ד"ר עמית מרנץ גל, ראש היחידה לפיתוח תכניות בינלאומיות, רו"ח עמיעד גורביץ' מרצה במחלקה לכלכלה וגב' רויטל בן עמי מרצה במחלקה לשיווק טכנולוגי, נפגשו באוניברסיטת היידלברג בגרמניה עם מרצים עמיתים, במסגרת הפרויקט IFI.

פרויקט IFI עוסק בפיתוח ועידוד כלכלה מקיימת בישראל, דרך קשרי אקדמיה - שדה ויצירת תשתית באקדמיה, במימון תכנית ארסמוס+ של האיחוד האירופי.

המפגש באוניברסיטת היידלברג התקיים ב-CSI - Centre for Social Investment והוקדש למפגש עם נציגים של גופי השקעה, אשר הציגו פרספקטיבה גרמנית בנושא של מימון בר קיימא. בנוסף, חברי הפרויקט עבדו בקבוצות חשיבה כדי לדון בסוגיות הבאות: איך ניתן לחבר בין אקדמיה, השכלה ומשקיעים, איך ניתן למשוך משקיעים ולקרב אותם ליזמים חברתיים ואיך ניתן להגדיר ולמדוד השקעות אימפקט.

למידע נוסף על הפרויקט

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ג'יי אברהם בביקור במכללת ספיר
ביקורו של המנטור המוביל מארה"ב הניב שיתוף פעולה בין-לאומי עם המכללה האקדמית ספיר. ביקורו המיוחד של ג'יי אברהם, מבכירי המנטורים העסקיים בארה"ב, בעוטף עזה ובמכללה האקדמית ספיר הביא לחתימת הסכם שיתוף פעולה בינלאומי שעתיד להצעיד את הדור הבא של היזמים הישראליים | נשיא המכללה, פרופ' קידר: "שיתוף הפעולה עם קבוצת ג'יי אברהם מהווה הזדמנות חשובה לחיזוק הקשרים הבינלאומיים של המכללה ולצמיחה מקצועית של הסטודנטים והסטודנטיות שלנו". במהלך ביקורו בישראל במרץ האחרון הגיע ג'יי אברהם, אחד ממובילי המנטורים העסקיים בארה"ב למכללה האקדמית ספיר, ונשא הרצאה מיוחדת לקהילות ההייטק והעסקים בישראל.
מתוך הסרט הקצר הילד בבימוי יהב וינר ז"ל
ברכות לסגל האקדמי ולבוגרי ביה"ס לאמנויות הקול והמסך על זכיותיהם בטקס פרסי אופיר, שנערך אתמול! פרסי אופיר ניתנים מדי שנה על ידי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה עבור יצירה קולנועית מצטיינת.   יהב וינר ז''ל (סגל מנהלי בבית הספר) זוכה פרס אופיר לסרט העלילתי הקצר "הילד". ירמי שיק בלום (בוגר ומרצה) ואלעד אורנשטיין (בוגר) זוכי פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר עבור ״הדונם של סבתא״. יוסי אפלבאום (מרצה) זוכה פרס פסקול עבור ״העיר הזאת״. ניצן ציפרוט (בוגרת) זוכת פרס העיצוב האמנותי עבור ״העיר הזאת״. "עיד", סרטו של הבוגר יוסף אבו-מדיעם, זוכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר על הופעתו של שאדי מרעי. &nb