מסלול תקשורת שיווקית

לימודי תקשורת שיווקית - מכללת ספיר
מסלול תקשורת שיווקית - פרסום, שיווק ויחסי ציבור

הינך נמצא כאן

מסלול תקשורת שיווקית מקנה לסטודנטים הלומדים בו ידע תיאורטי ומעשי, הבנה והכרות עם תחום התקשורת השיווקית, על מגוון העיסוקים המרכיבים תחום זה: תקציבאות פרסום, תכנון אסטרטגי (פלנינג), תכנון מדיה, שיווק ישיר, תקציבאות יחסי ציבור, דוברות, שדולה, ייעוץ תקשורתי פוליטי, שימושי אינטרנט, תוכן שיווקי. כל אלה בהתייחסות למגזרים ציבוריים, חברתיים, פוליטיים ומסחריים. כל סטודנט במסלול התקשורת השיווקית, מחוייב להתנסות במגוון רב של נושאים. הקורס העיוני של המסלול: “יסודות התקשורת השיווקית״, מקנה בסיס ידע אקדמי אשר עליו מבוססות הסדנאות בהן נדרש הסטודנט להשתתף. חלקן סדנאות חובה וחלקן לבחירה.

סדנאות אלה כוללות בין השאר: יסודות הפרסום, יסודות יחסי ציבור, תכנון הפרסום (פלנינג), תכנון מדיה, ניהול מותגים, פיתוח קונספט קריאטיבי, קופירייטינג, מבוא לעיצוב הפרסום, פרסום ושיווק באינטרנט, שיווק חווייתי, שדולה, יחסי ציבור באינטרנט, יחסי ציבור למגזר השלישי, תקשורת שיווקית ובריאות, פרסום מגזרי וגולת הכותרת: סדנה מסכמת שנתית, ובמסגרתה מתבצע פרויקט יצירה של קמפיין כולל של תקשורת שיווקית, בנושא על פי בחירת הסטודנטים.

אנשי קשר

ראש המסלול - עמיר עירון

amir.earon@gmail.com

שעת קבלה: יום שני שעה 12.00
במשרד בקומת המזכירות של המחלקה לתקשורת

ניתן ליצור קשר במייל ולקבוע מועד נוח גם מחוץ לשעת הקבלה

 

משרדי המחלקה -  comm@sapir.ac.il

מזכירות סטודנטים

חיה ניזרי - 077-9802707

חן שור - 077-9802578