המכון הישראלי לחדשנות, המכללה האקדמית ספיר ומוסדות אקדמים נוספים, מתגייסים ומקימים את קהילת הטאלנטים - מיזם סיוע לחברות הסטארט-אפ הישראליות בזמן המלחמה.

המכון הישראלי לחדשנות מקים את קהילת הטאלנטים, ביוזמה משותפת שהוביל יחד עם מכון היזמות קולר Ignite והמרכז לניהול קריירה, בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, ובשיתוף פעולה עם המרכז לפיתוח קריירה בדקאנט להצלחת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת תל אביב, ארגון בוגרי הטכניון והמכללה האקדמית ספיר. המיזם יעשה שימוש במוצר הטכנולוגי GoodWord של חברת Dueto, אשר יבצע סינרגיה בין מאגר כישרונות בוגרי אקדמיה המעוניינים בעבודה זמנית עם חברות סטארט-אפ ישראליות.

קהילת הטאלנטים תאפשר לסטודנטים, בוגרים אקדמאים ומומחים טכנולוגיים ועסקיים להציע את עצמם לעבודה זמנית כמענה למחסור האדיר בכוח אדם בחברות סטארט-אפ שרבים מהעובדים שלהם גויס אל המלחמה. הפלטפורמה החדשה נועדה להבטיח המשכיות עסקית בתקופת המלחמה ושמירת מקומות העבודה של אנשי המילואים עד שישובו אל החיים האזרחיים.

הפלטפורמה מאפשרת אינטראקציה ישירה בין טאלנטים בוגרי מוסדות אקדמיים מובילים ובין החברות, תוך יצירת פרופילים אישיים, המציגים את המומחיות שלהם. המועמדים יכולים להגדיר במדויק באיזה תחום עבודה הם מעוניינים להשתלב, ומהצד השני הפלטפורמה מאפשרת לחברות לבצע חיפושים של מועמדים מתאימים, ולקבל התראות למייל במידה ונמצאו מועמדים העונים להגדרות. בנוסף לתמיכה המיידית בסטארטאפים ושימור מקומות העבודה, הטאלנטים שיבחרו להשתתף במיזם, יזכו להתמחות בעבודה מעשית בהייטק והיכרות אינטימית עם חברות פורצות דרך ויוכלו בעתיד להשתלב בתחום.

להרשמה >>

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״. בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim. וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה.
למחזר ישי
לרגל יום הזיכרון עלה לסלקום TV VOD הסרט "למחזר ישי" של הסטודנט עילי שיין. עילי חוזר אל חומרי ארכיון של דודו, סגן ישי שכטר ז"ל, אשר נפל בקרב בלבנון ביום כ"ג בסיוון תשנ"ו (10.6.1996). כל המשפחות המאושרות דומות, אבל לכל משפחה שכולה יש את הדרך שלה להתמודד עם האבל. משפחת שכטר בחרה להתמודד איתו בדרך הומוריסטית שבוחנת את התהליך שעוברת כל משפחה שאיבדה את היקר לה מכל.