מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית

מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית
מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית

הינך נמצא כאן

מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית מקנה ללומדים בו הכרות, הבנה וידע מעשי, בכל הקשור לתחום התקשורת השיווקית, על מגוון העיסוקים המרכיבים תחום זה: תפקידי ניהול לקוחות ותכנון אסטרטגי (פלנינג), בתחום הפרסום באמצעי הפרסום המסורתיים (עיתונות, רדיו, וטלוויזיה ועוד) ובאמצעי הפרסום הדיגיטליים (מובייל, רשתות חברתיות, אתרי חדשות ושיתוף ועוד), ניהול לקוחות ביחסי ציבור והפקת מהלכי יח"צ, ניהול תוכן שיווקי באמצעי התקשורת השונים, דוברות, שדולה (לובינג), ייעוץ תקשורתי פוליטי, ניהול תוכן ושימושי רשתות חברתיות למטרות שיווק ועוד. כל אלה בהתייחסות למגזרים ציבוריים, חברתיים, פוליטיים ומסחריים.

כחלק מתכנית הלימודים במסלול, נרכשים תחילה כלים בסיסיים בפרסום וביחסי ציבור ובשימושים באמצעים הדיגיטליים (אינטרנט ומובייל). בהמשך הלימודים מוצעות סדנאות מעשיות במגוון נושאים המאפשרות להעמיק להתמחות בתחומים נבחרים. סדנאות אלה כוללות בין השאר: יסודות הפרסום, יסודות יחסי ציבור, תכנון הפרסום (פלנינג), ניהול מותגים, קופירייטינג ופיתוח קונספט קריאטיבי, פרסום ושיווק באינטרנט, שדולה (לובינג), בניית קמפיין יחסי ציבור משולב (מדיה מסורתיים ודיגיטליים),פרסום מגזרי, תוכן שיווקי באמצעי התקשורת, ניהול פרסום ותוכן ברשתות החברתיות, ניטור השיח ברשתות, קמפיין פרסום מעשי (המדמה עבודה במשרד פרסום גדול). כמו כן ניתן לבחור בסדנאות המעמיקות את הידע בכלים המשמשים ליצירת אתרי אינטרנט, בעיצוב גרפי, ביצירת תוכן ועיצוב חוויית משתמש. גולת הכותרת של המסלול היא סדנה שנתית מסכמת, ובמסגרתה מתבצע פרויקט גמר: קמפיין כולל של תקשורת שיווקית על כל מרכיביו ובכל אמצעי המדיה, בנושא על פי בחירה.

 

אנשי קשר

ראש המסלול - עמיר עירון

amir.earon@gmail.com

שעת קבלה: יום שני שעה 12.00
במשרד בקומת המזכירות של המחלקה לתקשורת

ניתן ליצור קשר במייל ולקבוע מועד נוח גם מחוץ לשעת הקבלה

 

רכזת המחלקה - חן שור 077-9802578
רכזת סטודנטים - חיה נזרי 077-9802707

מייל מחלקתי - comm@sapir.ac.il