השתלבות בעולם ההייטק

מרכיביו העיקריים של התואר ב"שיווק טכנולוגי" מתחלקים לשלוש קטגוריות עיקריות, והן: ניהול, שיווק והיי-טק.

בעולם ההייטק והטכנולוגיה וצוותי הפיתוח קיים פער עיקרי בין אנשי הפיתוח (מהנדסים, מתכנתים וכו'...) לבין צורכי השוק ולקוחות הקצה, מאחר ואותם מפתחים או מתכנתים לא בהכרח יודעים לגשת ולפענח את צורכי השוק ואף להתאים את מוצריהם בצורה מיטבית ללקוח הסופי. על כן תפקידו של איש ה"שיווק הטכנולוגי" הוא לתווך על פערים אלו בעזרת המיומנויות שהוא רוכש במהלך התואר.

ניהול – הסטודנט ב"שיווק טכנולוגי" נחשף לשיטות ניהול מובילות בתחום ההיי-טק, כגון התנסות בתוכנות ייחודיות לניהול מוצרים ופיתוחים, גישות ניהול חדשניות מעולם ההיי-טק, ותפיסות ניהול מצליחות ופורצות דרך המקובלות בחברות המובילות בעולם, ואף לשיטות המקובלות בעולם העסקים בכלל.
שיווק – מעבר לשיטות השיווק המקובלות הנלמדות באקדמיה, סטודנטים לשיווק טכנולוגי מקבלים ערך מוסף עבור מוצרים עתירי טכנולוגיה, כיוון שעולם הטכנולוגיה מתאפיין בשוק דינאמי, בעל דרישות מורכבות ומגוונות המצריכות מאנשי השיווק יכולות אישיות מקצועיות וספציפיות בהתאם לתרחישי המציאות.
הייטק –  מה שמייחד את התואר ב"שיווק טכנולוגי" היא ה"פרקטיקה" מעבר לתוכן האקדמי נלמדים תכנים מקצועיים, כגון: הפיכת מיזם לכדי תכנית עסקית וגיוס משקיעים, יישום פרויקט גמר על חברות הייטק גדולות וחברות "סטארטאפ" יחד עם סגל מרצים מתחום הייטק ועולם ה"סטארטאפ". במסגרת זו הסטודנטים מיישמים את רעיונותיהם האישיים בפועל על פיתוחים והמצאות הקשורים לעולם ההייטק, התקשורת, והתחום הרפואי והביוטכנולוגי.

הבוגרים שלנו יוצאים לשוק עם ניסיון רב, ומתוקף התוכן הנלמד והפרויקטים שנעשים במהלך התואר נוצרים קשרים בינאישיים ועסקיים עם אנשים מובילים מהתעשייה. וכך גם חשיפה לארגונים וחברות מעולם ההיי-טק והביו-טק. ובמקרים רבים מוצאים הסטודנטים והבוגרים את עבודתם בארגונים אלו.

לימודי תואר ראשון בשיווק טכנולוגי
סטודנט מציג יזמות במהלך סיור של המחלקה בגוגל ישראל

CAPTCHA
כהוכחה שמדבור במילוי אנושי של הטופס, ענה על השאלה המתמטית הפשוטה.
2 + 1 =