דבר ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי

ישראל ידועה כמדינת הסטארט-אפ וכמעצמת החדשנות המובילה בעולם.

אולם לצד ההצלחות המרשימות, יש הרבה מאד כישלונות בהפיכת החדשנות הטכנולוגית להצלחה עסקית משמעותית.

הגורם המרכזי להצלחה או לכישלון של מרבית החברות הוא השיווק, ולאו דווקא הטכנולוגיה.

לאור זאת הוקמה בתחילת המאה ה-21 המחלקה לשיווק טכנולוגי בספיר, שייעודה הוא הכשרת מומחים לשיווק הייטק.

במחלקה תכנית לימודים ייחודית, שנועדה לתת ארגז כלים אופטימלי לסטודנטים להשתלב בעולם ההייטק:

  1. תכנית לימודים חדשנית ומודרנית בנושאי ניהול ושיווק הייטק.
  2. הכשרת הסטודנטים לקריאה, כתיבה, שיחה והצגה של פרויקטים באנגלית עסקית.
  3. ביצוע פרויקט גמר בחברת הייטק.
  4. תמיכה ביזמות ומיזמים של הסטודנטים (תמונה 1)
  5. תמיכה ועידוד הסטודנטים להשתלב בעולם השיווק וההייטק תוך כדי הלימודים בתואר.
  6. חילופי סטודנטים וקורסים משותפים עם סטודנטים בחו"ל (תמונה 2)

לשמחתנו, מרבית הבוגרים שלנו משתלבים בעולם המופלא של שיווק ההייטק, ומממשים הלכה למעשה את הידע, הכלים והמומחיות שרכשו במהלך לימודיהם. התואר בשיווק טכנולוגי מקנה בסיס רחב להמשך לימודים לתואר שני באוניברסיטאות בארץ ובחו"ל, לרבות מנהל עסקים.

ד"ר רונן ארבל
ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר

המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללת ספירהמחלקה לשיווק טכנולוגי במכללת ספיר

CAPTCHA
כהוכחה שמדבור במילוי אנושי של הטופס, ענה על השאלה המתמטית הפשוטה.
2 + 17 =