המכון הישראלי לחדשנות, המכללה האקדמית ספיר ומוסדות אקדמים נוספים, מתגייסים ומקימים את קהילת הטאלנטים - מיזם סיוע לחברות הסטארט-אפ הישראליות בזמן המלחמה.

המכון הישראלי לחדשנות מקים את קהילת הטאלנטים, ביוזמה משותפת שהוביל יחד עם מכון היזמות קולר Ignite והמרכז לניהול קריירה, בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, ובשיתוף פעולה עם המרכז לפיתוח קריירה בדקאנט להצלחת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת תל אביב, ארגון בוגרי הטכניון והמכללה האקדמית ספיר. המיזם יעשה שימוש במוצר הטכנולוגי GoodWord של חברת Dueto, אשר יבצע סינרגיה בין מאגר כישרונות בוגרי אקדמיה המעוניינים בעבודה זמנית עם חברות סטארט-אפ ישראליות.

קהילת הטאלנטים תאפשר לסטודנטים, בוגרים אקדמאים ומומחים טכנולוגיים ועסקיים להציע את עצמם לעבודה זמנית כמענה למחסור האדיר בכוח אדם בחברות סטארט-אפ שרבים מהעובדים שלהם גויס אל המלחמה. הפלטפורמה החדשה נועדה להבטיח המשכיות עסקית בתקופת המלחמה ושמירת מקומות העבודה של אנשי המילואים עד שישובו אל החיים האזרחיים.

הפלטפורמה מאפשרת אינטראקציה ישירה בין טאלנטים בוגרי מוסדות אקדמיים מובילים ובין החברות, תוך יצירת פרופילים אישיים, המציגים את המומחיות שלהם. המועמדים יכולים להגדיר במדויק באיזה תחום עבודה הם מעוניינים להשתלב, ומהצד השני הפלטפורמה מאפשרת לחברות לבצע חיפושים של מועמדים מתאימים, ולקבל התראות למייל במידה ונמצאו מועמדים העונים להגדרות. בנוסף לתמיכה המיידית בסטארטאפים ושימור מקומות העבודה, הטאלנטים שיבחרו להשתתף במיזם, יזכו להתמחות בעבודה מעשית בהייטק והיכרות אינטימית עם חברות פורצות דרך ויוכלו בעתיד להשתלב בתחום.

להרשמה >>

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חדש על המדף
צדיקות למהדרין: נשים מהאמיש ונשים חרדיות מתדיינות עם המדיה Strictly Observant: Amish and Ultra-Orthodox Jewish Women Negotiating Media "מקובל לחשוב שנשים מהאמיש ונשים חרדיות הן שמרניות, צייתניות וכנועות. המחקר המשווה שערכתי מלמד שהמציאות מורכבת הרבה יותר." הספר שיצא השנה, מציג מחקר אתנוגרפי, שנערך במקביל בלנקסטר, פנסילבניה, ובמרחבים חרדיים בישראל. הוא מתאר דינמיקה עשירה של עבודת גבול במערכת היחסים בין נשים אלו למדיה ולחברה החילונית שסובבת אותן. הנשים יוצרות ערך חברתי, תרבותי ודתי, באמצעות אינספור החלטות יומיומיות, גדולות וקטנות, שמשמרות ומאתגרות את הגבולות הקהילתיים שלהן.
ליאת שטייר לבני
עבור התלמידים ביפן, הצעירים היהודים בעולם, ואפילו המפגינים באוניברסיטת קולומביה - אנה פרנק היא הרבה מעבר לנערה יהודייה שכתבה יומן במהלך השואה. מה הסוד של היומן של אנה פרנק? למה הפכה לסמל של החיים שנגדעו באחת בעקבות השואה? עד כמה הסיפור שלה רלוונטי לדור ה-Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות פרו-פלסטיניות?. איך היומן האישי הפך לרב מכר? עד כמה הוא רלוונטי לדור Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות של פרו-פלסטינים באוניברסיטאות נגד ישראל? האזינו לפרופ' ליאת שטייר-לבני, חוקרת שואה, קולנוע ותרבות במכללה האקדמית ספיר והאוניברסיטה הפתוחה בפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.