קמילה מילנר לנדסקינד מונתה למנהלת המרכז הקדם אקדמי ולימודי חוץ במכללה

קמילה מילנר לנדסקינד, מונתה למנהלת המרכז הקדם אקדמי ולימודי חוץ במכללה האקדמית ספיר. מדובר בשני מרכזים פעילים שאוחדו, בכך היא מחליפה את זוהר אביטן, מנהל המרכז הקדם אקדמי שפרש לאחרונה לגמלאות ואת דודו שלמה שכיהן כמנהל המרכז ללימודי חוץ והמשך.

מילנר לנדסקינד, בת 41, מקיבוץ ארז נשואה לאלון, אמא ללביא, ליה ובר, הייתה בשנתיים האחרונות מנכ"לית שותפה של עמותת תוצרת הארץ-  ארגון הבונה ומפתח קהילות חיים של צעירים בפריפריה הגיאו-חברתית של ישראל.

הייתה בין המייסדות וניהלה את היחידה למעורבות חברתית במכללה האקדמית ספיר מעל עשור ובנוסף לתפקידה כיהנה כממונה מוסדית על מיזם "תקווה ישראלית באקדמיה" (מטעם בית הנשיא). כחלק מתחומי אחריותה הובילה וקידמה שותפות בין המכללה לבין מרחב הנגב המערבי תוך קידום תפיסה חברתית קהילתית וערכית. 

בעלת תואר שני בייעוץ ארגוני. ערכה מחקר בנושא משפחות מלוות לילדים ללא עורף משפחתי באוניברסיטה עברית. מעורבת בעשייה קהילתית- חברתית באזור הנגב המערבי ובתחום ילדים ללא עורף משפחתי.

לדברי מילנר לנדסקינד, "אני מתרגשת לחזור לספיר ולהוביל את האגף ללימודים קדם, חוץ והמשך אקדמיים. אני מאמינה כי באגף זה טמון פוטנציאל רחב והינו בעל חשיבות עמוקה גם בהיבטים מקצועיים וגם בהיבטים של פיתוח אזורי. העשייה של האגף, מתחברת לחזון המכללה שפותחת שעריה לסטודנטים מרקע תרבותי, כלכלי וגיאוגרפי מגוון ומעניקה להם חוויה אינטלקטואלית, חברתית וסטודנטיאלית עשירה.

מטרתנו להמשיך לפתח תכניות ייחודיות וקורסים מקצועיים איכותיים שיתרמו להתמחות בתחומים מוכרים ולפיתוח כיוונים חדשים. תכניות ההכשרה נותנות מענה גם להסבה מקצועית בתחומים נדרשים במשק הישראלי ולצרכים חדשניים ונחוצים, העולים מתוך הקהילה.  האגף ימשיך לחזק את הקשר עם שותפים משמעותיים מהשלטון הלאומי, המקומי, המגזר הפרטי והציבורי.

לצד כל אלו, המרכז ללימודים קדם אקדמיים ימשיך להנגיש ולאפשר לכל הצעירות והצעירים שחולמים להגיע לאקדמיה את המרחב המקצועי ביותר, בליווי אישי וצמוד, כדי להתכונן לעולם האקדמי ולהגשים את חלומם. אין לי ספק,  שבשנים הקרובות המרכז ימשיך להתפתח ולהוות מרכז אזורי מוביל להשכלה חוץ אקדמית, לצד ייצוא של תחומי מומחיות הקיימים במכללה לאזורים שונים בארץ.
מודה לקודמי, זהר אביטן ודודו שלמה על הליווי והסיוע בקליטתי והתאקלמותי בתפקיד מיוחד זה".

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס