ד"ר גיל בוצר, מרצה בכיר במחלקה לניהול המשאב האנושי, נבחר לכהן כחבר בדירקטוריון המדעי של היוניקורן CoachHub.

בוצר הוא הישראלי היחיד שנבחר לכהן בדירקטוריון המדעי של חברה בינלאומית זו.

ד"ר גיל בוצר

ד"ר גיל בוצר מרצה בכיר בתוכניות לתואר ראשון ושני במחלקה לניהול המשאב האנושי במכללה האקדמית ספיר ויועץ אסטרטגי לארגונים נבחר לכהן כחבר בדירקטוריון המדעי של היוניקורן CoachHub, המתמחה במתן פתרונות אימון והדרכה דיגיטליים וחדשניים לארגונים ברחבי העולם בתחום פיתוח המנהיגות וניהול כשרונות.

הדריקטוריון בו חבר ד"ר גיל בוצר מונה 12 מומחי אימון בעלי שם עולמי מתשע מדינות מרחבי העולם, שיקדמו נקודות מבט מגוונות לקידום האימון כתחום מדעי ומבוסס ראיות. בחודשים הקרובים, הדריקטוריון המדעי יקבע אג'נדה מחקרית, שנועדה להגביר את ההשפעה של אימון ארגוני  והאפקטיביות שלו כפי שבאה לידי ביטוי בשיפור המיומנויות והביצועיים ברמת הפרט, הצוות והארגון.

CoachHub היא חברה גלובאלית המספקת לארגונים שירותי פיתוח, למידה ואימון דיגיטליים, תוך שימוש בתהליכי בינה מלאכותית ולמידת מכונה. מדובר ביוניקורן בתחום האימון והפיתוח הגלובאלי, שהשלים לאחרונה סבב גיוס של 130 מיליון דולר לפי שווי חברה של 1.1 מיליארד דולר.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

רוב כספי התקומה יועברו למימון שכר לימוד לסטודנטים כחלק ממהלך לשיקום הנגב המערבי, החל משנת הלימודים הקרובה תוענק מלגה לשכר לימוד מלא לסטודנטים בשנה הראשונה. בנוסף, לראשונה בעוטף עזה יוקמו שתי פקולטות חדשות למקצועות הרפואה ולטכנולוגיות מתקדמות. נשיא המכללה, פרופ׳ ניר קידר: ״תקציב מנהלת תקומה מאפשר לנו למלא תפקיד מרכזי בשיקום ופיתוח הנגב המערבי. גאים להיות מוסד אקדמי המעניק השכלה אקדמית מצוינת, ובמקביל לעודד את כל הסטודנטים שלנו להיות מעורבים בקהילות שמסביבנו". בחודש שעבר אישרה הממשלה את תקציב מנהלת תקומה לשיקום אזור עוטף עזה.
ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״. בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim. וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה.