דני גבע ששיחק בסדרה 'פרשת השבוע' של רני בלייר, נכנס כעת לנעליו ויחליף אותו בתור ראש מסלול משחק בבית הספר לאמנויות הקול והמסך

דני גבע

גבע, אשר הצטרף כמרצה לסגל בית הספר ב-2019, הוא שחקן במה ומסך ותיק ומנוסה, בוגר "בית צבי", הופיע בסרטים ובסדרות "קרוב לבית", "שנת אפס", "תיק סגור", "חדר מלחמה", "זנזורי", "החממה" ועוד רבים. זוהי סגירת מעגל עבור גבע, אשר  שיחק בסדרה 'פרשת השבוע' אותה יצר וביים רני בלייר. גבע יביא עמו לסדנאות המשחק בספיר את נסיונו העשיר ואת כל עולם המשחק הישראלי התוסס והפורח.

רני בלייר, ראש התכניות לתואר ראשון בבית הספר לאמנויות הקול והמסך במכללה האקדמית ספיר: "דני גבע הוא שחקן אדיר ומורה למשחק למסך וכן בוגר מכללת ספיר, מאז פרשת השבוע שם עבדנו ביחד הוא כשחקן ואני כבמאי, נכרכו דרכינו ואני יותר מאושר שהוא לוקח על עצמו את תפקיד ראש המסלול למשחק למסך ויצירה בבית הספר לאמנויות הקול והמסך בספיר, המסלול הוקם על ידי לפני שלוש שנים, כעת יעבור לניהולו של דני וישחרר אותי להתפנות לניהול המחלקה כולה ביתר שאת".

צילום דני גבע: זוהר שטרית

More News

חדש על המדף, משהו להאמין בו
משהו להאמין בו: תיאולוגיה חילונית "משהו להאמין בו" הוא ספר עיון מקורי, העוסק במושג סתירתי לכאורה: "תיאולוגיה חילונית". הוא מבקש לפתוח פתח לתיאולוגיה בתוך העמדה החילונית ומתעקש על נחיצותה של חילוניות לתיאולוגיה יהודית בת זמננו. מהי חילוניות? האם היא עמדה אמונית? באיזה אלוהים יכול ואף צריך, היהודי החילוני להאמין? שאלות כאלו מערערות על הבחנות מקובלות בחברה הישראלית בין חילוניות, דתיות, אתאיזם ואמונה. הספר משיב עליהן בעזרת עיון מדרשי במקורות יהודים קדומים, ובעזרת הגותם של פילוסופים מודרניים גדולים: עמנואל לוינס, מרטין בובר, הנס יונס ואחרים.
סטודנטיות וסטודנטים במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית, הלומדים בקורס הבינלאומי "מדיניות של הכלה והדרה", בהובלת ד"ר מולי בנטמן, יצאו ללמידה משותפת, פנים אל פנים, עם עמיתיהם לקורס מהמחלקה ללימודי תרבות מאוניברסיטת ברמן, גרמניה. לאחרונה התקיים חלקו הגרמני של הקורס המשותף, לאחר למידה משותפת בישראל במרץ 23, והמשך לימודים מקוון במהלך השנה. עקב המצב, היציאה לגרמניה, באיחור של חודשיים מהמתוכנן, הייתה מוטלת בספק. לבסוף, למרות החששות משני הצדדים, היא יצאה לפועל בהצלחה רבה. במהלך שבוע הלימודים בגרמניה, הכירה הקבוצה את המבנה החברתי של גרמניה והיחס כלפי אוכלוסיות שונות ומגוונות בחברה זו.