עמוד דרושים

למחלקה לתרבות – יצירה והפקה
דרוש/ה רכז/ת פרויקטים

תיאור התפקיד

מהות התפקיד היא תמיכה בכל הפרויקטים המתרחשים במחלקה לתרבות – יצירה והפקה – תואר ראשון ושני. מדובר בעבודה שוטפת מול צוות ההוראה וההנהלה של המחלקה הכוללת ניהול לוח זמנים מחלקתי של אירועי המחלקה. העבודה כוללת שמירה על ניהול כספים תקין, תיאום בין הקורסים השונים לגורמים מקצועיים במכללה, השתתפות במהלכי הפקה ושיווק ופתרון בעיות לא צפויות בכל ההיבטים הנ"ל:

  1. הדרכה ופיקוח על נהלי המכללה עבור כל מרצי ומרצות המחלקה
  2. מתן מענה וסיוע בפתרונות לוגיסטיים לפרויקטים המתקיימים במרחב המכללה ומחוץ לו, שירותי משרד, ייעוץ, תמיכה, בניית תשתית לוגיסטית מותאמת לפי צרכים ספציפיים של מרצה ואירוע. המטרה היא תמיכה לתהליכי ההוראה אותם מובילים מרצים.
  3. התנהלות ותיווך בין פעילות הפרויקטים של המחלקה לאגפי המכללה השונים כגון מחלקת משאבי אנוש, דוברות ושיווק, מחלקה לוגיסטית וכן הלאה.
  4. ניהול כל תהליכי ניהול הכספים – כולל הפעלה של תכנת ה"פריוריטי", קשר וייצוג המחלקה וענייניה מול מחלקת הנהלת חשבונות במכללה. התפקיד אינו כולל קבלת החלטה לגבי גובה התפקיד אלא וידוא ועזרה בניהול תקין לפי נהלי המכללה.
  5. ניהול קשר שוטף עם מוסדות תרבות, חברה וחינוך בכל רחבי הארץ בנוגע לשיתופי פעולה המתקיימים במסגרת הקורסים השונים.
  6. השתתפות במהלכי תיעוד ושיווק במחלקה, כולל ניהול שוטף של המדיה החברתית של המחלקה סביב הפרויקטים (תפעול המערך).

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי – חובה.
  • יכולות ארגון, סדר וניהול זמן קפדני מעולים.
  • כישורי הבעה, כתיבה וניסוח מעולים.
  • יכולת להתנהל במסגרת לוחות זמנים ולעבוד עם נהלים.
  • יחסי אנוש מצוינים וניסיון קודם בעבודת צוות ועבודה מערכתית.
  • יכולת ניהול עצמי ועבודה עצמאית  – מוכחת.
  • שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
  • יכולת תקשורת מקצועית באנגלית בעל פה ובכתב.

יתרונות

  • ניסיון ביצירה ושימור שיתופי פעולה מקצועיים ומוסדיים;
  • ניסיון בהפקת אירועי תרבות.
  • ניסיון בניהול תקציב.
  • התמצאות בעולם התרבות ו/או האמנות בישראל, ו/או הכרות מוקדמת עם מוסדות תרבות פרטיים וציבוריים. היכרות קודמת עם מוסדות קהילתיים באזור הדרום.

קבוצה: 4
היקף משרה: 75% (30 ש"ש). נדרשת גמישות בשעות העבודה.
תחילת עבודה: 4/2024

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 05/05/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למרכז ללימודי קדם, חוץ והמשך
דרוש/ה רכז/ת קורסים וסטודנטים

בעל/ת תפקיד זה יוביל את כל הקשור לארגון ותפעול שוטף של הקורסים ותוכניות לימוד בהתאם לתוכנית עבודה שנתית, מול סגל המרצים, רכזים פדגוגיים וסטודנטים.

תיאור התפקיד

  • פיתוח קורסים והוצאתם לפועל משלב ההכנה, גיוס, שיווק וליווי הסטודנטים.  
  • עבודה מול משרדים ממשלתיים וגופים נוספים בהתאם לתוכנית העבודה.
  • אחריות על הגשת בקשות, תקצוב ופתיחת קורסים.
  • אחריות על בניית מערכת לימודים: שיבוץ סגל הוראה בתיאום רכזים פדגוגיים ותיארוך קורסים.
  • מתן שירות לסטודנטים ולמרצים בכל השלבים במכללה, כולל מעקב אחר נוכחות ומעקב אחר דיווחי שכר של סגלי ההוראה.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית- חובה.
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד.
  • ניסיון מוכח  בתפקידי שירות לקוח ואדמיניסטרציה.
  • יוזמה, ראייה רחבה ויכולת הובלה.
  • ניסיון בעבודת צוות ויכולת עבודה בממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • ניסיון בעבודה עצמאית וניהול אישי לצד מוכנות לקבלת הנחייה מקצועית וארגונית.
  • יכולת למידה וגמישות תפקודית.
  • שליטה במחשב ברמה גבוהה - חובה.

תחילת עבודה: מיידית
קבוצה: 3
היקף משרה: 100% משרה. התפקיד דורש גמישות בשעות העבודה ולסירוגין עבודת אחר הצהרים ובימי ו'.

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 05/05/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה
נציג/ת תמיכה טכנית – Help Desk


תיאור התפקיד

מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה טכנית באמצעות נציגים התומכים טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. הנציגים עוקבים אחר הפניות, מאפיינים  את התקלות, ובמידת הצורך מעבירים להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן. בנוסף, תומכים הנציגים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.

דרישות התפקיד

  • ידע במערכות מחשוב, בפרט עבודה בסביבת רשת תקשורת, היכרות עם כלים נפוצים בסביבת windows  כמו: office, עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים נפוצים.
  • שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
  • יכולת הבעה בעל פה – ניסיון בתמיכה טלפונית.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.

היקף המשרה

משרה מלאה (נדרשת גם עבודה בתורנויות פעם בשבוע עד 19:00 ופעם בחמישה שבועות - עבודה ביום שישי).


תחילת עבודה: מיידית
קבוצת שכר: 3

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 01/05/2024

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

מעמד משרה: מסלול אקדמי לקראת קביעות
היקף משרה: 100% משרה
תחילת עבודה: שנה"ל תשפ"ה, 2025-2024

תיאור התפקיד

התפקיד כולל מחקר והוראה בבית הספר לעבודה סוציאלית. מצופה מחבר/ת הסגל לקחת חלק פעיל בעבודת המחלקה, להשתתף בוועדות ובצוותים עם חברות וחברי סגל מתחומי דעת שונים, למלא תפקידים נוספים במחלקה וככלל להשתתף בהובלתה.

דרישות התפקיד

תואר דוקטור (Ph.D.) בעבודה סוציאלית או בפסיכולוגיה
ניסיון מוצלח בהוראה בתחומי הליבה של העבודה הסוציאלית, עם יכולת פיתוח של קורסים ותוכניות לימודים חדשות בתחום
יכולות מחקר ופרסום בעבודה סוציאלית ופסיכולוגיה

להגשת מועמדות יש לשלוח:

  1. קורות חיים אקדמיים מלאים, כולל רשימת פרסומים עדכנית
  2. פרופיל אקדמי קצר (בן עמוד עד שניים) הכולל התייחסות מפורשת לתחומי עניין אקדמיים והצהרת כוונות אודות תוכניות מחקר והוראה עתידיות
  3. תיאור קצר של תפישת ההוראה של המועמד/ת ודרכי מימושה
  4. תיאור קצר של תפיסת התפקיד האקדמי, התרבותי והחברתי של לימודי עבודה סוציאלית באקדמיה, ושל אחריותן/ם של חברות וחברי הסגל במחלקה כזו
  5. רשימת קורסים שהמועמד/ת לימד/ה (יש לצרף סילבוס + הערכות הוראה)
  6. שמות של שלוש/ה ממליצות/ים מהאקדמיה המכירים את המועמד/ת מבחינת כישורי ההוראה, המחקר, ויכולתה/ו להשתתף ולתרום למחלקה לעבודה סוציאלית. יש לציין את השתייכותן/ם האקדמית של הממליצות/ים, זיקתן/ם למועמד/ת, ופרטי התקשרות (לרבות טלפון וכתובת דואר אלקטרוני)

המכללה האקדמית ספיר ובית הספר לעבודה סוציאלית מעוניינים בקיומו של סגל אקדמי מגוון, בכלל זה בהקשרים מגדריים ומקבוצות מיעוט, ועל כן מעודדת מתעניינות ומתעניינים מכל הקבוצות והתרבויות להגיש מועמדות למשרה. המשרה תאויש על פי כישורי המועמד/ת ועל פי צרכי המחלקה. עדיפות תינתן למרצים בדרגה גבוהה מאשר דרגת "מרצה". המחלקה שומרת לעצמה את הזכות לפנות למועמדות/ים, ואינה מחויבת לקבל הצעת מועמדות כלשהי.

מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדות במייל בלבד
לכתובת: academic-hr@sapir.ac.il לא יאוחר מיום 31/05/2024, בשעה 12:00

לאגף כספים והתקשרויות דרוש/ה
רואה/ת חשבון מוסמך/ת

דרישות התפקיד:

  • רואה/ת חשבון מוסמך/ת לאחר התמחות
  • תואר אקדמי - חובה. יתרון לתחומי הכלכלה/חשבונאות
  • בעל/ת ניסיון באחד התפקידים הבאים: חשב, עוזר/ת חשב/ת, כלכלן/ית, תקציבן/ית, מבקר בעמותות - עדיפות במוסדות להשכלה גבוהה או במוסדות ציבוריים גדולים
  • ניסיון בהכנת דוחות כספיים. יתרון לניסיון בדוחות כספיים של מלכ"רים
  • ניסיון בהכנת דוחות מילוליים
  • ניסיון בהכנת דוחות ביצוע
  • ניסיון בדווח לרשם העמותות
  • ידע בניהול והכנה של תקציב הארגון ובקרה עליו
  • ניסיון עם תוכנות ERP עדיפות לפריוריטי; היכרות מעמיקה עם כל תוכנות office ובמיוחד Excel, power point
  • ניסיון בדיווחים לגורמים ממשלתיים וגורמים מממנים לרבות שימוש במרכבה.
  • ניסיון בעבודה מול רו"ח מבקר ומבקר פנים
  • ניסיון בהכנת דיווחים להנהלה ודו"חות פנימיים ורבעוניים

כישורים נדרשים:

מקצועיות, אמינות, מוטיבציה גבוהה, יוזמה, "ראש גדול", יכולת עבודה בצוות, יעילות, יכולת עבודה בריבוי משימות תחת לחץ, לוחות זמנים, יחסי אנוש טובים ומסירות.

כפיפות: מנהל אגף כספים והתקשרויות
אופן העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: 100%. נכונות לשעות עבודה מאומצות.

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 03/04/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
 

למחלקה לניהול המשאב האנושי דרוש/ה
רכז/ת בכיר/ה

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית- חובה. יתרון לבעלי תואר שני בתחום מדעי החברה
  • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
  • הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון

תיאור התפקיד

  • ניהול אדמיניסטרטיבי של המחלקה
  • ניהול מקצועי של רכזת לענייני סטודנטים.
  • ליווי ומעקב  אחר תהליך רישום של מועמדים ללימודים במחלקה, כולל פניות יזומות למועמדים במידת הצורך
  • טיפול בנושא כח האדם ומינהל כללי של כלל סגל המחלקה כולל חוזים, עזרים טכניים, היעדרויות ושעורי השלמה, מבחנים ומועדי ג', הגשת סילבוסים, בדיקת מילוי חובות אקדמיים וכו'
  • אחריות אדמיניסטרטיבית למערכת השעות של תוכניות הלימודים לתואר ראשון ושני
  • אחריות לניהול תקציב המחלקה
  • אחריות על שימור סטודנטים של המחלקה
  • אחריות לסגירת תארים של הסטודנטים עם סיום לימודיהם
  • עבודה שוטפת מול המנהל האקדמי
  • עבודה מול מדור בחינות (קביעת לוח בחינות) + שיבוץ חדרים לשיעורים
  • סיוע בטיפול בתוכניות לימוד כולל בניית תוכניות לימוד, רשום לקורסים, מתן אישורים ותאום ימי יעוץ (ימי אוריינטציה)
  • אחריות לארגון אירועי המחלקה, ימים פתוחים, סיוע בהכנת ישיבות והשתתפות בישיבות
  • קשר שוטף עם גורמים במכללה
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על המחלקה כולל תאום פגישות והפקת דוחות
  • מעורבות גבוהה בפעילויות המחלקה השונות
  • ביצוע תפקידים נוספים בהתאם להנחיות ראש המינהל האקדמי והרמ"ח

היקף המשרה: 100%. לעתים נדרשת זמינות בשעות לא שגרתיות, ולעיתים גם זמינות בימי שישי.
קבוצת שכר: 5 (דור ב')
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 09/04/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף לקשרי אקדמיה-תעסוקה דרוש/ה
רכז/ת תחום החברה הערבית

על האגף

האגף מקדם קשרים ושיתופי פעולה בין מרחבי התעסוקה והקהילה שמחוץ למכללה לבין המחלקות האקדמיות, ומסייע לסטודנטים.ות ולבוגרי.ות לפתח בתקופת לימודיהם.ן ואחריה את המיומנויות והכישורים הנדרשים להשתלבות מיטבית בשוק התעסוקה.  

תחומי האחריות בתפקיד

  • ביסוס קשרי אקדמיה-תעסוקה בעבור סטודנטים.ות ובוגרים.ות מהחברה הערבית;
  • פיתוח מרחבי עבודה משותפים עם כלל הגורמים המקצועיים במכללה ומחוצה לה;
  • קיום קשרי עבודה שוטפים עם מעסיקים.ות מכל המגזרים, מיפוי תחומי עיסוק מתפתחים וסטים של כישורים ומיומנויות הנדרשים כדי לבסס בקרב הסטודנטים.ות תשתית חזקה לשוק העבודה;
  • גיבוש תכניות הכשרה ותכנים הניתנים להטמעה במסלולים האקדמיים, ופיתוח אסטרטגיות פעולה מוכוונות תעסוקה, כגון: סדנאות הכנה לעולם העבודה, ירידי מעסיקים, ימי זרקור, סיורים ייעודיים, הקניית מיומנויות ועוד;
  • בניית מערך מעסיקים ידידים מכלל המגזרים, שישתלבו בתכנים המועברים לסטודנטים.ות באמצעות תכניות התמחות, מערכי מנטורינג ותהליכי קליטה לעבודה;
  • ניהול תכניות התמחות ומסלולי הכשרה ייעודיים עבור הסטודנטים.ות הערבים.ות;  
  • ליווי אישי לסטודנטים.ות ובוגרים.ות בנושאי פיתוח קריירה, מיקוד תעסוקתי, תהליכי מציאת עבודה, הכנה להליכי מיון, כניסה לתפקידים וכיוב'.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי בתחום מדעי ההתנהגות/משאבי אנוש/ מדעי הרוח והחברה- חובה
  • ערבית שפת אם - חובה
  • הכרות רחבה עם החברה הערבית בדגש על עולם התעסוקה
  • ניסיון תעסוקתי בתחום פיתוח הקריירה – יתרון
  • ניסיון בעבודה מול מגוון ארגונים  פרטיים, ציבוריים ומהמגזר השלישי,  ובבניית שותפויות – יתרון
  • יכולת הובלה, אחריות, יוזמה ו"ראש גדול"
  • כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
  • שליטה ביישומי מחשב
  • יחסי אנוש מעולים
  • ניידות-חובה

היקף משרה: 100%. נדרשת גמישות בשעות העבודה ונכונות לעבודת שטח.
קבוצה: 4 (רכז)
תחילת עבודה: מיידית

מועמדים.ות מתאימים.ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לא יאוחר מתאריך 03/04/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למכללה האקדמית ספיר דרוש/ה
מנהל/ת מרכז חוסן

רקע

המכללה האקדמית ספיר פועלת להקמת מרכז חוסן במכללה ומגייסת מנהל לשלב ההקמה והפעלת המרכז. מרכז החוסן הינו גוף מתכלל ורב מערכתי, האמון על טיפול בקהילת ספיר (סטודנטים וסגל), נפגעי חרדה, חיזוק החוסן, והמוכנות לחרום. הפרויקט בשותפות עם קרן אדמונד דה רוטשילד והקואליציה הישראלית לטראומה.

תיאור התפקיד

  • ניהול הקמת המרכז, פיתוח המבנה הארגוני וגיוס כ״א מתאים למשימה.
  • אחריות כוללת לניהולו של מרכז החוסן בשגרה ובחירום.
  • תכלול ממשקים מול צוות מקצועי מתחום בריאות הנפש בתחום הקליני והקהילתי והיערכות לחירום.
  • ליווי והנחיית תהליכים של חיזוק החוסן הקהילתי והחברתי במכללה.
  • פיתוח תוכניות ומענים מתאימים לסביבה וקהלי היעד.
  • בניית תוכניות עבודה תלת שנתית, ניהול תקציב שנתי ואחריות ליישמם.
  • ניהול מקצועי וארגוני של כלל פעילות מרכז החוסן.
  • פיתוח וריכוז הקשר עם האגפים והמחלקות הרלוונטיים במכללה וגופים שותפים באזור ומחוצה לו.
  • ניהול והפעלת מרכז החוסן באירועי חירום ולקיחת חלק פעיל בפורום המנהל בעת חירום.
  • גיוס ואיגום משאבים במסגרת מרכז החוסן.
  • כל נושא אחר בתחומי עיסוק מרכז החוסן אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית: תואר ראשון בתחומי עבודה סוציאלית/פסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות. תואר שני – יתרון.
  • ניסיון מקצועי:
    • ניסיון מוכח של מעל שלוש שנים בעבודה בתחום פיתוח החוסן ו/או טיפול בטראומה ברמת הפרט והמשפחה ו/או קהילתי מוסדי.
    • ניסיון בהפעלת צוות של אנשי מקצוע בתחומי הטיפול והחוסן הקהילתי בשגרה ובחירום.
    • ניסיון ביצירת שיתופי פעולה בין מערכים מקצועיים מהמגזר הציבורי.
    • ניסיון בניהול תקציב.
    • יכולת תקשורת בין אישית ועבודת צוות ברמה גבוהה.
    • יוזמה יזמות ויצירתיות.
  • מחויבות לעבודה בזמני חירום.
  • כושר ביטוי בעל פה ובכתב.
  • ידיעת השפה העברית ברמה גבוהה. אנגלית – ברמה טובה.
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב, לרבות שימוש בתוכנות OFFICE.
  • ייצוגיות, יכולת הובלה, אמינות ומהימנות אישית, יכולת ביטוי בכתב ובע"פ, יחסים בין אישיים טובים, יכולת עמידה בלחצים.

כפיפות ארגונית: מנכ״ל
כפיפות מקצועית: ועדת ההיגוי
היקף משרה: 100% משרה
תחילת עבודה: מיידית
אופן ההעסקה: חוזה אישי

המעוניינים ישלחו קורות חיים בצירוף תעודות השכלה רלוונטיות ואישורים המעידים על ניסיון מקצועי, למייל בלבד על לתאריך 02/04/2024  בשעה 12:00 בכתובת: hr@sapir.ac.il
הצעות שאליהן לא יצורפו המסמכים הדרושים לא תענינה.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה
מטמיע/ת מערכות מידע פדגוגיות

תיאור התפקיד

ניתוח ואפיון צרכי מידע פדגוגיים לקידום טכנולוגיות הוראה ולמידה בקמפוס ספיר. עיצוב פתרונות במערכות למידה (LMS-Moodle), הערכת חלופות, תכנון וביצוע הטמעה, הדרכה ותמיכת משתמשים.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – חובה; הכשרה פדגוגית (תעודת הוראה) – יתרון.
  • ידע מוכח ביכולת ושימוש במערכות LMS.
  • היכרות וניסיון שימוש עם מערכת Moodle וכלים ללמידה מקוונת.
  • הכשרה ו/או ידע עם תפישות וגישות טכנו-פדגוגיות – יתרון.
  • היכרות נוספת של מערכות טכנולוגיות ללמידה מקוונת – יתרון.
  • הכרות עם כלים לניהול אתרי אינטרנט.
  • ידע/רקע בסיסי בתכנות.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • תודעת שירות גבוהה.

היקף משרה: 100%
קבוצה: 4
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 28/03/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף דיקנאט הסטודנטים דרוש/ה
עובד/ת סוציאלי/ת ליחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית

התפקיד כולל

  • טיפול פרטני, מתן תמיכה וליווי לסטודנטים דוברי ערבית הנזקקים לסיוע על רקע אישי / סוציאלי
  • צמצום נשירה של סטודנטים על רקע אישי / סוציאלי
  • הפניה לגורמי טיפול מקצועיים וקשר מול הרשויות למתן מענה רלבנטי למצוקות שעולות
  • ביקורי בית לסטודנטים בהתאם לצרכים העולים מן השטח
  • השתתפות בוועדות וישיבות מעקב תקופתיות לסטודנטים עם קשיים מיוחדים
  • יצירת ממשקי עבודה שוטפים מול המחלקות האקדמיות
  • כתיבה תיעוד והעברת דיווחים שוטפים לגורמים הרלבנטיים

כישורים נדרשים

  • השכלה אקדמית - תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישיון עיסוק במקצוע
  • שליטה מלאה בשפה העברית והערבית
  • ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • דיסקרטיות
  • אדיבות סבלנות וסובלנות

קבוצה: 4 (רכז)
היקף משרה:  100% (40 ש"ש, 5 ימי עבודה בשבוע). נדרשת גמישות בשעות העבודה
תחילת עבודה: מיידית


המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 01/05/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף כספים והתקשרויות דרוש/ה
מ"מ רכז/ת בכיר/ה מכרזים והתקשרויות (החלפה לחל"ד)

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – תואר במשפטים ורישיון עריכת דין  - חובה (התפקיד הינו מינהלי ולא משפטי).
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת office  ברמה גבוהה.
  • יחסי אנוש טובים ואדיבות.
  • יכולת עבודת בצוות.
  • יכולת למידה, קבלת החלטות ויצירתיות בפתרון בעיות.
  • יכולת תפקוד בלחץ.
  • סדר וארגון ברמה גבוהה, דייקנות, יסודיות וזריזות.

תיאור התפקיד

  • סיוע באיסוף מידע והכנת מסמכי המכרז.
  • טיפול בהליכי מכרז החל משלב הגשת ההצעות ובדיקתן ועד להכרזה על זוכה.
  • עריכת פרוטוקולים והתכתבויות של ועדת המכרזים.
  • טיפול בעריכת הסכמים ונהלים.
  • אימות חתימה על תצהירים וכתבי התחייבות.
  • אחריות על עדכון אתר האינטרנט של המכרזים במכללה לרבות עדכון במערכת Priority.
  • טיפול ומענה משפטי לגורמי חוץ, לרבות פניות במסגרת חוק חופש המידע.
  • טיפול בפוליסות הביטוח של המכללה.
  • טיפול בדוחות ביקורת פנים.
  • ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך.  


היקף משרה: משרה מלאה (40ש"ש).
תחילת עבודה: 04/2024 (המשרה זמנית לתקופה של כ-6 חודשים עם אופציה להארכה)

המעוניינים/ות ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 03/03/2024    

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע (IT) דרוש/ה
מ"מ רכז/ת הטמעה וניתוח מערכות BI (החלפה לחופשת לידה)

תיאור התפקיד

ביצוע ניתוח ואפיון של תהליכי עבודה לצורכי יישום מערכות מידע בארגון. כתיבת מסמכי אפיון, בדיקות וקבלה למערכות מידע כולל תמיכה במשתמשים. ביצוע הטמעה והדרכת עובדים כולל טיפול בתקלות משתמשים.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי - חובה
  • ניסיון בניתוח ויישום מערכות – יתרון
  • ניסיון בשפות תכנות – יתרון
  • איתור והבנת מצב קיים ודרישות לקוח, ניתוח נתונים ותהליכים לצורך אפיון תהליכי עבודה
  • ניסיון בראיון בעלי תפקידים וניתוח צרכים בארגון
  • בחינת פיתוחים ובקרה על איכותם והתאמתם לארגון
  • שליטה בשימוש באקסל ברמה גבוהה, כולל שימוש ב- Pivot table, VLOOKUP, קישור למסדי נתונים
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך והדחיפות

היקף המשרה: 100% משרה.
תחילת עבודה: מיידית (המשרה זמנית לתקופה של כ-חצי שנה עם אופציה להארכה)

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 25/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למגמת אלקטרוניקה ומחשבים דרוש/ה
מרצה

לביה"ס לעתודה הטכנולוגית במכללה הטכנולוגית ספיר דרושים מרצים למגמת הנדסאות תוכנה במסלול הלימודים של כיתות י"ג ו- י"ד.
העתודה מאופיינת בסטודנטים איכותיים בכיתות י"ג ו- י"ד אשר אותרו למסלול הלימודים על ידי צה"ל )חיל האוויר וחיל טנ"א(, טרם גיוסם.
התפקיד כרוך בהוראה של מקצועות האלקטרוניקה השונים כגון אלקטרוניקה ספרתית ותקבילית, חשמל, מערכות תקשורת ומערכות בקרה, VHDL ומעבדות
שונות בתחום, עבודה עם סטודנטים בכיתות י"ג ו- י"ד, הכרות ונכונות לעבודה עם גורמים שונים במשרד החינוך.

דרישות התפקיד

  • הנדסאים, מהנדסאים (יתרון(
  • ניסיון בהוראה בתחום
  • ניסיון בתעשייה יתרון
  • ניסיון בהוראה ו/או הדרכה – יתרון


מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדות במייל בלבד
לכתובת: academic-hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום ראשון, 25/02/2024, בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף דיקנאט הסטודנטים דרוש/ה
יועץ/ת להיחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – תואר ראשון
  • ידיעה טובה של השפות עברית, ערבית ואנגלית
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים

הגדרת התפקיד

  • ביצוע ראיונות אישיים לסטודנטים חדשים הנקלטים ללימודים.
  • בניית תכניות עבודה בהתאם לפרופיל האישי של הסטודנט- זיהוי צרכים מיוחדים אישיים/ כלכליים/ נפשיים/ פסיכולוגיים.
  • ליווי ומעקב צמוד לאורך השנה לכל סטודנט בהתאם לתכנית העבודה שגובשה.
  • סיוע צמוד במילוי בקשות במערכת לשם מיצוי שירותי המעטפת לסטודנט.
  • תיאום וריכוז ישיבות שיעסקו בסטודנטים עם קשיים אישיים מיוחדים כולל דיווח תקופתי.
  • דיווח שוטף והתייעצות בתחומי האחריות השונים עם מנהל היחידה.
  • סיוע ביצירת קשרים ושותפויות בארץ ובחו"ל לצורך גיוס משאבים עבור תכניות ייחודיות לאוכלוסייה הערבית.
  • סיוע בהגדלת מערך החונכים – מעורבות באיתור חונכים ובניית תגבורים קבוצתיים מול המחלקות האקדמיות.
  • פיתוח תכניות להשתלבות תעסוקתית מיטבית בשיתוף אגף קשרי אקדמיה-תעסוקה.

היקף המשרה: 100% משרה
קבוצה: 4 ('רכז')
תחילת עבודה: מיידית


המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 22/02/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית, עדיפות לבעלי תואר שני
  • ניסיון בגיוס שותפויות ונותני חסויות – חובה; ניסיון בתחום גיוס המשאבים - יתרון
  • מאגר קשרי קהילה וקשרים מקצועיים רלוונטיים לתפקיד - יתרון משמעותי
  • יכולת התבטאות בעל פה ובכתב בשפה העברית ואנגלית ברמה גבוהה, יתרון לבעלי ידע בשפות נוספות
  • יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות
  • יכולות מוכחות בכתיבה ובעריכת תוכן
  • נכונות לעבודת שטח ובשעות לא שגרתיות
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות
  • יכולת תפקוד תחת לחץ; סדר וארגון מופתי, דייקנות ויסודיות
  • ניסיון בהפקת אירועים שיווקיים ואירועי תורמים

תאור  התפקיד

  • עבודה שוטפת מול הנהלת המכללה, ראש האגף לגיוס משאבים, ראשי מחלקות אקדמיות ומנהלי היחידות
  • אפיון ואיתור צרכים ובניית תוכנית עבודה אסטרטגית לניהול מערך השותפים ונותני החסות
  • איתור, מיפוי ופניה לניהול שותפויות עם גופים עסקיים ופרטיים לרבות חברות ותאגידים עסקיים
  • ניהול ותחזוקה של מאגר נותני החסויות, החברות והגופים העסקיים הכולל פרטי ההתקשרות, מאפיינים, תאריכי הגשת בקשות וכדומה
  • תיאום וארגון ביקורים, פרויקטים ואירועים של נותני החסויות אל מול המחלקות השונות במכללה
  • השתתפות בכנסים ואירועים של נותני חסות וחתירה לשיתופי פעולה
  • מעקב אחר העיתונות האלקטרונית והכתובה לאיתור שותפים פוטנציאליים, ואחר פרסומים על כנסים וקולות קוראים

היקף עבודה: 100%. נדרשת גמישות בשעות העבודה.
קבוצה: 6 דור ב'
כפיפות: ראש האגף לגיוס משאבים וקשרי חוץ
תחילת עבודה: מיידית


מועמדים/ות מתאימים/ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מתאריך 21/02/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

רקע

סמסטר א' תשפ"ד במכללת ספיר נלמד בצורה מקוונת מרחוק. במסגרת ההיערכות לתקופת הבחינות של סמסטר א', אגף טכנולוגיות מידע מגייס מספר אנשי מחשוב שיסייעו לצוות הקבוע באגף לתמוך בסטודנטים ומרצים בקריאות שירות הקשורות להיערכות לבחינות ולתמיכה בבחינות בזמן אמת.
מרבית הבחינות יערכו מרחוק בהשגחה מקוונת באמצעות מערכות לי-מוד ותומקס.

תיאור התפקיד

  • עזרה בהתקנות על מחשבים פרטיים של משתמשי הקצה
  • עזרה בביצוע בחינת דמו כהכנה לבחינה האמיתית
  • תמיכה בתקלות לפני הבחינה ובזמן הבחינה עצמה
  • משימות נוספות לפי צורך האגף
  • התמיכה תתבצע בחלקה טלפונית ובהתחברות מרחוק ובחלקה בקבלת קהל פרונטלית במספר מרכזים בארץ

דרישות התפקיד

  • ניסיון קודם בתמיכה טכנית, כולל תפעול תקלות ברמת חומרה, רשת, מערכת הפעלה ותוכנות נפוצות.
  • יכולת דיאגנוסטיקה של תקלות באמצעות תחקור ובידוד משתנים.
  • היכרות עם כלים נפוצים בסביבתwindows  כמו:office, עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים נפוצים.
  • שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.

היקף המשרה: חלקית. עבודה במשמרות לפי שעות ובהתאם לצורך, שעות עבודה גמישות בהתאם ללוח זמנים של הבחינות, כולל בחינות ערב (בחלקן עד 21:00) וכולל ימי שישי.
תחילת עבודה: מיידית. העבודה הינה בחוזה אישי לתקופה קצובה לצורך מענה לצרכים בתקופת החירום, אך תיבחן אפשרות לקליטה באגף.

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לא יאוחר מיום 04/02/2024

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף השיווק ויחסי ציבור דרושים/ות
סטודנטים/ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי/ות לימודים

לשלב עבודה משמעותית בזמן הלימודים ולהתפתח אישית ומקצועית!

תיאור התפקיד:

  • מענה, ייעוץ ורישום למתעניינים בלימודים בכל מרכזי הלימוד במכללה
  • ארגון והפקה של ימי עיון, כנסים וימים פתוחים
  • עבודה מול גורמי הנהלה וצוותי המחלקות

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית במכללת ספיר
  • תודעת שירות גבוהה
  • יחסי אנוש ברמה גבוהה
  • כושר ביטוי ברמה גבוהה

היקף המשרה:

  • משרה חלקית
  • העבודה במשמרות המותאמות למערכת הלימוד

קורות חיים בצירוף מערכת שעות יש לשלוח למייל
hr@sapir.ac.il

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.