שירותי השאלה

סטודנטים יקרים,
על מנת לקבל את המיילים הנשלחים אליכם מהספרייה עליכם לבצע פעולה " עקוב אחרי למייל האישי".
לחץ על הקישור להנחיות לביצוע  עקוב אחרי למייל האישי
במידה  ויש צורך בסיוע ניתן לפנות לתמיכת מחשוב בדרכים הבאות:
*פתיחת קריאה במערכת מקוונת בקישור   https://help.sapir.ac.il
*שליחת דואר אלקטרוני לכתובת help@sapir.ac.il
*מוקד טלפוני 077-9802444 הפעיל בימים א'-ה' בשעות 08:00 עד 18:00 

בהתאם להוראות המכללה  ועד להודעה חדשה הספריה תיתן שירותי יעץ מרחוק,
ולא תדרוש החזרת ספרים, או קנסות על ספרים שלא הוחזרו בזמן. 
לברורים ושאלות: 077-6802450      077-6802806

 

שירותי השאלה
 ההשאלה בסִפְרִיָה היא אישית בלבד ומתבצעת לאחר הזדהות הקורא עם הצגת כרטיס סטודנט / כרטיס שרות, תקף לשנת הלימודים.
 את הספרים יש להחזיר במועד המצוין בחשבון שלי בחיפושאחד
הארכת מועד השאלה מתבצעת באופן אוטומטי עד 9 פעמים. 
לא תוארך השאלה לספרים מוזמנים, וכאשר מספר ההארכות האפשרי הסתיים
יש להיכנס לחשבון שלי בחיפושאחד ולוודא שבוצעה ההארכה. במידה ולא, עליך להחזיר את הפריט לסִפְרִיָה.

ברורים והארכות בטלפון בימים א' – ה'
בין השעות 08:30 – 15:30 טל: 077-9802806
תזכורת על איחור בהחזרת ספרים תשלח בדואר אלקטרוני בלבד

זכאים להשאלת ספרים
סטודנטים של המכללה האקדמית ספיר ומכללת הנגב, עם הצגת כרטיס סטודנט / כרטיס שרות, תקף לשנת הלימודים.
תלמידי ביה"ס התיכון שער הנגב.
סגל בתי הספר התיכון והיסודי: עובדי משרד החינוך – הפקדת פיקדון, עובדי המועצה האזורית שער הנגב – חתימה על התחייבות בסִפְרִיָה.
סגל המכללה, לאחר אישור מהמכללה על העסקתם וחתימה על התחייבות בסִפְרִיָה. האישור תקף לאותה שנה בלבד.
תושבי המועצה האזורית שער הנגב.

הזמנת ספרים  ספרים הנמצאים בהשאלה ניתנים להזמנה מקטלוג הסִפְרִיָה בכניסה מזוהה לחיפושאחד במיקום הפריט. כאשר הספר יוחזר הוא ישמר עבור המזמין בדלפק ההשאלה עד 3 ימים. 
השאלה בין ספרייתית לסגל האקדמי בדואל: lib@sapir.ac.il

השאלה בין ספרייתית - לסטודנטים - בקשה לפרק מספר או למאמר מכתב עת או מקובץ דיגיטאליים בלבד. הקפידו למלא את כל השדות בטופס, זמן טיפול בבקשה עד 14 ימי עבודה. השירות בכפוף לחוק זכויות יוצרים.

 

 

CAPTCHA
כהוכחה שמדבור במילוי אנושי של הטופס, ענה על השאלה המתמטית הפשוטה.
1 + 1 =