"לא ביקשתי לבוא לעולם" - ספר חדש לד"ר אלעד בן אלול, מרצה במחלקה לתקשורת

"לא ביקשתי לבוא לעולם" הוא אסופת מאמרים מהפכנית פרי הגותו של הרב מאניס פרידמן, הרב הנצפה ביותר ביוטיוב ושליחו של הרבי מלובביץ׳. איך מפסיקים להיפגע מאנשים אחרים?

האם ביקשנו לבוא לעולם? ואם לא ביקשנו, מדוע אנחנו כאן? לפי הכותב, זאת השאלה החשובה ביותר שכל אדם צריך לשאול כיום. התשובה עליה תשנה את חיינו לנצח. מה קורה לנשמה לאחר המוות? למה בני נוער סובלים מדיכאונות? מדוע אהבה הורסת לנו את מערכת היחסים? ומדוע אלוקים ברא את העולם? זהו רק חלק קטן מהשאלות שספר זה עונה עליהן, תוך שהוא קורא לנו להתנער מכל מחשבה מקובעת ולתור אחר התכלית האמיתית של החיים.

בשפה בהירה ועכשווית, ועם הרבה הומור ותובנות פורצות דרך, הספר "לא ביקשתי לבוא לעולם" מנגיש לנו את חוכמת החסידות ומצית את ההתלהבות והסקרנות בקרב דתיים, מסורתיים וחילונים כאחד.
הספר, שנכתב על ידי ד"ר אלעד בן אלול, מבוסס על הרצאותיו של הרב פרידמן, ועשוי להתגלות כנקודת המפנה של כל אחד ואחת מאיתנו.

ד"ר אלעד בן אלול

ד״ר אלעד בן אלול הוא מרצה לאנתרופולוגיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת בספיר ובאוניברסיטת תל אביב. בן אלול הוא אנתרופולוג המתמחה בטכנולוגיות דיגיטליות, תרבות חומרית ולימודי אפריקה. הוא עוסק גם בקולנוע תיעודי ומלמד חסידות בבית חב״ד ר״ג ובזום.

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס