פרסום ושיווק במדיה דיגיטלית

תמונה: פרסום ושיווק במדיה דיגיטלית
לימודי פרסום ושיווק במדיה דיגיטלית

שיווק דיגיטלי יכול להזניק את העסק הקטן ויזמות עסקית קדימה
בעל עסק קטן הוא לרוב גם מנהל השיווק ולכן משאבי הזמן שלו מוגבלים במיוחד. לכן מוטב שישקיע אותם בערוצים שיניבו לו עסקות בטווח הקצר ובטווח הארוך. המדיה הדיגיטלית מאפשרת לו לעשות זאת ביעילות
המדיה הדיגיטלית והטכנולוגיה מציעים מגוון פלטפורמות שיווקיות להפצת מסרים באופן יצירתי במיוחד
ההבנה שכל פלטפורמה במדיה הדיגיטלית – למשל אינסטגרם או פייסבוק - היא נכס שיש לטפח, לתחזק, לשמר, לשפר ולערוך בו מדי פעם שיפוץ היא הבנה חשובה ביותר מבחינה אסטרטגית.

תיאור ומטרות

תיאור המסלול- הכרת הכלים המובילים במדיה החברתית תוך שימת דגש על לימוד מקצועי והתנסות- פייסבוק, אינסטגרם וכלים מתקדמים לפרסום ברחבי המדיה החברתית!
מטרות המסלול- הכשרה והתמקצעות בתחום במדיה הדיגיטלית תוך התמקדות בעולמות התוכן של פייסבוק ואינסטגרם עם שימת דגש על שיווק נכון וכלים מתקדמים.

קהל היעד

בעלי עסקים ויזמים

מקום הלימודים

המכללה האקדמית ספיר

מתכונת לימוד*

מועד פתיחה – 06/03/2019
מועד סיום משוער –05/06/2019
יום לימוד בשבוע – יום ד'
שעות לימוד: 16:30 - 19:45
10 מפגשים, 4 שעות לימוד אקדמיות כל מפגש, סה"כ 40 שעות.

נושאי הלימוד

  • דף פייסבוק עסקי אסטרטגיה עסקית ויצירת דף אוהדים
  • מערכת הפרסום של פייסבוק Ads Manager  סקירה מעמיקה של כלל סוגי הקמפיינים(מעורבות, וידאו, לידים, המרות ומכירות(הפיקסל של פייסבוק), רימרקטינג ואופטימיזציה לקמפיינים
  • כלים מתקדמים לפרסום במדיה החברתית: שימוש בתוכנות גרפיקה ווידאו, טרגוט.
  • קהל היעד שלי ומחקר מתחרים בסביבה הוירטואלית
  • ניהול קבוצות וקהילות(עשה ואל תעשה)
  • אינסטגרם עסקי, קמפיינים ממומנים באינסטגרם
  • "התוכן הוא המלך"-בניית סטוריטלינג ושיווק נכון של העסק ברחבי הרשת.
אנשי קשר

רכז אקדמי: שי ששון

מרכז מידע, ייעוץ והרשמה
077-9802802 שלוחה 2
infost@sapir.ac.il

מזכירות כללית
077-9802353

רכזת הקורס
הגב' דניאל מיכאלי
daniellem@sapir.ac.il

פקס
077-9802343