משרות והצעות עבודה

תחום המשרה
הישוב שלך
ישוב המשרה
חיפוש כללי

למרכז הקדם אקדמי דרוש.ה מ"מ מנהלת המכינות - משרה פנימית המיועדת רק לעובדי המכללה
המכינות הקדם אקדמיות במכללה האקדמית ספיר מציעות מסלול להכנה ללימודים אקדמיים. מטרתנו היא להעניק לסטודנטים את הכלים הנדרשים להצלחה בהשכלה גבוהה, עם דגש על תמיכה וסיוע לאורך הדרך. תעודת המכינה מהווה תחליף לתעודת בגרות ובסיום הלימודים, הסטודנטים יכולים להמשיך לתואר אקדמי, בהתאם להישגיהם והעדפותיהם האישיות. אנו מחפשים מועמד.ת למילוי מקום מנהל.ת המכינות. אם יש לך מה להציע בתחום ואת.ה מחפש.ת עבודה עם תחושת שליחות – מקומך איתנו.
תיאור התפקיד
• ריכוז הטיפול במרצי המכינות משלב החתמת החוזים, בנית מערכת לימודים,
תשלומי שכר, זימון ישיבות פדגוגיות.
• ממשקי עבודה מול גורמי פנים וחוץ להעברת מידע ודו"חות ותקציבים מול אגף
כספים, מינהל תלמידים, משרד הביטחון, ות"ת ועוד.
• ניהול צוות רכזות המכינות, ישיבות צוות, הזמנת ציוד שוטף ועזרי לימוד.
• ריכוז נתונים ממוחשבים ודו"חות כספיים של כלל תלמידי המכינה לצורך
העברת המידע לגורמי פנים וחוץ כגון אגף כספים, מדור שכ"ל, משהב"ט, ות"ת
והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
• הפקת דו"חות שכ"ל חודשיים ושנתיים לתשלום ות"ת ומשהב"ט וביצוע עדכונים
שוטפים של נתוני התלמידים לאורך הסמסטר.
• קליטה והעברת ממשקי נתוני תלמיד מול הגורמים המממנים.
• פיתוח והרחבת מסלולי המכינות והגעה לאוכלוסיות יעד נוספות.
• השתתפות פעילה בפורום מנהלי מכינות ארצי.
• משימות נוספות בכפוף להנחיית ממונה.

למכללה הטכנולוגית להנדסאים דרוש.ה מנהל.ת מרכז למידה ופדגוגיה
ניהול והובלה של מרכז הלמידה ופדגוגיה עבור סטודנטים, סגל הוראה וראשי מגמות במסלולי הנדסאים, במטרה לסייע למכללה הטכנולוגית לעמוד ביעדים פדגוגיים תוך תמיכה ופיתוח מענה איכותי ללמידה. התפקיד כולל גם שילוב והטמעה של תחומי ידע חדשים ומקדמי מיומנות אישיות, ניהול מודלים לליווי אישי וחיזוק מיומנויות נדרשות במטרה להביא את הסטודנטים להישגים גבוהים והגברת ההצלחה בלימודים.
תחומי אחריות עיקריים:
• תכנון, ניהול והפעלה של תוכניות תמיכה לסטודנטים בתחומי ההנדסה
והטכנולוגיה.
• פיתוח תוכניות מותאמות לתחומי ההנדסאים (כגון: חשמל, מכונות, תוכנה,
תעשייה וניהול ועוד).
• גיוס מרצים להובלת מערך תגבור לימודי בתחומים מאתגרים.
• ליווי אישי של סטודנטים – קבלת פרטים של סטודנטים מתקשים, מעקב אחר
התקדמותם, סיוע במצבי קושי או נשירה פוטנציאלית.
• בניית ממשק עבודה שוטף עם ראשי מגמות, מרצים, צוות פדגוגי ויועצים.
• שימוש במערכות לניהול למידה ודיווח נתונים.
• לתכנן ולנהל תוכניות מעטפת לאוכלוסיות יחודיות (המגזר הערבי, עולים,
הזנק וכו').
• קשר מול מרכז ההוראה במכללה להכשרת סגל פדגוגי במהלך השנה
הראשונה להוראה בנושאי סדרי עבודה וחדשנות בהוראה ופיתוח הוראה.
• אחריות על משובי ופעילות מול ראש המגמה לבחינת תהליכי שיפור.
• השתתפות בוועדות הפדגוגיות של המגמות.
• הצעות לייעול המערכת האקדמית, לרבות טכנולוגיות הוראה חדשניות.
• השתתפות ויזום ימי עיון מקצועיים

למכללה הטכנולוגית להנדסאים דרוש.ה רכז.ת קשרי מעסיקים
רכז.ת קשרי מעסיקים אחראי.ת על בניית והעמקת הקשרים עם מעסיקים בתעשייה לצורך שילוב סטודנטים בהתמחויות (פרקטיקום), קידום בוגרים וסטודנטים להשמה בשוק העבודה, ליווי בתהליך ההכנה לקריירה, ופיתוח מאגר בוגרים פעיל שקשור לפעילות המכללה.
תחומי אחריות עיקריים:
1. קשרי מעסיקים
- בניית רשת קשרים עם מעסיקים רלוונטיים במגזר הפרטי, הציבורי והשלישי.
- גיוס מעסיקים להשתתפות בפעילויות השמה, חונכים מהתעשייה, ירידי תעסוקה,
כנסים והרצאות אורח סיורים מקצועיים.
2. שילוב סטודנטים בתעשייה
- איתור הזדמנויות לשילוב פרקטיקום והתמחויות עבור סטודנטים.
- תיאום, ליווי ומעקב אחר תהליכי השמה.
3. הכנה לעולם העבודה
- ארגון סדנאות, הדרכות וליווי אישי בתחום קורות חיים, ראיונות עבודה, מיתוג
אישי ועוד.
- שיתופי פעולה עם מחלקות פיתוח קריירה.
4. עבודה עם בוגרים
- פיתוח וניהול מאגר בוגרים לצורכי השמה ונטוורקינג.
- יצירת שיתופי פעולה עם בוגרים כמעסיקים, מנטורים או מרצים אורחים.
5. ניהול לפי יעדים
- הצבת יעדים מדידים (KPI) בתחומי השמה, שיתופי פעולה והשתתפות
באירועים.
- הפקת דוחות תקופתיים והצגת נתונים להנהלה.

למחלקת שכר דרוש.ה חשב.ת שכר
למחלקת השכר שלנו דרוש.ה חשב.ת שכר עם תעודת חשב.ת שכר בכיר.ה וזו ההזדמנות שלך להיכנס לארגון גדול ולצבור ניסיון משמעותי בתחום.
אם הנך בעל.ת יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ובעל.ת דגש על דיוק וארגון, אם את.ה מחפש.ת אתגרים חדשים, עבודה בצוות ולמידה משמעותית בתחום – מקומך איתנו!
תיאור התפקיד:
• טיפול בשכר בהתאם להסכמים קיבוציים ולהוראות החוק
• טיפול בתשלומים שוטפים של אוכלוסיות בהסכמים שונים
• אחריות על עיבוד, מעקב ובקרה על תשלומי השכר
• טיפול בטפסי קליטת עובד וסיום העסקה (101, תיאומי מס, תיאומי ביטוח לאומי,
161 וכו')
• מתן מענה מקצועי לעובדים בנושאי שכר
• ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך

למרכז ללימודי קדם, חוץ והמשך דרוש.ה מ"מ רכז.ת פיתוח עסקי (החלפה לחופשת לידה)
• אחריות על איתור וגיוס לקוחות פוטנציאליים – מוסדות, ארגונים, קהילות,
מועצות וכיו"ב.
• זיהוי הזדמנויות עסקיות וחקר מגמות בשוק התעסוקה
• פיתוח וניהול רשת שיתופי פעולה אזוריים
• פיתוח ושיווק תוכניות לימוד ללקוחות פרטיים ושותפים עסקיים
• פיתוח תכנית אסטרטגית לשיווק תכניות הלימוד של המרכז ועבודה שוטפת עם
אגף השיווק
• טיפול במכרזים וקולות קוראים בתחום הכשרות מקצועיות מול מוסדות וארגונים
ממשלתיים
• ביצוע סקרי שוק והערכת מתחרים ועבודה לפי יעדים

לאגף דקאנט הסטודנטים דרוש.ה רכז.ת
• טיפול בפניות סטודנטים
• קבלת קהל
• מענה טלפוני וטיפול בדואר נכנס
• ניהול יומני פגישות
• הפקה והגשת דו"חות פנימיים, מל"ג, מנה"ס
• עיבוד נתונים וניתוחם
• ניסוח מכתבים והוצאתם
• מתן מענה לעובדי המשרד והיחידות השונות הפועלות תחת משרד הדיקן

דרושים.ות סטודנטים.ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי.ות לימודים
סטודנטים/יות בספיר?
הצטרפו לנבחרת יועצי הלימודים שלנו!
לשלב עבודה משמעותית בסביבה צעירה תוך כדי הלימודים
התפקיד כולל:
מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
השתתפות בכנסים וימים פתוחים
עבודת צוות מרובת ממשקים
סביבת עבודה דינמית וצעירה
7 משרות