הספר "המפתח למנהיגות אנושית" שכתב ד"ר אריה פישביין, מגיש לקורא שלל כללים ועצות מעשיות מניסיונו האישי לניהול חכם בגישה האנושית והשגת יעדים ושיפור הישגים בכל תחומי החיים.

הגישה האנושית מושתתת על ביצוע המשימות במלואן בשילוב יחסי אנוש חמים, גילוי מעורבות ואכפתיות תוך הקשבה ורצון אמיתי לסייע לפתור בעיות ולמנוע מצב שעלול לפגוע בתפקודם של העובדים.
הספר מהווה כלי מעשי לדרגי הניהול השונים ולכלל האוכלוסיה בכל מצב וגיל והוא פורס בפני הקורא סיפורי הצלחה ולצידם גם סיפורי כישלון בצירוף תובנות, ההופכות את הספר הזה לכל כך אנושי ומדבר אל הלב.

ד"ר אריה פישביין הוא מרצה במחלקה לשיווק טכנולוגי. פישביין הוא תת אלוף במיל', יועץ ארגוני לעסקים, מומחה בניהול ומנהיגות, בעל תואר שני בהנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במינהל עסקים.
לפישביין ניסיון ניהולי רחב במגוון תחומי פעילות בצה"ל ובתפקידי מנכ"ל בארגונים וחברות, מתן יעוץ עסקי ושיווקי, יעוץ אסטרטגי והעברת הרצאות וסדנאות לארגונים שונים.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חלוקת מלגת שוקן למצטיינת בית ספר למשפטים בספיר
קרן משפחת שוקן העניקה ל-8 סטודנטיות וסטודנטים בבית הספר למשפטים בספיר מלגת הצטיינות על סך 5,000 דולר. המלגה נועדה לאפשר למצטיינות ולמצטיינים להשקיע את זמנם ומרצם בלימודים האקדמיים. בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר פתח את שעריו בשנת 2009; הוא נשען על יסודות רעננים בעלי מעוף ותעוזה, על השכלה משפטית עדכנית ויישומית, ידע רחב בחקיקה ופסיקה והכרות מעמיקה עם יסודות המשפט וההליכים המעצבים את השיטה המשפטית. בד בבד מאופיין בית הספר במחויבות עמוקה לנושאים חברתיים עקרוניים, לזכויות האדם ולאזרחות מעורבת.
בשבוע שעבר (ד') נפתחה תערוכה חדשה של בית ספר לאמנות - אחות רחמנייה, המציגה את עבודותיה של האמנית מירב הימן. אוצרות: שירה פרידמן. התערוכה מתארחת בגלריית טרומפלדור של המחלקה לאמנויות, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, בעיר העתיקה באר-שבע. העבודות בתערוכה משתייכות לתקופה המוקדמת ביצירתה של מירב הימן, ומתארות מצבי קיצון ואבסורד במרחבים ציבוריים ובחללים ביתיים אינטימיים. העבודות חושפות את גבולותיה של האינטימיות, משרטטות את תוואי הקשרים האנושיים ומדגישות את הפגיעוּת האנושית ואת התלות האנושית ההדדית. המפגשים המתועדים בהן מפנים תשומת לב לזיקה שבין אינטימיות, כוח ונורמות חברתיות.