דבר דיקן הסטודנטים

משרד דיקן הסטודנטים הינו הרשות המרכזית במכללה, שפועלת ומטפלת בנושאים הקשורים ברווחת הסטודנט, בעיקר בנושאים לא אקדמים.מכאן שהמשרד מטפל במכלול הבעיות  האישיות של הסטודנטים. בנושאים כגון סיוע כלכלי, סיוע לסטודנט שמשרת במילואים, לקויות למידה, לקויות בריאותיות, הפניה לטיפול בשירות הפסיכולוגי, עוולות מנהליות ואקדמיות, החזרים כלכליים במסגרת ועדת חריגים, סיוע לסטודנט הערבי,  טיפול בעולים חדשים - וכל זאת תוך קיום קשרי גומלין עם שאר גורמים במכללה.

במשרד הדיקן פועל צוות שדלתו פתוחה לכל, וקשת האפשרויות שלנו לתת מענה לבעיות שלכם ולהציע פתרונות,  היא רחבה ואפקטיבית.
כשתבואו אלינו, בכל פנייה, שאלה או בקשה תגלו שאנו עומדים לשירותכם תמיד, ומלווים כל צעד מצעדיכם בקמפוס, וזאת לעתים גם כשאינכם פונים אלינו: בין אם אתם משתמשים בשירותי המנזה, החלביה או בתי הקפה שבקמפוס, או כאשר אתם משתתפים באירועים שאנו מופקדים על ארגונם. 

כמנהל היחידה של הדקנאט, אני משתדל לראות בכל סטודנט את הפרט והאדם. אני מעוניין ופועל כדי להכיר את צרכיו של כל סטודנט גם אלה שמעבר לשעות הלימודים. אני מאמין כי רוח זו – רוח ספיר מבדילה את ספיר ומעניקה לה את חוסנה האנושי והערכי. 

אלון גייר
דיקן הסטודנטים

אלון גייר דיקן הסטודנטים במכללת ספיר

CAPTCHA
כהוכחה שמדבור במילוי אנושי של הטופס, ענה על השאלה המתמטית הפשוטה.
7 + 10 =