אמש, התקיים ערב מרגש וסוחף במסגרתו הציגו 14 סטודנטים וסטודנטיות, ממחזור א' של התוכנית המיוחדת ליוצרים במחלקה לתרבות - יצירה והפקה בספיר, את פרויקטי הגמר שלהם בבית הנסן בירושלים.

הקהל הנלהב, שכלל משפחה, חברים, אנשי אקדמיה ותעשיית התרבות, נהנה מערב גדוש ביצירתיות, חדשנות ותעוזה. הסטודנטים הציגו מופעי-הרצאות מרתקים, פרי תהליך מחקר אקדמי ואמנותי מעמיק, תוך שילוב טכניקות מגוונות ונושאים רלוונטיים מההווי הישראלי והעולמי.

דפנה בן צבי, ראש המחלקה לתואר ראשון בתרבות - יצירה והפקה: "זה המחזור הראשון המסיים את לימודיו בתוכנית הייחודית והחדשנית ליוצרים, שבה אנו מממשים את חזון המחלקה לתרבות בספיר, לשלב לימודים יצירתיים ואמנותיים עם לימודים תיאורטיים. בערב הגמר אפשר היה להיווכח כיצד השילוב בין היצירה לתיאוריה מסייע לסטודנטים לסטודנטים ולסטודנטיות לבנות גשר שמאפשר לחצות את התקופה הקשה והעצובה שבה אנו חיים."

יאיר ורדי, ראש התוכנית המיוחדת ליוצרים הוסיף: ״היצירות בערב זה, נוצרו בתהליך מחקר אקדמי ואמנותי והן מבטאות את הכאן והעכשיו. הן נוצרו במציאות המורכבת אותה אנו פוגשים בסמסטר האחרון. בערב הוצגו יצירות בינתחומיות ההופכות את החיים לחומרי מחקר ואת חומרי המחקר לדימויים ויזואלים ואמנותיים חברתיים ונוקבים״.

ברכות לכל הבוגרות והבוגרים המוכשרים שלנו.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

האם מקדונלד'ס עלולה לסגור את סניפיה בארץ בגלל המלחמה? "ההחלטה של מקדונלד'ס העולמית לרכוש את המסעדות שלה מהזכיין הישראלי עמרי פדן אינה תמרון אסטרטגי בודד. על סמך החלטותיה בעבר, יש סיכוי סביר שהשלב הבא יהיה סגירת סניפי החברה בארץ." מאמר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולנועה ברנע לוי, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. למאמר המלא במעריב עסקים
המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.