מדריך מהיר לשירותי מידע ותמיכה טכנית

סטודנטים פעילים של המכללה האקדמית ספיר זכאים להתקין חבילת "אופיס "365" (Office 365) ללא עלות, לכל תקופת לימודיהם. רצ"ב מדריך להתקנת אופיס 365

Office365 בחינם

סטודנטים פעילים של המכללה האקדמית ספיר זכאים להתקין חבילת "אופיס "365" (Office 365) ללא עלות, לכל תקופת לימודיהם. רצ"ב מדריך להתקנת אופיס 365

ניתן לגשת למגוון שירותי מידע (מידע אישי, דוא"ל, "לי-מוד", מחשב וירטואלי ועוד ...) באמצעות שם משתמש וסיסמה שהונפקו עבורך.
בהפעלה הראשונה:
יש לגשת לשירותי מידע באמצעות שם המשתמש, וסיסמה הזמנית שנשלחו אליך במסרון. לאחר הכניסה יש לבחור סיסמה קבועה. לכניסה הקלק שירותי מידע.
אם שכחת את הסיסמה, ניתן לאפס אותה באמצעות שכחתי סיסמה.

ניתן לגשת למגוון שירותי מידע (מידע אישי, דוא"ל, "לי-מוד", מחשב וירטואלי ועוד ...) באמצעות שם משתמש וסיסמה שהונפקו עבורך.
בהפעלה הראשונה: יש לגשת לשירותי מידע באמצעות שם המשתמש, וסיסמה הזמנית שנשלחו אליך במסרון. לאחר הכניסה יש לבחור סיסמה קבועה.
לכניסה הקלק שירותי מידע .        
אם שכחת את הסיסמה, ניתן לאפס אותה באמצעות שכחתי סיסמה.

לשירותך תיבת דוא"ל אישית מכללתית ב-gmail (לדוגמה: xxx@mail.sapir.ac.il). כל ההודעות מטעם המכללה נשלחות אוטומטית לתיבה זו. במידה ותעדיף לקבל הודעות לתיבת דוא"ל פרטית, להלן מדריך להפניית הודעות מדוא"ל מכללתי לתיבת דוא"ל אישית.

סטודנטים פעילים של המכללה האקדמית ספיר זכאים להתקין חבילת "אופיס "365" (Office 365) ללא עלות, לכל תקופת לימודיהם. רצ"ב מדריך להתקנת אופיס 365

באפשרותך לבצע רישום לקורסי בחירה/חובה באמצעות מערכת מידע אישי לסטודנט. עליך לבחור קורסים המתאימים לתוכנית הלימודים שלך. הרישום לקורסים נפתח באחריות המחלקה/החוג האקדמי/ת שלך.

"לי-מוד" הינה מערכת לניהול למידה המלווה את כל הקורסים שלך. ב-"לי-מוד" תוכל למצוא חומרי לימוד, מטלות, קבצים, מצגות והודעות מטעם המרצה. הכניסה ל-"לימוד-מוד" באמצעות פורטל שירותי מידע

VDI הינו שירות חדשני המספק לך מחשב וירטואלי אישי, כולל תוכנות הנדרשות ללימודיך במכללת ספיר. ניתן להפעיל VDI מכל מקום ובכל זמן. להלן: מדריך להפעלת מחשב אישי וירטואלי (VDI)

כסטודנט במכללה האקדמית ספיר, מוקצה לך שטח אחסון אישי ברשת. תוכל לשמור קבצים, עבודות, פרוייקטים ועוד. הגישה לאחסון האישי דרך פורטל שירותי מידע עם שם המשתמש והסיסמה שלך. הנחיות השימוש באחסון אישי.

מטרת המוקד היא לסייע לך בכל פנייה/תקלה בקשר למערכות מידע העומדות לשירות הסטודנט. ימי פעילות:
א-ה 8:00-16:00.
דרכי הפנייה:

  1. בטופס קריאת שירות מקוון.
  2. בדוא"ל help@sapir.ac.il (יש לפרט את נושא הפנייה, תיאור התקלה, שם, דוא"ל וטלפון לחזרה).
  3. בטלפון: 077-9802444. (במידה ואין מענה מידיי, יש להשאיר פרטים: שם, מספר טלפון ופרטי הפנייה).
    באתר התמיכה במערכות מידע ניתן למצוא הנחיות, מדריכים מקוונים, סרטונים וטיפים, למגוון המערכות במכללה.