מדריך מהיר לשירותי מידע ותמיכה טכנית
סטודנטים פעילים של המכללה האקדמית ספיר זכאים להתקין חבילת "אופיס "365" (Office 365) ללא עלות, לכל תקופת לימודיהם. רצ"ב מדריך להתקנת אופיס 365

פורטל שירותי מידע
ניתן לגשת למגוון שירותי מידע (מידע אישי, דוא"ל, "לי-מוד", מחשב וירטואלי ועוד ...) באמצעות שם משתמש וסיסמה שהונפקו עבורך.
בהפעלה הראשונה:
יש לגשת לשירותי מידע באמצעות שם המשתמש, וסיסמה הזמנית שנשלחו אליך במסרון. לאחר הכניסה יש לבחור סיסמה קבועה. לכניסה הקלק שירותי מידע.
אם שכחת את הסיסמה, ניתן לאפס אותה באמצעות שכחתי סיסמה.

מידע אישי לסטודנט
ניתן לגשת למגוון שירותי מידע (מידע אישי, דוא"ל, "לי-מוד", מחשב וירטואלי ועוד ...) באמצעות שם משתמש וסיסמה שהונפקו עבורך.
בהפעלה הראשונה: יש לגשת לשירותי מידע באמצעות שם המשתמש, וסיסמה הזמנית שנשלחו אליך במסרון. לאחר הכניסה יש לבחור סיסמה קבועה.
לכניסה הקלק שירותי מידע .
אם שכחת את הסיסמה, ניתן לאפס אותה באמצעות שכחתי סיסמה.

הפניית דוא"ל לתיבה פרטית
לשירותך תיבת דוא"ל אישית מכללתית ב-gmail (לדוגמה: xxx@mail.sapir.ac.il). כל ההודעות מטעם המכללה נשלחות אוטומטית לתיבה זו. במידה ותעדיף לקבל הודעות לתיבת דוא"ל פרטית, להלן מדריך להפניית הודעות מדוא"ל מכללתי לתיבת דוא"ל אישית.

אפליקציית שירותי מידע בסלולר
סטודנטים פעילים של המכללה האקדמית ספיר זכאים להתקין חבילת "אופיס "365" (Office 365) ללא עלות, לכל תקופת לימודיהם. רצ"ב מדריך להתקנת אופיס 365

רישום לקורסים
באפשרותך לבצע רישום לקורסי בחירה/חובה באמצעות מערכת מידע אישי לסטודנט. עליך לבחור קורסים המתאימים לתוכנית הלימודים שלך. הרישום לקורסים נפתח באחריות המחלקה/החוג האקדמי/ת שלך.

מערכת "לי-מוד" (Moodle)
"לי-מוד" הינה מערכת לניהול למידה המלווה את כל הקורסים שלך. ב-"לי-מוד" תוכל למצוא חומרי לימוד, מטלות, קבצים, מצגות והודעות מטעם המרצה. הכניסה ל-"לימוד-מוד" באמצעות פורטל שירותי מידע

מחשב אישי וירטואלי (VDI)
VDI הינו שירות חדשני המספק לך מחשב וירטואלי אישי, כולל תוכנות הנדרשות ללימודיך במכללת ספיר. ניתן להפעיל VDI מכל מקום ובכל זמן. להלן: מדריך להפעלת מחשב אישי וירטואלי (VDI)

אחסון אישי ברשת
כסטודנט במכללה האקדמית ספיר, מוקצה לך שטח אחסון אישי ברשת. תוכל לשמור קבצים, עבודות, פרוייקטים ועוד. הגישה לאחסון האישי דרך פורטל שירותי מידע עם שם המשתמש והסיסמה שלך. הנחיות השימוש באחסון אישי.

מוקד התמיכה במערכות מידע
מטרת המוקד היא לסייע לך בכל פנייה/תקלה בקשר למערכות מידע העומדות לשירות הסטודנט. ימי פעילות:
א-ה 8:00-16:00.
דרכי הפנייה:
- בטופס קריאת שירות מקוון.
- בדוא"ל help@sapir.ac.il (יש לפרט את נושא הפנייה, תיאור התקלה, שם, דוא"ל וטלפון לחזרה).
- בטלפון: 077-9802444. (במידה ואין מענה מידיי, יש להשאיר פרטים: שם, מספר טלפון ופרטי הפנייה).
באתר התמיכה במערכות מידע ניתן למצוא הנחיות, מדריכים מקוונים, סרטונים וטיפים, למגוון המערכות במכללה.