עמוד דרושים

לאגף כספים והתקשרויות דרוש/ה
מ"מ רכז/ת בכיר/ה מכרזים והתקשרויות (החלפה לחל"ד)

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – תואר במשפטים ורישיון עריכת דין  - חובה (התפקיד הינו מינהלי ולא משפטי).
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת office  ברמה גבוהה.
  • יחסי אנוש טובים ואדיבות.
  • יכולת עבודת בצוות.
  • יכולת למידה, קבלת החלטות ויצירתיות בפתרון בעיות.
  • יכולת תפקוד בלחץ.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה, דייקנות, יסודיות וזריזות.

תיאור התפקיד

  • סיוע באיסוף מידע והכנת מסמכי המכרז.
  • טיפול בהליכי מכרז החל משלב הגשת ההצעות ובדיקתן ועד להכרזה על זוכה.
  • עריכת פרוטוקולים והתכתבויות של ועדת המכרזים.
  • טיפול בעריכת הסכמים ונהלים.
  • אימות חתימה על תצהירים וכתבי התחייבות.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט של המכרזים במכללה לרבות עדכון במערכת Priority.
  • טיפול ומענה משפטי לגורמי חוץ, לרבות פניות במסגרת חוק חופש המידע.
  • טיפול בפוליסות הביטוח של המכללה.
  • טיפול בדוחות ביקורת פנים.
  • ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך.  


היקף משרה: משרה מלאה (40ש"ש).
תחילת עבודה: 04/2024 (המשרה זמנית לתקופה של כ-6 חודשים עם אופציה להארכה)

המעוניינים/ות ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 03/03/2024    

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע (IT) דרוש/ה
מ"מ רכז/ת הטמעה וניתוח מערכות BI (החלפה לחופשת לידה)

תיאור התפקיד

ביצוע ניתוח ואפיון של תהליכי עבודה לצורכי יישום מערכות מידע בארגון. כתיבת מסמכי אפיון, בדיקות וקבלה למערכות מידע כולל תמיכה במשתמשים. ביצוע הטמעה והדרכת עובדים כולל טיפול בתקלות משתמשים.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי - חובה
  • ניסיון בניתוח ויישום מערכות – יתרון
  • ניסיון בשפות תכנות – יתרון
  • איתור והבנת מצב קיים ודרישות לקוח, ניתוח נתונים ותהליכים לצורך אפיון תהליכי עבודה
  • ניסיון בראיון בעלי תפקידים וניתוח צרכים בארגון
  • בחינת פיתוחים ובקרה על איכותם והתאמתם לארגון
  • שליטה בשימוש באקסל ברמה גבוהה, כולל שימוש ב- Pivot table, VLOOKUP, קישור למסדי נתונים
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך והדחיפות

היקף המשרה: 100% משרה.
תחילת עבודה: מיידית (המשרה זמנית לתקופה של כ-חצי שנה עם אופציה להארכה)

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 25/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף דיקנאט הסטודנטים דרוש/ה
עובד/ת סוציאלי/ת ליחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית

התפקיד כולל

  • טיפול פרטני, מתן תמיכה וליווי לסטודנטים דוברי ערבית הנזקקים לסיוע על רקע אישי / סוציאלי
  • צמצום נשירה של סטודנטים על רקע אישי / סוציאלי
  • הפניה לגורמי טיפול מקצועיים וקשר מול הרשויות למתן מענה רלבנטי למצוקות שעולות
  • ביקורי בית לסטודנטים בהתאם לצרכים העולים מן השטח
  • השתתפות בוועדות וישיבות מעקב תקופתיות לסטודנטים עם קשיים מיוחדים
  • יצירת ממשקי עבודה שוטפים מול המחלקות האקדמיות
  • כתיבה תיעוד והעברת דיווחים שוטפים לגורמים הרלבנטיים

כישורים נדרשים

  • השכלה אקדמית - תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישיון עיסוק במקצוע
  • שליטה מלאה בשפה העברית והערבית
  • ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • דיסקרטיות
  • אדיבות סבלנות וסובלנות

קבוצה: 4 (רכז)
היקף משרה:  100% (40 ש"ש, 5 ימי עבודה בשבוע). נדרשת גמישות בשעות העבודה
תחילת עבודה: מיידית


המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 22/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למגמת אלקטרוניקה ומחשבים דרוש/ה
מרצה

לביה"ס לעתודה הטכנולוגית במכללה הטכנולוגית ספיר דרושים מרצים למגמת הנדסאות תוכנה במסלול הלימודים של כיתות י"ג ו- י"ד.
העתודה מאופיינת בסטודנטים איכותיים בכיתות י"ג ו- י"ד אשר אותרו למסלול הלימודים על ידי צה"ל )חיל האוויר וחיל טנ"א(, טרם גיוסם.
התפקיד כרוך בהוראה של מקצועות האלקטרוניקה השונים כגון אלקטרוניקה ספרתית ותקבילית, חשמל, מערכות תקשורת ומערכות בקרה, VHDL ומעבדות
שונות בתחום, עבודה עם סטודנטים בכיתות י"ג ו- י"ד, הכרות ונכונות לעבודה עם גורמים שונים במשרד החינוך.

דרישות התפקיד

  • הנדסאים, מהנדסאים (יתרון(
  • ניסיון בהוראה בתחום
  • ניסיון בתעשייה יתרון
  • ניסיון בהוראה ו/או הדרכה – יתרון


מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדות במייל בלבד
לכתובת: academic-hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום ראשון, 25/02/2024, בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למכללה הטכנולוגית להנדסאים דרוש/ה
מנהלן/ית

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית- חובה
  • ניסיון קודם בתפקיד מזכירות וניהול יומנים מורכבים
  • ידע ושליטה בתוכנות Office
  • יכולת הבעה בכתב ובעל פה
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות תוך ריבוי משימות בו זמנית.
  • דיוק, סדר וארגון
  • מחויבות ומסירות לעבודה

תיאור התפקיד

  • ניהול יומנים, תיאום פגישות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
  • אדמיניסטרציה שוטפת
  • הפקת דיפלומות ובקרת נתונים
  • מענה טלפוני
  • ריכוז הזמנות כיבוד וציוד משרדי
  • הכנת סיכומי פגישות, פרוטוקולים ואיסוף חומרים לפגישות לפי צורך
  • הנפקת בקשות לאישורי כניסה, הדפסות ושיבוץ חדרים
  • סיורים בכיתות, איתור תקלות, דיווח ובקרת ביצוע
  • אחריות על הארכיון
  • עדכון גאנט שנתי
  • ריכוז והזמנת בחינות חיצוניות
  • סיוע בבחינות מול מה"ט – תיאומים ואדמיניסטרציה
  • מעקב אחר סטודנטים בפרקטיקום
  • סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים  ובפרט סיוע אדמיניסטרטיבי בסוגיית צמצום ומניעת נשירת סטודנטים

היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש)
תחילת עבודה: מיידית
קבוצה: 3

מועמדים/ות מתאימים/ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 22/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף דיקנאט הסטודנטים דרוש/ה
יועץ/ת להיחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – תואר ראשון
  • ידיעה טובה של השפות עברית, ערבית ואנגלית
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים

הגדרת התפקיד

  • ביצוע ראיונות אישיים לסטודנטים חדשים הנקלטים ללימודים.
  • בניית תכניות עבודה בהתאם לפרופיל האישי של הסטודנט- זיהוי צרכים מיוחדים אישיים/ כלכליים/ נפשיים/ פסיכולוגיים.
  • ליווי ומעקב צמוד לאורך השנה לכל סטודנט בהתאם לתכנית העבודה שגובשה.
  • סיוע צמוד במילוי בקשות במערכת לשם מיצוי שירותי המעטפת לסטודנט.
  • תיאום וריכוז ישיבות שיעסקו בסטודנטים עם קשיים אישיים מיוחדים כולל דיווח תקופתי.
  • דיווח שוטף והתייעצות בתחומי האחריות השונים עם מנהל היחידה.
  • סיוע ביצירת קשרים ושותפויות בארץ ובחו"ל לצורך גיוס משאבים עבור תכניות ייחודיות לאוכלוסייה הערבית.
  • סיוע בהגדלת מערך החונכים – מעורבות באיתור חונכים ובניית תגבורים קבוצתיים מול המחלקות האקדמיות.
  • פיתוח תכניות להשתלבות תעסוקתית מיטבית בשיתוף אגף קשרי אקדמיה-תעסוקה.

היקף המשרה: 100% משרה
קבוצה: 4 ('רכז')
תחילת עבודה: מיידית


המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 22/02/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית, עדיפות לבעלי תואר שני
  • ניסיון בגיוס שותפויות ונותני חסויות – חובה; ניסיון בתחום גיוס המשאבים - יתרון
  • מאגר קשרי קהילה וקשרים מקצועיים רלוונטיים לתפקיד - יתרון משמעותי
  • יכולת התבטאות בעל פה ובכתב בשפה העברית ואנגלית ברמה גבוהה, יתרון לבעלי ידע בשפות נוספות
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות
  • יכולות מוכחות בכתיבה ובעריכת תוכן
  • נכונות לעבודת שטח ובשעות לא שגרתיות
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת תפקוד תחת לחץ; סדר וארגון מופתי, דייקנות ויסודיות
  • ניסיון בהפקת אירועים שיווקיים ואירועי תורמים

תאור  התפקיד

  • עבודה שוטפת מול הנהלת המכללה, ראש האגף לגיוס משאבים, ראשי מחלקות אקדמיות ומנהלי היחידות
  • אפיון ואיתור צרכים ובניית תוכנית עבודה אסטרטגית לניהול מערך השותפים ונותני החסות
  • איתור, מיפוי ופניה לניהול שותפויות עם גופים עסקיים ופרטיים לרבות חברות ותאגידים עסקיים
  • ניהול ותחזוקה של מאגר נותני החסויות, החברות והגופים העסקיים הכולל פרטי ההתקשרות, מאפיינים, תאריכי הגשת בקשות וכדומה
  • תיאום וארגון ביקורים, פרויקטים ואירועים של נותני החסויות אל מול המחלקות השונות במכללה
  • השתתפות בכנסים ואירועים של נותני חסות וחתירה לשיתופי פעולה
  • מעקב אחר העיתונות האלקטרונית והכתובה לאיתור שותפים פוטנציאליים, ואחר פרסומים על כנסים וקולות קוראים

היקף עבודה: 100%. נדרשת גמישות בשעות העבודה.
קבוצה: 6 דור ב'
כפיפות: ראש האגף לגיוס משאבים וקשרי חוץ
תחילת עבודה: מיידית


מועמדים/ות מתאימים/ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מתאריך 21/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

על האגף

מטרת האגף היא ביסוס גשר דו-כיווני בין עולם ההשכלה הגבוהה לעולם התעסוקה והיזמות מתוך תפיסה הוליסטית, הרואה את האקדמיה כמשולבת בקהילה ובעולם העבודה. האגף מוביל לחשיפה של התעשייה באזור המכללה ומעבר לו וליצירת קשרים ושיתופי פעולה בין מרחבי התעסוקה והקהילה שמחוץ למכללה לבין המחלקות האקדמיות. זאת במטרה לבסס היכרות עומק של המחלקות האקדמיות עם עולם העבודה ומרחבי ההתפתחות התעסוקתית וכדי שהמחלקות האקדמיות יטמיעו ידע זה בתכניות הלימודים שלהן. האגף מסייע לכלל הסטודנטים.ות ובוגרי.ות המכללה לפתח בתקופת לימודיהם.ן ולאחריה את המיומנויות והכישורים הנדרשים להשתלבות מיטבית בשוק התעסוקה הדינאמי.

תיאור התפקיד

  • בנייה וניהול תקציב האגף, סיוע לראש האגף בהגשות דוחות לקרנות השונות, אחריות על הכנת בקשות תרומה ומעקב אחר הגשת הבקשות עד לסיום התהליך.
  • אחריות כוללת על ביצוע תכניות העבודה השנתיות
  • תכנון וכתיבת גאנט שנתי יחד עם שותפי תפקיד ובקרה על הוצאתו לפועל ועמידה ביעדים שהוגדרו
  • אחריות על מתן מענה ופתרון בעיות פנים ארגוניות ; מתן מענה מותאם לצרכים העולים בשטח
  • אחריות על  ניהול והפקת לקחים מתהליכי מדידה והערכה
  • ריכוז ועדות מייעצות ופורומים לשת"פ אזורי
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצרכים משתנים מעת לעת

דרישות תפקיד

  • השכלה אקדמית-  חובה, תואר שני- יתרון
  • ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה – דיבור וכתיבה
  • ניסיון בהובלה ובניית תהליכים
  • ניסיון בניהול תקציב של מעל 3 מיליון ₪
  • מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש מעולים
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, שליטה בתוכנות OFFICE ומיומנות גבוהה באקסל
  • היכרות עם מערכת פריוריטי
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, יכולת למידה עצמאית, סדר וארגון, עצמאות, יוזמה ודיסקרטיות
  • יתרון לניסיון בהגשת קולות קוראים בעברית ובאנגלית

אופי העבודה:  משרדית, ייתכנו פגישות עם שותפים מחוץ לקמפוס. חלק מפעילות האגף  מתקיימת אחה"צ - נכונות לשעות עבודה מאומצות ודינמיות.
היקף משרה: 100%
קבוצה: 6 (דור ב')
תחילת עבודה: מיידית

הגשת קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מתאריך 19/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית
  • עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד - דיבור, כתיבה וקריאה.
  • ניסיון קודם בתפקיד מזכירות וניהול יומנים מורכבים
  • ידע ושליטה בתוכנות Office
  • יכולת הבעה בכתב ובעל פה
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות תוך ריבוי משימות בו זמנית.
  • דיוק, סדר וארגון
  • מחויבות ומסירות לעבודה

תיאור התפקיד

  • ניהול יומני הנהלה, תיאום פגישות מרובות משתתפים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
  • ניהול שוטף של מתחם ההנהלה - קבלת אורחים ואירוח
  • ניהול אופרטיבי של המשרד - הזמנת ציוד, כיבוד, דואר
  • מענה טלפוני, פרונטאלי, אירוח וקבלת אורחים
  • תמלול פגישות, כתיבת סיכומי ישיבות ואיסוף חומרים לפגישות לפי צורך
  • אדמיניסטרציה שוטפת
  • מתן שירות וניהול קשר שוטף עם עובדי המכללה ומנהליה
  • אחריות על ארגון פעילויות צוותיות בהנהלה
  • סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים בהנהלה

היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש)
תחילת עבודה: 3/2024
קבוצה: 4

המעוניינות.ים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 12/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

כישורים נדרשים

  • השכלה אקדמית – חובה.
  • ניסיון בעבודת מזכירות, עדיפות לבעלי ידע וניסיון במכלול.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת office  ברמה גבוהה.
  • יכולת ניהולית וארגונית מוכחת.
  • ידיעת עברית על בוריה כולל הדפסה. עדיפות לשליטה באנגלית.
  • יחסי אנוש טובים.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • עבודה עצמאית.
  • חשיבה יצירתית.

תיאור התפקיד

  • איסוף מידע סטטיסטי ממערכת מכלול.
  • ארגון סדנאות וימי עיון למרצים.
  • אחריות על משובי הוראה.
  • תיאום ישיבות ומפגשים כולל סיכומים ומעקב אחר ביצוע החלטות.
  • אחריות על אתר היחידה- עדכון שוטף, פיתוח האתר והעברת מידע לאתר המכללה.
  • איסוף ואיתור חומרים לניוזלטר של היחידה.
  • הפקת אירועים יחודיים של היחידה.
  • קשר שוטף עם הגורמים הרלוונטיים במכללה (מרכזי הלימוד השונים, וועדות משמעת והוראה וכד').
  • אחריות אדמיניסטרטיבית כללית וביצוע תפקידים נוספים בהתאם להנחיות ראש היחידה.

היקף משרה: 50% (20 ש"ש)
קבוצת שכר: 4
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 04/02/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי - חובה
  • ניסיון תעסוקתי בעבודת מזכירות
  • שליטה בעבודה בסביבה ממוחשבת
  • יכולת הקלדה עיוורת-יתרון
  • עמידה בלוחות זמנים
  • עבודה מול גורמים שונים, הן בוועדה והן במכללה
  • הקפדה על פרטים, נינוחות, אחראיות, שמירה על דיסקרטיות


תיאור התפקיד

  • קבלת תלונות ממרצים או גורמים אחרים
  • בדיקת התלונות, הכנת מכתבי זימון והכנת התיק לבירור משמעתי
  • תיאומי מועדי וועדת משמעת
  • השתתפות בוועדות והקלדת פרוטוקולים
  • הכנת מכתבי החלטה ושליחתם
  • הכנת תיקי ערעור
  • הכנת טבלאות מעקב באקסל לניתוח הממצאים השנתיים
  • פרסומי החלטות וגילויי דעת

היקף המשרה: 50% (20 ש"ש)
קבוצת שכר: 3
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il  
עד לתאריך 04/02/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

רקע

סמסטר א' תשפ"ד במכללת ספיר נלמד בצורה מקוונת מרחוק. במסגרת ההיערכות לתקופת הבחינות של סמסטר א', אגף טכנולוגיות מידע מגייס מספר אנשי מחשוב שיסייעו לצוות הקבוע באגף לתמוך בסטודנטים ומרצים בקריאות שירות הקשורות להיערכות לבחינות ולתמיכה בבחינות בזמן אמת.
מרבית הבחינות יערכו מרחוק בהשגחה מקוונת באמצעות מערכות לי-מוד ותומקס.

תיאור התפקיד

  • עזרה בהתקנות על מחשבים פרטיים של משתמשי הקצה
  • עזרה בביצוע בחינת דמו כהכנה לבחינה האמיתית
  • תמיכה בתקלות לפני הבחינה ובזמן הבחינה עצמה
  • משימות נוספות לפי צורך האגף
  • התמיכה תתבצע בחלקה טלפונית ובהתחברות מרחוק ובחלקה בקבלת קהל פרונטלית במספר מרכזים בארץ

דרישות התפקיד

  • ניסיון קודם בתמיכה טכנית, כולל תפעול תקלות ברמת חומרה, רשת, מערכת הפעלה ותוכנות נפוצות.
  • יכולת דיאגנוסטיקה של תקלות באמצעות תחקור ובידוד משתנים.
  • היכרות עם כלים נפוצים בסביבתwindows  כמו:office, עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים נפוצים.
  • שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.

היקף המשרה: חלקית. עבודה במשמרות לפי שעות ובהתאם לצורך, שעות עבודה גמישות בהתאם ללוח זמנים של הבחינות, כולל בחינות ערב (בחלקן עד 21:00) וכולל ימי שישי.
תחילת עבודה: מיידית. העבודה הינה בחוזה אישי לתקופה קצובה לצורך מענה לצרכים בתקופת החירום, אך תיבחן אפשרות לקליטה באגף.

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לא יאוחר מיום 04/02/2024

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף השיווק ויחסי ציבור דרושים/ות
סטודנטים/ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי/ות לימודים

לשלב עבודה משמעותית בזמן הלימודים ולהתפתח אישית ומקצועית!

תיאור התפקיד:

  • מענה, ייעוץ ורישום למתעניינים בלימודים בכל מרכזי הלימוד במכללה
  • ארגון והפקה של ימי עיון, כנסים וימים פתוחים
  • עבודה מול גורמי הנהלה וצוותי המחלקות

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית במכללת ספיר
  • תודעת שירות גבוהה
  • יחסי אנוש ברמה גבוהה
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה

היקף המשרה:

  • משרה חלקית
  • העבודה במשמרות המותאמות למערכת הלימוד

קורות חיים בצירוף מערכת שעות יש לשלוח למייל
hr@sapir.ac.il

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.