הכירו את בוגרי המחלקה לשיווק טכנולוגי

איילת כלאף

איתי קצב
רכז פרוייקטים במרכז החדשנות בייסקמפ, לאחרונה מונה לפתוח ולהוביל קרן פרטית להשקעות בסטארט-אפים מתחום הבטחון
איתי קצב, בוגר המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללת ספיר
איתי קצב, מרצה בסינית על שיתופי פעולה פנים אירגוניים ואסטרטגיות ניהול מול קבוצת סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים (MBI), בכירים בתעשייה הסינית, בקורס חדשנות ויזמות מאוניברסיטת שנגחאי, שהגיעו למכללת ספיר להשתלמות.

"לפני הלימודים, בשונה מהשאלה הנפוצה "מה ללמוד", שאלתי את עצמי "מה אני רוצה לדעת". רציתי לדעת יותר על בסיסי העולם, פיסיקה, כימיה, מחשבים וביולוגיה, ובמיוחד להבין יותר אנשים ומה מניע אותם - שזה בעצם שיווק. למה? כי אני מאמין שאם רוצים לשנות וליצור דברים חדשים, צריך לדעת על מה הם מתבססים, ובעיקר מה אנשים רוצים ואיך להשפיע עליהם. התואר הזה הכיל את הנקודות הללו."

אלכס מוסלב
נציג שיווק בחברת סיסטמטיקס במחלקת מדפסות תלת מימד ובמקביל מנהל את הסטארט אפ VOX העוסק בתחום השתקת רעשים

אלכס מוסלב, בוגר המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללת ספיר

"מאז ומתמיד עסקתי בשיווק ומכירות בחברות שונות ובעיקר לואו טק, הגעתי ללמוד שיווק טכנולוגי כי רציתי להכנס לעולם ההיי טק ולקבל את מה שדרוש על מנת להתשלב בצורה הכי מהירה בשוק העבודה. התואר הקנה לי את הכלים על מנת להתשלב בשוק העבודה בצורה מהירה, ואכן כבר בשנה השניה של התואר מצאתי עבודה בתחום בסיסטמטיקס."

דני לוצוף
מומחה מכירות ושיווק בחברת סיסטמטיקס
דני לוצוף, בוגר המחלקה לשיווק טכנולוכי במכללה האקדמית ספיר"לפני שנרשמתי ללימודים התלבטתי מה אני רוצה ללמוד. מאוד עניין אותי נושא השיווק והמכירות, וזה בא לידי ביטוי בשיווק מוצרי העסק המשפחתי שלנו. הרגשתי שאני רוצה ללמוד ולהכיר עוד את הפן הטכנולוגי של השיווק ולהתפתח בתחום. שמעתי דברים טובים על התואר הראשון בשיווק טכנולוגי במכללת ספיר מחברה טובה והרגשתי שזה יכול להתאים למה שאני מחפש. היום אני עובד למעלה משנתיים בחברת סיסטמטיקס, המשווקת ומוכרת פתרונות טכנולוגיים בתחום ההנדסה לכל התעשיות בארץ. מצאתי את עצמי, תוך כדי העבודה, עושה דברים שלמדתי עליהם כמו: עבודה עם מערכת ה-CRM וניהול פרויקטים, תהליכי מכירה ובישול לידים לקראת מכירה. כמו כן מצאתי את עצמי לומד על דברים שברמת הפרקטיקה אני עושה כבר בעבודה - אם זה ברמה המחשבתית ואם זה ברמה המעשים. אני מאוד מרוצה מהתואר והיום אני ממליץ לחברים ומכרים ללמוד שיווק טכנולוגי במכללת ספיר."

טל סלע

לאון הרצברג
בעלים ומנהל שיווק של סטודיו למיתוג
לאון הרצברגף בוגר תואר ראשון בשיווק טבנולוגי של מכללת ספיר

"בחרתי ללמוד במחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר, מתוך זיקה לעולם העסקי ותחושת בטן חזקה מאוד (שהתבררה כנכונה) שהגעתי למקום הנכון. במהלך התואר רכשתי כלים מעשיים מדיסציפלינות רבות כגון כלכלה, מדעים, חשבונאות, מחשבים, כמובן שיווק ועוד. כל אלה יחד לא רק איפשרו לנו, הבוגרים, לבחור את ההתמחות העתידית שלנו, אלא גם סיפקו הסתכלות רחבה על נושאים ובעיות שעלינו לפתור כבעלי מקצוע. הידע שרכשתי במהלך הלימודים סייעה לי משמעותית בהקמת מיזם שאני שותף בו ואני מיישם אותו יום יום כבעלים ומנהל שיווק של סטודיו למיתוג."

נתנאל אלוק

בוגרינו בתקשורת

9.12.16 | אובייקטיבי | שמעון בן חיים - אלעד חג'בי, בוגר המחלקה מונה למנהל אגף שפ"ע בשדרות

29.7.16 | השבוע באשדוד | ענת ביגר - תום בר עמר סטודנטית במחלקה, בלוגרית אופנה, כבשה את הרשת

1.1.14 | ספירלה | שיר יוגב - יניב קליסר, בוגר המחלקה קורץ מחומרים של סטארט אפ

 

CAPTCHA
כהוכחה שמדבור במילוי אנושי של הטופס, ענה על השאלה המתמטית הפשוטה.
15 + 1 =