עמוד דרושים

הקדמה

המכללה האקדמית ספיר היא אחת המכללות הציבוריות הגדולות בישראל. היא ממוקמת בעוטף ישראל ומהווה מנוע צמיחה מרכזי של הנגב המערבי. אסון ה-7/10 העמיד את ספיר בפני אתגר ייחודי של פיתוח העוטף, באמצעות גיבוש חזון להרחבת תחומי הלימוד והמחקר ולמשיכת סטודנטים וסגל לאזור.
ברוח חזון זה, פועלת המכללה בימים אלו למיסוד ולהרחבה של תחום גיוס משאבים וקשרי חוץ. סגן הנשיא לגיוס משאבים ולקשרי חוץ יוביל את תהליכי גיוס המשאבים תוך קידום שיתופי פעולה עם המגזר הפילנתרופי, הממשלתי והעסקי.

תיאור התפקיד

  • הקמת מחלקת גיוס משאבים וקשרי חוץ
  • פיתוח תוכנית עבודה רב-שנתית; ניהול צוות גיוס משאבים
  • גיוס תורמים חדשים והקמת ארגוני ידידים בישראל ובחו"ל
  • בניית שותפויות עם המגזרים הממשלתי, התאגידי, האקדמי ו הפרטי
  • תמיכה במאמצי מיתוג, שיווק ויחסי ציבור של המכללה
  • סיוע בגיוס משאבים לסגל האקדמי והמנהלי
  • שיתוף פעולה עם הנהלת המכללה לקידום מטרות וחזון המוסד

דרישות התפקיד

  • הזדהות עם החזון והמטרות האסטרטגיות של המכללה
  • ניסיון מוצלח ב גיוס משאבים בארגונים גדולים
  • הכרות מעמיקה עם קרנות פילנתרופיות ותורמים פרטיים בישראל ובחו"ל
  • ניסיון ניהולי בתכנון אסטרטגי
  • הבנה מקיפה של המגזר הציבורי, הפרטי והאקדמי
  • היכרות עם מערכות ניהול תרומות
  • יכולת ליצור ולטפח שותפויות קיימות וחדשות
  • כישורים בין-אישיים מעולים ויכולת הנעת צוות
  • תואר אקדמי בתחומים רלוונטיים
  • שליטה מלאה ומיומנויות תקשורת בעברית ובאנגלית
  • נכונות לנסיעות נרחבות בישראל ובחו"ל

תהליך הגשה והתניות

מועמדים ראויים, מוזמנים להגיש קורות חיים בעברית ובאנגלית לכתובת דוא"ל vp@sapir.ac.il: סודיות תכובד.
מיון ראשוני עבור ועדת האיתור יערך ע"י כישורים איתור בכירים בע"מ. www.kishurim.com
מועמדים שיעברו מיון של כישורים יוזמנו לראיון אישי ע"י חברי ועדת האיתור.
הוועדה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מבחנים פנימיים וחיצוניים נוספים עבור מועמדים סופיים.
מובהר, כי בשלב זה אין ודאות לאיוש התפקיד במועד מסוים או בכלל, וכי פניה זו מיועדת לאיתור מועמדים מתאימים. מכללת ספיר תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לפנות גם לאנשים שלא הציגו מועמדותם במסגרת הליך זה.
עוד מובהר שהליך זה אינו מכרז ואינו כפוף לחובת מכרז. הקול הקורא הזה הוא הבלעדי לתפקיד הזה.

מכללת ספיר מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד
להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

הקדמה

מכללת ספיר, המכללה הציבורית הגדולה בישראל, מצויה בתהליכי פיתוח אסטרטגיים משמעותיים.
כחלק מחזונה להפוך למוסד מחקר יישומי מוביל עם השפעה חברתית רחבה, מקימה המכללה בשיתוף פעולה עם משרד המדע, החדשנות והטכנולוגיה מרכז ידע לאומי לחקר החברה הבדואית בנגב. המרכז מגייס רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסיוע בתפעול הפעילות השוטפת. 

תיאור התפקיד

  • ניהול אדמיניסטרטיבי של מרכז הידע
  • כתיבת פרוטוקולים וארגון מסמכים
  • קשר שוטף עם מקבלי השירות של המרכז, כולל מענה מקצועי ואדיב
  • סיוע לחוקרים בתיאומי פרויקטים מחקריים
  • עבודה שוטפת מול צוות המרכז ושיתוף פעולה במגוון משימות
  • סיוע במטלות נוספות בהתאם לצורך

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי - חובה
  • ניסיון קודם בתפקיד מזכירותי
  • ידע ושליטה בתוכנות Office
  • יכולת הבעה בעברית -בכתב ובעל פה . ערבית שפת אם- יתרון
  • הכרות עם המגזר הבדואי - יתרון
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות תוך ריבוי משימות בו זמנית.
  • דיוק, סדר וארגון
  • מחויבות ומסירות לעבודה

כפיפות: ראש המרכז
אופן העסקה: ההעסקה הינה בחוזה אישי לתקופה קצובה
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: 50% משרה (20 ש"ש)

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 09/02/2025 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

רקע

מרכז החוסן החדש במכללה האקדמית ספיר הוקם לאחרונה, מתוך כוונה לאפשר לבאי המכללה 
לקבל מעטפת רגשית מקצועית לפיתוח וחיזוק החוסן האישי, הקהילתי והארגוני.
המענים כוללים סיוע במיצוי זכויות, תיווך למעני חוסן הקיימים בקהילה, תכנון ובנייה של סדנאות 
ופעילויות המסייעות בחיזוק משאבי ההתמודדות והקניית ידע וכלים להתמודדות עם מציאות 
ביטחונית מורכבת.

תיאור תפקיד

  • ניהול יומן מנהלת מרכז החוסן במכללה - תיאום פגישות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים

  • ריכוז הרכש של המרכז במערכת הפריוריטי )תקבולים והוצאות(, מעקב ובקרה.
  • חבר בצוות תכנון תקציב המרכז, ריכוז נתונים והגשת דוחות ביצוע.
  • תפעול לוגיסטי של פרויקטים קהילתיים שונים
  • סיוע במטלות נוספות בהתאם לצורך

כישורים נדרשים

  • השכלה אקדמית – תואר ראשון חובה
  • ניסיון בתכנון, בנייה והפקה של פרויקטים קהילתיים/חברתיים - יתרון
  • ניסיון בעבודה עם קהילות -יתרון
  • שליטה מלאה בשפה העברית
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב
  • אדיבות, סבלנות וסובלנות

היקף המשרה: 50%
קבוצת שכר: 3
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 05/02/2025 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

תיאור התפקיד

אנו מחפשים ספרן/ית מקצועי/ת בעל/ת גישה שירותית גבוהה להצטרף לצוות הספרייה במכללה האקדמית 
ספיר. התפקיד מהווה הזדמנות לעבודה דינמית, מגוונת ומשמעותית בסביבה אקדמית מתקדמת.

תחומי אחריות

  • מתן שירות לקהל:
    o סיוע לסטודנטים, סגל אקדמי ומנהלי באיתור מקורות מידע וספרות אקדמית.
    o הדרכת משתמשים בשימוש במאגרי מידע ובמערכות הספרייה.
    o מענה לשאלות פרונטליות, טלפוניות ודיגיטליות.
  • ניהול משאבים:
    o קטלוג, מיון ועיבוד של פריטי מידע, פיזיים ודיגיטליים.
    o מעקב אחר זמינות ונגישות של ספרים, כתבי עת ומשאבי מידע שונים.
  • שימוש במערכות טכנולוגיות:
    o עבודה עם תוכנת "עלמא" לניהול הספרייה.
    o שמירה על עדכניות המידע במערכות הממוחשבות של הספרייה.
  • תמיכה בפעילות הארגונית של הספרייה:
    o שיתוף פעולה עם מחלקות שונות במכללה לטובת תמיכה אקדמית ואדמיניסטרטיבית.
  • ניהול זמן ועבודה בתנאי עומס:
    o טיפול במספר פניות בו-זמנית תוך שמירה על רמת שירות גבוהה.

דרישות התפקיד

  • ספרן/נית מקצועי/ת
  • תואר אקדמי בספרנות / מידענות / טכנולוגיות מידע - חובה
  • שליטה בעבודה עם מחשב , היכרות עם תוכנת "עלמא" – יתרון
  • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית, כולל יכולת הקלדת טקסטים
  • יכולה עמידה מול קהל והדרכה
  • עבודה מול קהל ויכולת עמידה בתנאי לחץ
  • יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות

היקף משרה: משרה מלאה (40 ש"ש) עבודה גם בימי ו' ואחה"צ (תורנויות)
תחילת עבודה: מיידית. המשרה זמנית לתקופה של כשנה. 

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 03/02/2025 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – חובה.
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות. 
  • שליטה בתוכנות OFFICE ו-CRM
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן , סדר וארגון, עצמאות ויוזמה. 
  • אוריינטציה שיווקית ומכירתית.
  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ואסרטיביות.
  • ניסיון במכירות וטלמרקטינג.
  • יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
  • יחסי אנוש ברמה גבוהה
  • יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע"פ

תיאור התפקיד

  • מענה, ייעוץ ורישום למתעניינים בלימודים בכל מרכזי הלימוד במכללה
  • ארגון והפקה של ימי עיון, כנסים וימים פתוחים
  • עבודה מול גורמי הנהלה וצוותי המחלקות
  • מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
  • טיפול ומענה לפניות המועמדים ללימודים
  • הכשרה וחניכה של מערך הייעוץ המורכב מסטודנטים
  • סביבת עבודה צעירה ודינאמית 

היקף המשרה

  • משרה מלאה (40 ש"ש)
  • מיידית. העבודה הינה בחוזה אישי לתקופה קצובה בשנה"ל תשפ"ה, עד לתאריך 30/09/2025 (עם אופציה להארכה). 

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 04/02/2025 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم

דרישות התפקיד

  • רואה/ת חשבון מוסמך/ת לאחר התמחות
  • תואר אקדמי - חובה. יתרון לתחומי הכלכלה/חשבונאות
  • בעל/ת ניסיון באחד התפקידים הבאים: חשב, עוזר/ת חשב/ת, כלכלן/ית, תקציבן/ית, מבקר בעמותות - עדיפות במוסדות להשכלה גבוהה או במוסדות ציבוריים גדולים
  • ניסיון בהכנת דוחות כספיים. יתרון לניסיון בדוחות כספיים של מלכ"רים
  • ניסיון בהכנת דוחות מילוליים
  • ניסיון בהכנת דוחות ביצוע
  • ניסיון בדווח לרשם העמותות
  • ידע בניהול והכנה של תקציב הארגון ובקרה עליו
  • ניסיון עם תוכנות ERP עדיפות לפריוריטי; היכרות מעמיקה עם כל תוכנות office ובמיוחד Excel, power point
  • ניסיון בדיווחים לגורמים ממשלתיים וגורמים מממנים לרבות שימוש במרכבה.
  • ניסיון בעבודה מול רו"ח מבקר ומבקר פנים
  • ניסיון בהכנת דיווחים להנהלה ודו"חות פנימיים ורבעוניים

כישורים נדרשים

מקצועיות, אמינות, מוטיבציה גבוהה, יוזמה, "ראש גדול", יכולת עבודה בצוות, יעילות, יכולת 
עבודה בריבוי משימות תחת לחץ, לוחות זמנים, יחסי אנוש טובים ומסירות.

כפיפות: מנהל אגף כספים והתקשרויות
אופן העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: 100% נכונות לשעות עבודה מאומצות.

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 04/02/2025 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש 
מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית
  • ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית
  • הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
  • יכולת ארגון טובה
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
  • שליטה בתוכנות OFFICE: שליטה טובה מאד באקס
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה; יכולת עבודה תחת לחץ
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים

תיאור התפקיד

  • טיפול בפניות סטודנטים
  • קבלת קהל
  • מענה טלפוני וטיפול בדואר נכנס
  • ניהול יומני פגישות
  • הפקה והגשת דו"חות פנימיים, מל"ג, מנה"ס
  • עיבוד נתונים וניתוחם
  • ניסוח מכתבים והוצאתם
  • מתן מענה לעובדי המשרד והיחידות השונות הפועלות תחת משרד הדיקן

היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש)
קבוצה: 3
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 03/02/2025 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

הקדמה

מכללת ספיר, המכללה הציבורית הגדולה בישראל, מצויה בתהליכי פיתוח אסטרטגיים משמעותיים. כחלק מחזונה להפוך למוסד מחקר יישומי מוביל עם השפעה חברתית רחבה, מקימה המכללה בשיתוף פעולה עם משרד המדע, החדשנות והטכנולוגיה מרכז ידע לאומי לחקר החברה הבדואית בנגב. 
המרכז מגייס מנהל/ת תפעול שיהיה חלק מצוות הניהול המוביל של המרכז. בעל/ת התפקיד יהיה  אחראי על הקמת המרכז וכן על המערך התפעולי והפיננסי שלו, וביסוסו לטווח ארוך.

תיאור התפקיד

  • הקמת והפעלת המערך התפעולי-לוגיסטי של המרכז
  • פיתוח והטמעת נהלי עבודה ותהליכים ארגוניים 
  • ניהול התקשרויות והסכמים עם ספקים ושותפים 
  • פיתוח אסטרטגיית מימון ומודלים עסקיים למרכז 
  • יצירת שותפויות אסטרטגיות וגיוס משאבים 
  • הובלת הגשות לקולות קוראים ומענקי מחקר 
  • בניית וניהול תקציב המרכז 
  • פיתוח מודלי תמחור ומעקב אחר ביצועים פיננסיים
  • ניהול מערך התשלומים והדיווח לגורמים המממנים

דרישות התפקיד

  • תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים/מנהל ציבורי- חובה )תואר שני – יתרון(
  • ניסיון מוכח בניהול תפעולי ופיננסי בכיר של 2-5 שנים, עדיפות לניסיון במכוני מחקר, מדיניות וחברות ציבוריות
  • יכולות מוכחות של בנייה וניהול תקציב ותזרים, תמחור מוצרים ודיווחים כספיים
  • ניסיון בגיוס משאבים ופיתוח מקורות מימון
  • היכרות עם עולם המחקר היישומי והאקדמי 
  • יכולות מנהיגות והובלת תהליכים מורכבים
  • היכרות עם החברה הבדואית בנגב ועם סוגיות חברתיות מורכבות – יתרון 

כפיפות: ראש המרכז
אופן העסקה: ההעסקה הינה בחוזה אישי לתקופה קצובה
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: 50% משרה (20 ש"ש)

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 21/01/2025 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית/הנדסאי - חובה 
  • ניסיון קודם בתפקיד מזכירות וניהול יומנים מורכבים
  • ידע ושליטה בתוכנות Office
  • יכולת הבעה בכתב ובעל פה
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות תוך ריבוי משימות בו זמנית.
  • דיוק, סדר וארגון
  • מחויבות ומסירות לעבודה

תיאור התפקיד

  • אחריות על הפקת דיפלומות ובקרת נתונים
  • עבודות משרד ואדמיניסטרציה שוטפות
  • הכנת סיכומי פגישות, פרוטוקולים ואיסוף חומרים לפגישות לפי צורך
  • אחריות על מערך שיבוץ חדרים וכיתות
  • אחריות לוגיסטית
  • אחריות על הארכיון
  • עדכון גאנט ארגוני שנתי
  • ריכוז והזמנת בחינות חיצוניות
  • סיוע בבחינות מול מה"ט 
  • סיוע אדמיניסטרטיבי בסוגיית צמצום ומניעת נשירת סטודנטים

היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש)
תחילת עבודה: מיידית
קבוצה: 3

מועמדים/ות מתאימים/ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 30/12/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم

לאגף השיווק ויחסי ציבור דרושים/ות
סטודנטים/ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי/ות לימודים

סטודנטים/יות בספיר?
הצטרפו לנבחרת יועצי הלימודים שלנו!
לשלב עבודה משמעותית בסביבה צעירה תוך כדי הלימודים

 

תיאור התפקיד:

  • מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
  • השתתפות בכנסים וימים פתוחים
  • עבודת צוות מרובת ממשקים
  • סביבת עבודה דינמית וצעירה

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית במכללת ספיר
  • תודעת שירות גבוהה
  • יחסי אנוש ברמה גבוהה
  • כושר ביטוי וניסוח בכתב ובע”פ ברמה גבוהה

היקף משרה:

  • משרה חלקית
  • העבודה במשמרות המותאמות למערכת הלימוד

קורות חיים בצירוף מערכת שעות יש לשלוח למייל
hr@sapir.ac.il

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.