועיים כבר במהלך הלימודים.