התמחות הטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT) במחלקה לשיווק טכנולוגי

ההתמחות שתכשיר אותכם להיכנס לעולם השיווק של מוצרי טכנולגיית המידע והתקשורת. התמחות זו תכוון אתכם לתעשייה צומחת הדורשת רבות מהמשווק בה, אך מעניקה הרבה בחזרה.

מוביל המגמה: דר' אוהד שקד | חוקר מרצה ויזם. מומחה במערכות נתונים מייצרות תוכן דיגטלי.

על תוכנית ההתמכות בשיווק טכנולוגיות מידע ותקשורת

למרות צמיחתו הרבה של ענף טכנולוגיות המידע והתקשורת, ישנו חוסר רב בהשכלה האקדמית והמקצועית של העוסקים בו בתחום השיווק. בנוסף, תחום זה אינו מפותח דיו בנגב ומרבית העשייה בו מתרכזת במרכז הארץ. המחלקה לשיווק טכנולוגי גאה להיות מובילת הפתרון לשתי בעיות אילו באמצעות תוכנית ההתמחות למשווקים המתמחים בשיווק ICT.

התמחות בשיווק ה-ICT מתקיימת כולה בשנה ג' של הסטודנט, לאחר שלמד את הבסיס עולם השיווק הטכנולוגי במהלך שנותיו הראשונות. המטרה הראשית של ההתמחות היא לקדם את סיכוייו של הסטודנט להתברג בעולם שיווק ה-ICT במתחילת דרכו, להצליח בשנותיו הראשונות בתחום ולהמשיך להתקדם בו לתפקידי הניהול.

תלמידי המחלקה והמרצה ד"ר  ליאור סלומוביץ'  בכנס בינת 2018
תלמידי המחלקה והמרצה ד"ר  ליאור סלומוביץ'  בכנס בינת 2018

מטרה זו מוגשמת על ידי:

  • פיתוח יכולות הסטודנט להכיר וללמוד טכנולוגיות ותוכנות מתקדמות לעומק, להבין כיצד ניתן לעשות בהן שימוש שיווקי ולהסיק בעזרתם הסקות שיווקיות - ניהוליות.
  • התנסות בפועל של קידום ושיווק מוצרים ושירותים אמיתיים מעולם טכנולוגיות המידע והתקשורת.
  • מפגש בלתי אמצעי של הסטודנט עם תעשיית הICT בישראל על בסיס הרצאות אורח, סיורים והשתתפות בכנסים.

לאיזה סטודנט מיועדת ההתמחות בשיווק טכנולוגיות מידע ותקשורת?

משווק הרוצה להתמחות בעולם זה חייב לשלב יכולות טכניות והיכרות בסיסית עם עולם הטכנולוגיה והתוכנה. עליו לשלב יכולות אנאליטיות וסטיסטיות בסיסיות עם יצירתיות והובלת צוותי עבודה. משווק בתחום זה הבקיא בעולם הטכנולוגי ו/או שולט בצורה עמוקה יותר בשפות התוכנה השונות, יזכה ליתרון בהתקדמות וכניסה מוצלחת לעבודה בתחום. לכן, לרוב אנו מפנים לתחום זה את הסטודטים שלנו, המגלים תכונות טכניות, למדו בתוכניות משולבות מתאימות (כמו למשל התוכנית הדו חוגית שלנו עם מדעי המחשב) ובעלי רצון להתעמק ולהכיר את עולם טכנולוגית עתירות הידע שנתח השוק שלו גדול כבר עכשיו, אך ילך ויגדל עוד יותר בעתיד.

קורסים ייחודיים להתמחות זו

  • ניהול ותהליכי מכירות בסביבת היי-טק
  • טכנולוגיות מידע בארגונים גדולים (ERP, CRM)
  • תשתיות מחשוב בתחומי טכנולוגיות מידע ותקשורת
  • יזמות הזנק בתחומי ICT (מפת דרכים בהקמת סטארטאפ)
  • פיתוח תוכן דיגיטלי
  • בניית מערכות ממוחשבות שיווקיות מבוססות אינטרנט
  • מבוא לניתוח ועיצוב מערכות
CAPTCHA
כהוכחה שמדבור במילוי אנושי של הטופס, ענה על השאלה המתמטית הפשוטה.
11 + 6 =