עמוד דרושים

למחלקה לניהול תעשייתי והמחלקה ללוגיסטיקה
דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה  
בעל/ת Ph.D בהנדסת תעשייה וניהול, הנדסת מערכות מידע, הנדסת נתונים או מדעי המחשב

תיאור התפקיד:

למחלקה לניהול תעשייתי ולמחלקה ללוגיסטיקה במכללה האקדמית ספיר דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה (במסלול לקראת קביעות).

דרישות התפקיד:

  • תואר שלישי בהנדסת תעשיה וניהול (עם התמחות במערכות מידע או הנדסת נתונים) או בהנדסת מערכות מידע או בהנדסת נתונים או במדעי המחשב.
  • עוסק/ת במחקר ובהוראה באחד או יותר מהתחומים: מערכות מידע, הנדסת נתונים.
  • מצוינות בהוראה; עדיפות תינתן לבעל/ת ניסיון הוראה באקדמיה עם הערכות הוראה מצוינות.
  • המרצה יידרש/תידרש ללמד קורסים בתחומי ניהול מערכות מידע ו/או הנדסת נתונים ובהם: תכנות בשפת Python ובשפת R, בסיסי נתונים, ניתוח ועיצוב מערכות מידע, כריית מידע, בינה עסקית, מכונות לומדות, Deep Learning  ועוד.
  • בעל/ת יכולות מחקר ופרסום מוכחות.

להגשת מועמדות יש לשלוח: 

  • קורות חיים אקדמיים מלאים, כולל רשימת פרסומים עדכנית.
  • פרופיל אקדמי קצר (בן עמוד או שניים) הכולל התייחסות מפורשת לתחומי עניין אקדמיים והצהרת כוונות אודות תכנית מחקר עתידי.
  • רשימת קורסים שהמועמד/ת לימד/ה (יש לצרף סילבוס + משובי הוראה במידה ויש).
  • שמות של שלושה ממליצים מהאקדמיה המכירים היטב את כישורי ההוראה והמחקר של המועמד/ת, השתייכותם האקדמית ופרטי התקשרות (לרבות טלפון וכתובת דואר אלקטרוני).

תחילת עבודה: שנה"ל תשפ"ה  (לבקשת המועמד/ת ניתן יהיה לדחות את הקליטה גם לשנה"ל תשפ"ו)

היקף העסקה: 100% משרה.

מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדותם במייל בלבד לכתובת: Academic-hr@sapir.ac.il עד לתאריך 04/06/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה להנדסת תעשיה וניהול
דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה בדרגת פרופסור חבר / פרופסור מן המניין  
בעל/ת Ph.D בהנדסת תעשייה וניהול

תיאור התפקיד:

למחלקה להנדסת תעשיה וניהול במכללה האקדמית ספיר דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה בדרגת פרופסור חבר או פרופסור מן המניין (במסלול לקראת קביעות).

דרישות התפקיד:

  • תואר שלישי בהנדסת תעשיה וניהול.
  • עוסק/ת במחקר ובהוראה באחד או יותר מהתחומים: חקר ביצועים, חקר עבודה, ניהול התפעול, ניהול פרויקטים. 
  • מצוינות בהוראה; עדיפות תינתן לבעל/ת ניסיון הוראה באקדמיה עם הערכות הוראה מצוינות.
  • המרצה יידרש/תידרש ללמד קורסים בתחומי הליבה של הנדסת תעשיה וניהול ובהם: חקר ביצועים, חקר עבודה, תכנון ופיקוח על הייצור, ניהול פרויקטים ועוד.
  • בעל/ת יכולות מחקר ופרסום מוכחות.

להגשת מועמדות יש לשלוח: 

  • קורות חיים אקדמיים מלאים, כולל רשימת פרסומים עדכנית.
  • פרופיל אקדמי קצר (בן עמוד או שניים) הכולל התייחסות מפורשת לתחומי עניין אקדמיים והצהרת כוונות אודות תכנית מחקר עתידי.
  • רשימת קורסים שהמועמד/ת לימד/ה (יש לצרף סילבוס + משובי הוראה במידה ויש).
  • שמות של שלושה ממליצים מהאקדמיה המכירים היטב את כישורי ההוראה והמחקר של המועמד/ת, השתייכותם האקדמית ופרטי התקשרות (לרבות טלפון וכתובת דואר אלקטרוני).

תחילת עבודה: שנה"ל תשפ"ו

היקף העסקה: 50% משרה.

מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדותם במייל בלבד לכתובת: Academic-hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 04/06/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה למדעי המחשב דרוש/ה
רכז/ת מחלקה

דרישות התפקיד:

  • יכולת ניהולית וארגונית מוכחת 
  • השכלה אקדמית - חובה 
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת office ברמה טובה מאוד
  • תודעת שרות גבוהה
  • יחסי אנוש טובים 
  • יכולת עבודה בצוות
  • יתרון לבעלי ידע וניסיון במכלול

תיאור התפקיד:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי של המחלקה
  • ניהול מקצועי של הרכזת לענייני סטודנטים
  • טיפול בנושא כח האדם ומינהל כללי של כלל סגל המחלקה כולל חוזים, עזרים טכניים, היעדרויות ושעורי השלמה, מבחנים ומועדי ג', הגשת סילבוסים, בדיקת מילוי חובות אקדמיים וכו'.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית למערכת השעות של תכנית הלימודים, כולל שיבוצי שיעורים לכיתות
  • אחריות לניהול תקציב המחלקה
  • אחריות לסגירת תארים של הסטודנטים עם סיום לימודיהם
  • עבודה שוטפת מול המנהל האקדמי
  • עבודה מול מדור בחינות (קביעת לוח בחינות).
  • טיפול בתוכניות לימוד כולל בניית תכניות לימוד, רשום לקורסים, מתן אישורים ותאום ימי יעוץ (ימי אוריינטציה). 
  • אחריות לארגון אירועי המחלקה, סיוע בהכנת ישיבות והשתתפות בישיבות.   
  • קשר שוטף עם גורמים במכללה.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על המחלקה כולל תאום פגישות והפקת דוחות.
  • אחריות על התמדת סטודנטים במחלקות.
  • ביצוע תפקידים נוספים בהתאם להנחיות הרמ"ח וראש מינהל אקדמי.

היקף המשרה: 100%
קבוצת שכר: 4 (רכז)
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il 
עד לתאריך 04/06/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה להנדסה שנה א' דרוש/ה
רכז/ת לענייני סטודנטים

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית

  • ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית
  • ידיעה טובה של השפות עברית ואנגלית לרבות יכולת ניסוח והדפסה
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
  • שליטה בתוכנות Office, דגש על Excel
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
  • קליטה והטמעה מהירה של מידע חדש
  • הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
  • יכולת עבודה תחת לחץ

תיאור התפקיד:

  • מתן שירות לסטודנטים: קבלת קהל, מענה טלפוני, ייעוץ בנושא מערכת השעות של הסטודנטים, הפקת אישורים לסטודנטים

  • מעקב אחר חובות הסטודנטים
  • אחריות על הקשר עם אוניברסיטת בן גוריון וכל הקשור לטיפול בסטודנטים
  • טיפול בבחינות
  • השתתפות בימים פתוחים, ימי ייעוץ
  • הדפסה של חומר שוטף
  • דיווח ומעקב אחר ציונים
  • טיפול בקבלת מועמדים למחלקות
  • ריכוז ועדת הוראה מחלקתית
  • סיוע בהכנת אירועים מחלקתיים
  • סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים

היקף משרה: 50%
קבוצה: 3
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il לא יאוחר מיום 2/06/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה לניהול המשאב האנושי דרוש/ה
רכז/ת לענייני סטודנטים

דרישות התפקיד:

  • השכלה אקדמית- חובה;
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים;
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה;
  • שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על Excel;
  • ידיעה טובה של השפות עברית ואנגלית לרבות יכולת ניסוח
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות; יתרון להכרת מערכת מכלול;
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות;

תיאור התפקיד:

  • אחריות וטיפול כולל בסטודנטים; מתן שירות, קבלת קהל, מענה טלפוני, מענה למיילים, טיפול בבקשות סטודנטים, פטורים, סגירת תואר, יעוץ וסיוע בנושא מערכת שעות ורישום לקורסים, שמירה על קשר עם הסטודנטים ושימור.
  • מעקב אחר חובות הסטודנטים.
  • ריכוז וועדת הוראה מחלקתית, הכנת חומרים, ביצוע ומעקב אחר החלטות.
  • טיפול בבחינות, ציונים, ערעורים.
  • טיפול בקבלת מועמדים למחלקה, זימון לראיונות, מימוש הרשמה.
  • הזנת נתונים במערכת ממוחשבת. 
  • תאום פגישות סטודנטים עם ראש המחלקה.
  • השתתפות בימים פתוחים, ימי יעוץ, טקס הענקת תארים ואירועים נוספים
  • טיפול וסיוע בהכנת אירועים מחלקתיים 
  • סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים

היקף המשרה: 100% 
קבוצה: 4
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il  
עד לתאריך 02/06/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה לתרבות – יצירה והפקה
דרוש/ה רכז/ת פרויקטים

תיאור התפקיד

מהות התפקיד היא תמיכה בכל הפרויקטים המתרחשים במחלקה לתרבות – יצירה והפקה – תואר ראשון ושני. מדובר בעבודה שוטפת מול צוות ההוראה וההנהלה של המחלקה הכוללת ניהול לוח זמנים מחלקתי של אירועי המחלקה. העבודה כוללת שמירה על ניהול כספים תקין, תיאום בין הקורסים השונים לגורמים מקצועיים במכללה, השתתפות במהלכי הפקה ושיווק ופתרון בעיות לא צפויות בכל ההיבטים הנ"ל:

  1. הדרכה ופיקוח על נהלי המכללה עבור כל מרצי ומרצות המחלקה
  2. מתן מענה וסיוע בפתרונות לוגיסטיים לפרויקטים המתקיימים במרחב המכללה ומחוץ לו, שירותי משרד, ייעוץ, תמיכה, בניית תשתית לוגיסטית מותאמת לפי צרכים ספציפיים של מרצה ואירוע. המטרה היא תמיכה לתהליכי ההוראה אותם מובילים מרצים.
  3. התנהלות ותיווך בין פעילות הפרויקטים של המחלקה לאגפי המכללה השונים כגון מחלקת משאבי אנוש, דוברות ושיווק, מחלקה לוגיסטית וכן הלאה.
  4. ניהול כל תהליכי ניהול הכספים – כולל הפעלה של תכנת ה"פריוריטי", קשר וייצוג המחלקה וענייניה מול מחלקת הנהלת חשבונות במכללה. התפקיד אינו כולל קבלת החלטה לגבי גובה התפקיד אלא וידוא ועזרה בניהול תקין לפי נהלי המכללה.
  5. ניהול קשר שוטף עם מוסדות תרבות, חברה וחינוך בכל רחבי הארץ בנוגע לשיתופי פעולה המתקיימים במסגרת הקורסים השונים.
  6. השתתפות במהלכי תיעוד ושיווק במחלקה, כולל ניהול שוטף של המדיה החברתית של המחלקה סביב הפרויקטים (תפעול המערך).

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי – חובה.
  • יכולות ארגון, סדר וניהול זמן קפדני מעולים.
  • כישורי הבעה, כתיבה וניסוח מעולים.
  • יכולת להתנהל במסגרת לוחות זמנים ולעבוד עם נהלים.
  • יחסי אנוש מצוינים וניסיון קודם בעבודת צוות ועבודה מערכתית.
  • יכולת ניהול עצמי ועבודה עצמאית  – מוכחת.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
  • יכולת תקשורת מקצועית באנגלית בעל פה ובכתב.

יתרונות

  • ניסיון ביצירה ושימור שיתופי פעולה מקצועיים ומוסדיים;
  • ניסיון בהפקת אירועי תרבות.
  • ניסיון בניהול תקציב.
  • התמצאות בעולם התרבות ו/או האמנות בישראל, ו/או הכרות מוקדמת עם מוסדות תרבות פרטיים וציבוריים. היכרות קודמת עם מוסדות קהילתיים באזור הדרום.

קבוצה: 4
היקף משרה: 75% (30 ש"ש). נדרשת גמישות בשעות העבודה.
תחילת עבודה: 4/2024

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 05/05/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למרכז ללימודי קדם, חוץ והמשך
דרוש/ה רכז/ת קורסים וסטודנטים

בעל/ת תפקיד זה יוביל את כל הקשור לארגון ותפעול שוטף של הקורסים ותוכניות לימוד בהתאם לתוכנית עבודה שנתית, מול סגל המרצים, רכזים פדגוגיים וסטודנטים.

תיאור התפקיד

  • פיתוח קורסים והוצאתם לפועל משלב ההכנה, גיוס, שיווק וליווי הסטודנטים.  
  • עבודה מול משרדים ממשלתיים וגופים נוספים בהתאם לתוכנית העבודה.
  • אחריות על הגשת בקשות, תקצוב ופתיחת קורסים.
  • אחריות על בניית מערכת לימודים: שיבוץ סגל הוראה בתיאום רכזים פדגוגיים ותיארוך קורסים.
  • מתן שירות לסטודנטים ולמרצים בכל השלבים במכללה, כולל מעקב אחר נוכחות ומעקב אחר דיווחי שכר של סגלי ההוראה.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית- חובה.
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד.
  • ניסיון מוכח  בתפקידי שירות לקוח ואדמיניסטרציה.
  • יוזמה, ראייה רחבה ויכולת הובלה.
  • ניסיון בעבודת צוות ויכולת עבודה בממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • ניסיון בעבודה עצמאית וניהול אישי לצד מוכנות לקבלת הנחייה מקצועית וארגונית.
  • יכולת למידה וגמישות תפקודית.
  • שליטה במחשב ברמה גבוהה - חובה.

תחילת עבודה: מיידית
קבוצה: 3
היקף משרה: 100% משרה. התפקיד דורש גמישות בשעות העבודה ולסירוגין עבודת אחר הצהרים ובימי ו'.

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 05/05/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה
נציג/ת תמיכה טכנית – Help Desk


תיאור התפקיד

מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה טכנית באמצעות נציגים התומכים טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. הנציגים עוקבים אחר הפניות, מאפיינים  את התקלות, ובמידת הצורך מעבירים להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן. בנוסף, תומכים הנציגים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.

דרישות התפקיד

  • ידע במערכות מחשוב, בפרט עבודה בסביבת רשת תקשורת, היכרות עם כלים נפוצים בסביבת windows  כמו: office, עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים נפוצים.
  • שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
  • יכולת הבעה בעל פה – ניסיון בתמיכה טלפונית.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.

היקף המשרה

משרה מלאה (נדרשת גם עבודה בתורנויות פעם בשבוע עד 19:00 ופעם בחמישה שבועות - עבודה ביום שישי).


תחילת עבודה: מיידית
קבוצת שכר: 3

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 01/05/2024

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

מעמד משרה: מסלול אקדמי לקראת קביעות
היקף משרה: 100% משרה
תחילת עבודה: שנה"ל תשפ"ה, 2025-2024

תיאור התפקיד

התפקיד כולל מחקר והוראה בבית הספר לעבודה סוציאלית. מצופה מחבר/ת הסגל לקחת חלק פעיל בעבודת המחלקה, להשתתף בוועדות ובצוותים עם חברות וחברי סגל מתחומי דעת שונים, למלא תפקידים נוספים במחלקה וככלל להשתתף בהובלתה.

דרישות התפקיד

תואר דוקטור (Ph.D.) בעבודה סוציאלית או בפסיכולוגיה
ניסיון מוצלח בהוראה בתחומי הליבה של העבודה הסוציאלית, עם יכולת פיתוח של קורסים ותוכניות לימודים חדשות בתחום
יכולות מחקר ופרסום בעבודה סוציאלית ופסיכולוגיה

להגשת מועמדות יש לשלוח:

  1. קורות חיים אקדמיים מלאים, כולל רשימת פרסומים עדכנית
  2. פרופיל אקדמי קצר (בן עמוד עד שניים) הכולל התייחסות מפורשת לתחומי עניין אקדמיים והצהרת כוונות אודות תוכניות מחקר והוראה עתידיות
  3. תיאור קצר של תפישת ההוראה של המועמד/ת ודרכי מימושה
  4. תיאור קצר של תפיסת התפקיד האקדמי, התרבותי והחברתי של לימודי עבודה סוציאלית באקדמיה, ושל אחריותן/ם של חברות וחברי הסגל במחלקה כזו
  5. רשימת קורסים שהמועמד/ת לימד/ה (יש לצרף סילבוס + הערכות הוראה)
  6. שמות של שלוש/ה ממליצות/ים מהאקדמיה המכירים את המועמד/ת מבחינת כישורי ההוראה, המחקר, ויכולתה/ו להשתתף ולתרום למחלקה לעבודה סוציאלית. יש לציין את השתייכותן/ם האקדמית של הממליצות/ים, זיקתן/ם למועמד/ת, ופרטי התקשרות (לרבות טלפון וכתובת דואר אלקטרוני)

המכללה האקדמית ספיר ובית הספר לעבודה סוציאלית מעוניינים בקיומו של סגל אקדמי מגוון, בכלל זה בהקשרים מגדריים ומקבוצות מיעוט, ועל כן מעודדת מתעניינות ומתעניינים מכל הקבוצות והתרבויות להגיש מועמדות למשרה. המשרה תאויש על פי כישורי המועמד/ת ועל פי צרכי המחלקה. עדיפות תינתן למרצים בדרגה גבוהה מאשר דרגת "מרצה". המחלקה שומרת לעצמה את הזכות לפנות למועמדות/ים, ואינה מחויבת לקבל הצעת מועמדות כלשהי.

מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדות במייל בלבד
לכתובת: academic-hr@sapir.ac.il לא יאוחר מיום 31/05/2024, בשעה 12:00

לאגף כספים והתקשרויות דרוש/ה
רואה/ת חשבון מוסמך/ת

דרישות התפקיד:

  • רואה/ת חשבון מוסמך/ת לאחר התמחות
  • תואר אקדמי - חובה. יתרון לתחומי הכלכלה/חשבונאות
  • בעל/ת ניסיון באחד התפקידים הבאים: חשב, עוזר/ת חשב/ת, כלכלן/ית, תקציבן/ית, מבקר בעמותות - עדיפות במוסדות להשכלה גבוהה או במוסדות ציבוריים גדולים
  • ניסיון בהכנת דוחות כספיים. יתרון לניסיון בדוחות כספיים של מלכ"רים
  • ניסיון בהכנת דוחות מילוליים
  • ניסיון בהכנת דוחות ביצוע
  • ניסיון בדווח לרשם העמותות
  • ידע בניהול והכנה של תקציב הארגון ובקרה עליו
  • ניסיון עם תוכנות ERP עדיפות לפריוריטי; היכרות מעמיקה עם כל תוכנות office ובמיוחד Excel, power point
  • ניסיון בדיווחים לגורמים ממשלתיים וגורמים מממנים לרבות שימוש במרכבה.
  • ניסיון בעבודה מול רו"ח מבקר ומבקר פנים
  • ניסיון בהכנת דיווחים להנהלה ודו"חות פנימיים ורבעוניים

כישורים נדרשים:

מקצועיות, אמינות, מוטיבציה גבוהה, יוזמה, "ראש גדול", יכולת עבודה בצוות, יעילות, יכולת עבודה בריבוי משימות תחת לחץ, לוחות זמנים, יחסי אנוש טובים ומסירות.

כפיפות: מנהל אגף כספים והתקשרויות
אופן העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: 100%. נכונות לשעות עבודה מאומצות.

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 03/04/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
 

לאגף דיקנאט הסטודנטים דרוש/ה
עובד/ת סוציאלי/ת ליחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית

התפקיד כולל

  • טיפול פרטני, מתן תמיכה וליווי לסטודנטים דוברי ערבית הנזקקים לסיוע על רקע אישי / סוציאלי
  • צמצום נשירה של סטודנטים על רקע אישי / סוציאלי
  • הפניה לגורמי טיפול מקצועיים וקשר מול הרשויות למתן מענה רלבנטי למצוקות שעולות
  • ביקורי בית לסטודנטים בהתאם לצרכים העולים מן השטח
  • השתתפות בוועדות וישיבות מעקב תקופתיות לסטודנטים עם קשיים מיוחדים
  • יצירת ממשקי עבודה שוטפים מול המחלקות האקדמיות
  • כתיבה תיעוד והעברת דיווחים שוטפים לגורמים הרלבנטיים

כישורים נדרשים

  • השכלה אקדמית - תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישיון עיסוק במקצוע
  • שליטה מלאה בשפה העברית והערבית
  • ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • דיסקרטיות
  • אדיבות סבלנות וסובלנות

קבוצה: 4 (רכז)
היקף משרה:  100% (40 ש"ש, 5 ימי עבודה בשבוע). נדרשת גמישות בשעות העבודה
תחילת עבודה: מיידית


המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 01/05/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע (IT) דרוש/ה
מ"מ רכז/ת הטמעה וניתוח מערכות BI (החלפה לחופשת לידה)

תיאור התפקיד

ביצוע ניתוח ואפיון של תהליכי עבודה לצורכי יישום מערכות מידע בארגון. כתיבת מסמכי אפיון, בדיקות וקבלה למערכות מידע כולל תמיכה במשתמשים. ביצוע הטמעה והדרכת עובדים כולל טיפול בתקלות משתמשים.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי - חובה
  • ניסיון בניתוח ויישום מערכות – יתרון
  • ניסיון בשפות תכנות – יתרון
  • איתור והבנת מצב קיים ודרישות לקוח, ניתוח נתונים ותהליכים לצורך אפיון תהליכי עבודה
  • ניסיון בראיון בעלי תפקידים וניתוח צרכים בארגון
  • בחינת פיתוחים ובקרה על איכותם והתאמתם לארגון
  • שליטה בשימוש באקסל ברמה גבוהה, כולל שימוש ב- Pivot table, VLOOKUP, קישור למסדי נתונים
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך והדחיפות

היקף המשרה: 100% משרה.
תחילת עבודה: מיידית (המשרה זמנית לתקופה של כ-חצי שנה עם אופציה להארכה)

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 25/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למגמת אלקטרוניקה ומחשבים דרוש/ה
מרצה

לביה"ס לעתודה הטכנולוגית במכללה הטכנולוגית ספיר דרושים מרצים למגמת הנדסאות תוכנה במסלול הלימודים של כיתות י"ג ו- י"ד.
העתודה מאופיינת בסטודנטים איכותיים בכיתות י"ג ו- י"ד אשר אותרו למסלול הלימודים על ידי צה"ל )חיל האוויר וחיל טנ"א(, טרם גיוסם.
התפקיד כרוך בהוראה של מקצועות האלקטרוניקה השונים כגון אלקטרוניקה ספרתית ותקבילית, חשמל, מערכות תקשורת ומערכות בקרה, VHDL ומעבדות
שונות בתחום, עבודה עם סטודנטים בכיתות י"ג ו- י"ד, הכרות ונכונות לעבודה עם גורמים שונים במשרד החינוך.

דרישות התפקיד

  • הנדסאים, מהנדסאים (יתרון(
  • ניסיון בהוראה בתחום
  • ניסיון בתעשייה יתרון
  • ניסיון בהוראה ו/או הדרכה – יתרון


מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדות במייל בלבד
לכתובת: academic-hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום ראשון, 25/02/2024, בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית, עדיפות לבעלי תואר שני
  • ניסיון בגיוס שותפויות ונותני חסויות – חובה; ניסיון בתחום גיוס המשאבים - יתרון
  • מאגר קשרי קהילה וקשרים מקצועיים רלוונטיים לתפקיד - יתרון משמעותי
  • יכולת התבטאות בעל פה ובכתב בשפה העברית ואנגלית ברמה גבוהה, יתרון לבעלי ידע בשפות נוספות
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות
  • יכולות מוכחות בכתיבה ובעריכת תוכן
  • נכונות לעבודת שטח ובשעות לא שגרתיות
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת תפקוד תחת לחץ; סדר וארגון מופתי, דייקנות ויסודיות
  • ניסיון בהפקת אירועים שיווקיים ואירועי תורמים

תאור  התפקיד

  • עבודה שוטפת מול הנהלת המכללה, ראש האגף לגיוס משאבים, ראשי מחלקות אקדמיות ומנהלי היחידות
  • אפיון ואיתור צרכים ובניית תוכנית עבודה אסטרטגית לניהול מערך השותפים ונותני החסות
  • איתור, מיפוי ופניה לניהול שותפויות עם גופים עסקיים ופרטיים לרבות חברות ותאגידים עסקיים
  • ניהול ותחזוקה של מאגר נותני החסויות, החברות והגופים העסקיים הכולל פרטי ההתקשרות, מאפיינים, תאריכי הגשת בקשות וכדומה
  • תיאום וארגון ביקורים, פרויקטים ואירועים של נותני החסויות אל מול המחלקות השונות במכללה
  • השתתפות בכנסים ואירועים של נותני חסות וחתירה לשיתופי פעולה
  • מעקב אחר העיתונות האלקטרונית והכתובה לאיתור שותפים פוטנציאליים, ואחר פרסומים על כנסים וקולות קוראים

היקף עבודה: 100%. נדרשת גמישות בשעות העבודה.
קבוצה: 6 דור ב'
כפיפות: ראש האגף לגיוס משאבים וקשרי חוץ
תחילת עבודה: מיידית


מועמדים/ות מתאימים/ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מתאריך 21/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף השיווק ויחסי ציבור דרושים/ות
סטודנטים/ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי/ות לימודים

לשלב עבודה משמעותית בזמן הלימודים ולהתפתח אישית ומקצועית!

תיאור התפקיד:

  • מענה, ייעוץ ורישום למתעניינים בלימודים בכל מרכזי הלימוד במכללה
  • ארגון והפקה של ימי עיון, כנסים וימים פתוחים
  • עבודה מול גורמי הנהלה וצוותי המחלקות

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית במכללת ספיר
  • תודעת שירות גבוהה
  • יחסי אנוש ברמה גבוהה
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה

היקף המשרה:

  • משרה חלקית
  • העבודה במשמרות המותאמות למערכת הלימוד

קורות חיים בצירוף מערכת שעות יש לשלוח למייל
hr@sapir.ac.il

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.