ד"ר וילי אברהם מונה לראש התכנית לתואר ראשון בשיווק טכנולוגי ויחליף את ד"ר רונן ארבל.

זוהי סגירת מעגל עבור אברהם בן 44 מראשון לציון, שסיים תואר ראשון במחזור הראשון של המחלקה לשיווק טכנולוגי, אותה יוביל בשנים הקרובות.
לאברהם תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו ודוקטורט מאוניברסיטת מנצ'סטר באנגליה המדורגת בין 50 האוניברסיטאות המובילות בעולם. תחום המחקר של אברהם הוא התנהגות צרכנים והתנהגות תיירותית בהיבט בינלאומי.

לדברי אברהם: "התואר בשיווק טכנולוגי הינו תואר ייחודי לא רק בארץ אלה בעולם הן בגלל הקורסים הייחודיים אותו הוא מציע והן בגלל חווית הלימודים וההתנסות המעשית אותה חווים הסטודנטים. מאז הקמתה המחלקה לקחה חלק משמעותי בהכשרת אנשי שיווק בעלי ידע טכנולוגי לתעשיית ההייטק הישראלי. תפקידה בהכשרת בוגרים בעלי ידע ייחודי המשלב בין עולם השיווק והטכנולוגיה משמעותי אף יותר כיום בשל הביקוש העצום לאנשי שיווק בהייטק הישראלי".

תכנית הלימודים לתואר ראשון בשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר היא היחידה מסוגה בישראל. התכנית מעניקה לבוגריה מפתח להבנת ההליכים העסקיים המניעים את עולם ההייטק. תכנית הלימודים לתואר ראשון בשיווק טכנולוגי מציעה שלוש התמחויות ביניהן בוחר הסטודנט בתום שנת הלימודים הראשונה לתואר, אותן ילמד בשנה השנייה והשלישית. מסלולי ההתמחות הם –טכנולוגיות מידע;  שיווק דיגיטלי; יזמות, חדשנות וטכנולוגיה.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

רוב כספי התקומה יועברו למימון שכר לימוד לסטודנטים כחלק ממהלך לשיקום הנגב המערבי, החל משנת הלימודים הקרובה תוענק מלגה לשכר לימוד מלא לסטודנטים בשנה הראשונה. בנוסף, לראשונה בעוטף עזה יוקמו שתי פקולטות חדשות למקצועות הרפואה ולטכנולוגיות מתקדמות. נשיא המכללה, פרופ׳ ניר קידר: ״תקציב מנהלת תקומה מאפשר לנו למלא תפקיד מרכזי בשיקום ופיתוח הנגב המערבי. גאים להיות מוסד אקדמי המעניק השכלה אקדמית מצוינת, ובמקביל לעודד את כל הסטודנטים שלנו להיות מעורבים בקהילות שמסביבנו". בחודש שעבר אישרה הממשלה את תקציב מנהלת תקומה לשיקום אזור עוטף עזה.
ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״. בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim. וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה.